Så var jeg til scanning i dag. Kæresten kunne selvfølgelig ikke komme med, men havde en veninde med...
Der var INGEN æg, slet ingen...
Jeg kunne slet ikke tænke, jeg sagde ikke et ord, og forsøgte bare at holde tårerne tilbage...
Min veninde som kørte, tog så lige en veninde med (hun stod tilfældigt og ventede ved bussen) - ikke fedt at side i bilen med en fremmed, jeg ville bare hjem...
Lige så snart jeg var kommet inden for døren tud brølede jeg bare...
Og kunne ikke ringe til kæresten som sad i kursus og min mors telefon var gået stykker, så i næsten 2 timer lå jeg bare og græd på sofaen, og i ren desperation ringede jeg tudende ud til sygehuset, og prøvede at få nogen svar...
Er bare så vred, de sagde de var bedre end Gyn klinikken, for de havde meget større erfaring med PCO patienter...og desuden sagde de også at vi havde 30% chance og ikke 20% som mange andre...
Det hænger jo bare ikke sammen med at jeg ikke engang kan få æg...
Jeg er bange for at jeg slet ikke kan producere gode æg - jeg tror det her kommer til at blive en meget lang kamp, og er bange for om det overhovedet skal lykkedes...
Undskyld hvis det er langt og kludret, men tænker vidst ikke helt klart...er bare rigtig ked...
Mia Maia
Anmeld