Er den hel gal med mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Tak , er heldigvis på vej videre så det hjælper. Jeg kan forhåbentligt snart se en udvej...

for at der snart er lidt held og medvind på vej til jer også. Har i taget stilling til hvad næste "move" er?

Dejligt at høre og ja lidt medvind kunne være rigtig dejligt....

Jeg ved det slet ikke, andet end den nye scanning på tirsdag, og så må vi se - men er bange for det er forfra og så med en ny type behandling...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Cris

Mia Maia skriver:

Det får jeg, og det er bare rigtig dejligt, det hjælper altid meget på humøret, at få lov til at græde ud her, og få dejlig støtte fra alle jer...

Jeg har æg, men de modner ikke af sig selv så jeg ægløsning. Hos mig er grunden PCO. Der er ikke umiddelbart nogen grund til min PCO, da jeg hverken har problemer med vægten eller har nogen særlig ubalance i hormonerne. Så jeg er vidst bare uheldig...

Men mener at PCO godt kan have noget med livstil at gøre, og nogen kan vidst afhjælpe det ved f.eks. at tabe sig...

Knus

Ok, det har jeg aldrig hørt før, undskyld jeg spørger sådan. Men jeg spørger, for jeg gerne vil forstå, hvad I går igennem.

Nu må jeg spørge igen? Hvad betyder PCO?

Anmeld

4. marts 2010

MM1987

Cris skriver:

Ok, det har jeg aldrig hørt før, undskyld jeg spørger sådan. Men jeg spørger, for jeg gerne vil forstå, hvad I går igennem.

Nu må jeg spørge igen? Hvad betyder PCO?

Det er helt i orden jeg var også selv helt uvidende indtil det ramte mig...

PCO står for polycystisk ovarie syndrom, som betyder man har cyster på æggestokkene der forhindre æggene i at modne...

Men det er nogen med hormonerne der ikke helt er som de skal være...

Anmeld

4. marts 2010

Cris

Det er helt i orden jeg var også selv helt uvidende indtil det ramte mig...

PCO står for polycystisk ovarie syndrom, som betyder man har cyster på æggestokkene der forhindre æggene i at modne...

Men det er nogen med hormonerne der ikke helt er som de skal være...

Ooooook, tak.

Jeg ønsker dig masser af kræfter til denne rejse du starter nu. Jeg håber, at I finder en eller anden løsning som er den rigtige til jer. Hvis du starter en behandling, krydser jeg fingre for jer og ønsker en smertefri "success"

Anmeld

4. marts 2010

Mettemus

Ej, det er godt nok noget værre møg! Forfra igen og så kan man gå og tænke "hva nu hvis" en hel masse og tør man glæde sig?? Det må være psykisk fuldstændig uudholdeligt... Sejt at i bliver ved!

Anmeld

4. marts 2010

MM1987

Cris skriver:

Ooooook, tak.

Jeg ønsker dig masser af kræfter til denne rejse du starter nu. Jeg håber, at I finder en eller anden løsning som er den rigtige til jer. Hvis du starter en behandling, krydser jeg fingre for jer og ønsker en smertefri "success"

Mange tak...

Anmeld

4. marts 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Ej, det er godt nok noget værre møg! Forfra igen og så kan man gå og tænke "hva nu hvis" en hel masse og tør man glæde sig?? Det må være psykisk fuldstændig uudholdeligt... Sejt at i bliver ved!

Det er nemlig det med at det kan gå galt så mange gange, f.eks. som i dag...ikke sjovt...

Men jeg gør det for ønskebarnet, og det er ikke noget jeg sådan lige kan slå ud af hovedet...

Anmeld

5. marts 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Det er nemlig det med at det kan gå galt så mange gange, f.eks. som i dag...ikke sjovt...

Men jeg gør det for ønskebarnet, og det er ikke noget jeg sådan lige kan slå ud af hovedet...

Nej og intet kan erstatte det! Jeg krydser i hvert fald fingre for jer

Anmeld

5. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mia Maia skriver:

Ja, jeg synes måske heller ikke lige det var tidspunktet for at lege bus...

Men jeg tor ikke altid hun forstår hvor svært det er...og det er jo heller ikke noget man kan forlange af en der slet ikke tænker i de baner endnu...

Og tak...

KNUS

(blev for resten lidt bange da du skrev du var ved at opgive kaffe-latte-storbys-mor-drømmen...for jeg regner da bestemt med at blive sådan en)

Hehehe, jeg prøver at stå imod! Jeg forsøger ihvertfald at holde fanen højt så længe som muligt!!! Så gør du det samme

Anmeld

5. marts 2010

MM1987

Rosa skriver:

Hehehe, jeg prøver at stå imod! Jeg forsøger ihvertfald at holde fanen højt så længe som muligt!!! Så gør du det samme

Ja...kaffe-latte drømmen længe leve...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.