Er den hel gal med mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.667 visninger
78 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

MM1987

Så var jeg til scanning i dag. Kæresten kunne selvfølgelig ikke komme med, men havde en veninde med...

Der var INGEN æg, slet ingen...

Jeg kunne slet ikke tænke, jeg sagde ikke et ord, og forsøgte bare at holde tårerne tilbage...

Min veninde som kørte, tog så lige en veninde med (hun stod tilfældigt og ventede ved bussen) - ikke fedt at side i bilen med en fremmed, jeg ville bare hjem...

Lige så snart jeg var kommet inden for døren tud brølede jeg bare...

Og kunne ikke ringe til kæresten som sad i kursus og min mors telefon var gået  stykker, så i næsten 2 timer lå jeg bare og græd på sofaen, og i ren desperation ringede jeg tudende ud til sygehuset, og prøvede at få nogen svar...

Er bare så vred, de sagde de var bedre end Gyn klinikken, for de havde meget større erfaring med PCO patienter...og desuden sagde de også at vi havde 30% chance og ikke 20% som mange andre...

Det hænger jo bare ikke sammen med at jeg ikke engang kan få æg...

Jeg er bange for at jeg slet ikke kan producere gode æg - jeg tror det her kommer til at blive en meget lang kamp, og er bange for om det overhovedet skal lykkedes...

Undskyld hvis det er langt og kludret, men tænker vidst ikke helt klart...er bare rigtig ked...

Mia Maia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Mia Maia skriver:

Så var jeg til scanning i dag. Kæresten kunne selvfølgelig ikke komme med, men havde en veninde med...

Jeg kunne slet ikke tænke, jeg sagde ikke et ord, og forsøgte bare at holde tårerne tilbage...

Min veninde som kørte, tog så lige en veninde med (hun stod tilfældigt og ventede ved bussen) - ikke fedt at side i bilen med en fremmed, jeg ville bare hjem...

Og kunne ikke ringe til kæresten som sad i kursus og min mors telefon var gået  stykker, så i næsten 2 timer lå jeg bare og græd på sofaen, og i ren desperation ringede jeg tudende ud til sygehuset, og prøvede at få nogen svar...

Er bare så vred, de sagde de var bedre end Gyn klinikken, for de havde meget større erfaring med PCO patienter...og desuden sagde de også at vi havde 30% chance og ikke 20% som mange andre...

Jeg er bange for at jeg slet ikke kan producere gode æg - jeg tror det her kommer til at blive en meget lang kamp, og er bange for om det overhovedet skal lykkedes...

Undskyld hvis det er langt og kludret, men tænker vidst ikke helt klart...er bare rigtig ked...

Mia Maia

Puhhhh sikken oplevelse søde  Kan godt forstå at du er ked, skuffet og bange for, hvordan det hele mon skal gå.

Jeg kan nok ikke sige så meget, andet end at sende dig en masse tanker og krammer. Håber du har det lidt bedre igen, det her har du ik fortjent.

Anmeld

4. marts 2010

MM1987

Alexis skriver:

Puhhhh sikken oplevelse søde  Kan godt forstå at du er ked, skuffet og bange for, hvordan det hele mon skal gå.

Jeg kan nok ikke sige så meget, andet end at sende dig en masse tanker og krammer. Håber du har det lidt bedre igen, det her har du ik fortjent.

Mange tak...

Jeg er rigtig ked af det, men er da holdt op med at græde...

Jeg synes bare det hårdt at det ikke engang vil lykkedes, og drømmen om et barn forsvinder bare længere og længere væk...

Håber det går lidt bedre hos dig...

KNUS

Anmeld

4. marts 2010

oo

åh søde ven! lorte-lorte-lorte oplevelse!! MEN jeg vil sige, at min veninde der også har PCO oplevede præcis det samme i efteråret og det handler simpelthen om, at de skal finde den rette kombo af hormoner for at du laver æg. skal du vente på mens eller hvad før du kan starte op igen? jeg ved ikke lige hvordan den slags fungerer med PCO, men jeg er fuldkommen overbevist om, at når de finder ud af præcis hvilke hormoner DU skal have, så laver du hamrende gode æg og så får du de lækreste små babyer

men fandme ikke sjovt at ligge der og se ingenting og bagefter skulle sidde og være fattet i en bil, når man har fået en psykisk mavepuster

Anmeld

4. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

For filan en træls oplevelse!!! Og undskyld men:Æjjj, hvor upassende med en ekstra veninde i bilen - der er jo en risiko for at du får netop så dum en besked som den du fik!!! Jeg tror Tjuhl har ret - du har ikke fået den rette combo hormoner - når de finder den så sprøjter du garanteret en masse æg ud lige med det samme og får en hel baljefuld unger!!!

Knus og kram

Rosa

Anmeld

4. marts 2010

karina1980

ej for pokker en grim oplevelse, håber at da at du ikke skal igennem flere af dem, men at der næste gang er en masse fine og gode æg,

sender dig et lille trøstekram

Anmeld

4. marts 2010

Kvindemin

Mia Maia skriver:

Mia Maia

Bare en stor krammer herfra, føler med dig

Anmeld

4. marts 2010

Vial

Hold da op en klam besked at få!

Altså var der slet ingen - eller var de bare umodne.

Én ting er sikkert du har haft æg, så det har du også stadig. De skal bare have den rigtige cocktail.

Var det samme hormonbehandling som du fik på klinikken - eller har de forsøgt sig med noget andet.

Jeg synes ærlig talt, at du i morgen skal ringe til Copenhagen Fertilitycenter tlf.nr. 33 25 70 00 og få en uforpligtende samtale med en læge. De er PCO EKSPERTER!

Jeg ville så gerne have, at du fik puregon i små doser fra day one i cyklus. Den modnerstille og rolig æggene (sådan noget i den stil fik jeg at vide).

Hvad er planen nu med dig ude på OUH?

Stort trøstekram fra Karina, som har lyst til at kidnappe din undervogn. Så skal jeg sgu nok sørge for, at der kommer nogle æg frem!

Anmeld

4. marts 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

åh søde ven! lorte-lorte-lorte oplevelse!! MEN jeg vil sige, at min veninde der også har PCO oplevede præcis det samme i efteråret og det handler simpelthen om, at de skal finde den rette kombo af hormoner for at du laver æg. skal du vente på mens eller hvad før du kan starte op igen? jeg ved ikke lige hvordan den slags fungerer med PCO, men jeg er fuldkommen overbevist om, at når de finder ud af præcis hvilke hormoner DU skal have, så laver du hamrende gode æg og så får du de lækreste små babyer

men fandme ikke sjovt at ligge der og se ingenting og bagefter skulle sidde og være fattet i en bil, når man har fået en psykisk mavepuster

Du har sikkert ret - synes bare ikke helt det var det de havde stillet i udsigt...

Jeg skal scannes igen tirsdag, og hvis der ikke er noget der tror jeg de giver mig noget så jeg får en blødning og så prøver vi med at jeg kun får gonal-f fra starten, indtil der æg, og hvis der så er for mange tager de de overskydende ud - men så er det jeg tænker, hvis jeg alligevel skal igennem ægudtagning hvorfor så ikke bare gå igang med IVF...

Jeg er helt forvirret omkring alt det her...

Men hun sagde at min krop ikke var nem, så de skal nok føle sig frem - det synes jeg bare ikke jeg har tid til...

Håber du har det bedre med kvalmen...

Da jeg var så ked af det gik jeg og ønskede jeg bare lige kunnet have ringet til dig...du forstår om nogen...

Anmeld

4. marts 2010

MM1987

Rosa skriver:

For filan en træls oplevelse!!! Og undskyld men:Æjjj, hvor upassende med en ekstra veninde i bilen - der er jo en risiko for at du får netop så dum en besked som den du fik!!! Jeg tror Tjuhl har ret - du har ikke fået den rette combo hormoner - når de finder den så sprøjter du garanteret en masse æg ud lige med det samme og får en hel baljefuld unger!!!

Knus og kram

Rosa

Ja, jeg synes måske heller ikke lige det var tidspunktet for at lege bus...

Men jeg tor ikke altid hun forstår hvor svært det er...og det er jo heller ikke noget man kan forlange af en der slet ikke tænker i de baner endnu...

Og tak...

KNUS

(blev for resten lidt bange da du skrev du var ved at opgive kaffe-latte-storbys-mor-drømmen...for jeg regner da bestemt med at blive sådan en)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.