Jamen jeg tænkte også at de så ville give mig gonal-f nu (og ja tror det er produktets navn og puregon er det virksomme stof, måske)...
Men nej, de dropper vidst denne gang, og så må vi starte forfra, og så giver de mig det der...og ja det kommer sikker til at virke godt, men det er bare så frusterende at denne gang er spildt...
Jeg er ikke tvivl om at han er god, og jeg kunne godt snakke med ham, men er bange for at jeg rager uklar med dem derude hvis jeg kommer og fortæller hvordan de skal gøre deres arbejde, så tror jeg vil prøve at stole på dem...
Men måske jeg skulle ringe i morgen og spørge hvorfor jeg ikke får noget mere nu...jeg vil helst vide det hele...
Ja det er nemlig op ad bakke...men der er kun en vej...
KNUS
Jeg kan godt forstå, at du ikke bryder dig om at fortælle læger, hvordan de skal gøre deres arbejde. De er tit meget faglige stolte (jeg har nok trådt et par læger over fødderne gennem tiden).
Det er i hvert fald smart, hvis du nøjes med at forholde dig spørgende til behandlingen. Dog stadig være skeptisk og evt. komme med ledende spørgsmål ang. behandling... kvindesnilde, du ved!
Jeg ville helt klart ringe derud i morgen og høre, hvad grunden er til, at du ikke kan fortsætte med gonal-f og se om æggene vokser. De vil nok sige, at de er bange for overstimulering. Så kan du evt. spørge, om i kan sætte dosis ned, og så kan du komme ind om tre dages tid og blive scannet? Så kan I se om æggene er vokset.
I samme anledning kan du da lige spørge om puregon er det samme som gonal-f. Alternativt så gå ind på cfc hjemmeside og skriv spørgrsmålet her. Så får du et helt klart svar fra Svend Lindenberg himself
http://www.copenhagenfertilitycenter.com/dialog/spoerg-laegen/
Der kan du også kort fortælle om din behandling og høre hans mening (han vil nok sige, at du skal ringe..hehe).
Min erfaring med sygehuse, læger, behandlinger og patientrollen går tilbage til, da jeg var ganske få minutter gammel! Min erfaring siger mig klart, at man virkelig selv skal være chefen!...var jeg så ikke, da jeg vejde 1800 gram..haha.
Se nu fx min mavedeffekt. Igennem ALLE årene har jeg fået at vide, at det ALDRIG vil være et problem med graviditet. Nu står lægerne i kø for at advare om tarmslyng! Smukt ik. Det er kun mennesker og det som læger ALTID er gode til er at virke overbevisende 
Knus fra en yderst emsig dame (du må altså bare se bort fra mine agressive kommentarer, hvis rådene går helt over dine grænser)