Er den hel gal med mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

Skouboe

Mia Maia skriver:

Okay...

Det lyder spændende...

Hmm, nu ved jeg ikke så meget om PCO igen, da jeg jo ikke har haft det så længe, og det eneste jeg mærker til det er at jeg ikke har ægløsning.

Men jeg synes at have fået afvide at jeg ikke er insulin resistent...men kan det passe, eller har alle PCO patienter problemer med insulinen...

KNUS

Så vidt jeg ved er der mange PCO patienter der ikke er deciderede insulinresistente, men bare har nedsat følsomhed overfor insulin.

Uanset hvad, så ville jeg nok prøve at kigge på bogen - det kan ihvertfald ikke skade

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Skouboe

Jeg kan iøvrigt anbefale denne side - jeg synes den er saglig og informativ.

http://www.pcoinfo.dk/

Anmeld

5. marts 2010

MM1987

Skouboe skriver:

Jeg kan iøvrigt anbefale denne side - jeg synes den er saglig og informativ.

http://www.pcoinfo.dk/

Jamen jeg vil prøve at låne den på biblioteket...

Ja den har jeg også brugt en del...men er også stoppet med at læse, da man hurtigt kan blive mere "syg" end man egentlig er, hvis du forstår...

Men jeg brugte den meget lige da jeg fik diagnosen...

Anmeld

5. marts 2010

Skouboe

Ja, jeg kender det godt - man kan nemt begynde at føle sig syg...

Til gengæld er man som regel nødt til at sætte sig ind i tingene når man er syg i dag. Man kan ikke nødvendigvis regne med at lægerne ved bedst, og slet ikke at de evner at forklare tingene så man kan forstå dem..

Det er ihvertfald min erfaring...

Anmeld

5. marts 2010

MM1987

Skouboe skriver:

Ja, jeg kender det godt - man kan nemt begynde at føle sig syg...

Til gengæld er man som regel nødt til at sætte sig ind i tingene når man er syg i dag. Man kan ikke nødvendigvis regne med at lægerne ved bedst, og slet ikke at de evner at forklare tingene så man kan forstå dem..

Det er ihvertfald min erfaring...

Jeg er meget enig med dig...

Jeg har jo også leddegigt, og går meget op i at være professionel patient...

Men har det anderledes med min PCO netop fordi der er mange tingene som ikke rigtig passer på mig i det jeg ikke er plaget af det...

Og helt ærligt så kan jeg ikke overskue at leve med en sygdom mere, og med alt hvad det indebærer...

Anmeld

5. marts 2010

Skouboe

Jeg kender følelsen...

Jeg har MS (sclerose), en utæt hjerteklap og PCO.. og PCO er bare altid endt i bunden af listen.

Nu har jeg så også været så extremt heldig at blive gravid 4 gange (ingen af dem planlagt)... Jeg har haft 2xSA, jeg har en dejlig datter på 1 år, og nu endnu en - meget uplanlagt - guldklump på vej...

Det var ikke skide skægt at komme tilbage fra barsel og skulle fortælle mine chefer at jeg var gravid igen. De tog det heldigvis pænt efter de lige havde sunket et par gange...

Anmeld

5. marts 2010

MM1987

Skouboe skriver:

Jeg kender følelsen...

Jeg har MS (sclerose), en utæt hjerteklap og PCO.. og PCO er bare altid endt i bunden af listen.

Nu har jeg så også været så extremt heldig at blive gravid 4 gange (ingen af dem planlagt)... Jeg har haft 2xSA, jeg har en dejlig datter på 1 år, og nu endnu en - meget uplanlagt - guldklump på vej...

Det var ikke skide skægt at komme tilbage fra barsel og skulle fortælle mine chefer at jeg var gravid igen. De tog det heldigvis pænt efter de lige havde sunket et par gange...

Ja, så kender du alt til den følelse...

Tillykke med nr. 2 er på vej - kan kun sige jeg er dybt misundelig

Men det må have været hårdt med to SA'er også...

Jeg ber bare inderligt til at jeg snart bliver gravid og at jeg går hele vejen...så ønsket om et barn bliver opfyldt...

Anmeld

5. marts 2010

Skouboe

Mia Maia skriver:

Ja, så kender du alt til den følelse...

Tillykke med nr. 2 er på vej - kan kun sige jeg er dybt misundelig

Men det må have været hårdt med to SA'er også...

Jeg ber bare inderligt til at jeg snart bliver gravid og at jeg går hele vejen...så ønsket om et barn bliver opfyldt...

Det skal nok lykkes - jeg krydser ihvertfald både fingre og tæer for dig.. 

Anmeld

5. marts 2010

MM1987

Skouboe skriver:

Det skal nok lykkes - jeg krydser ihvertfald både fingre og tæer for dig.. 

1000 tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.