Er den hel gal med mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

åh jamen jeg har ligget i fosterstilling og bare tudbrølet og sagt at jeg ville have fjernet hele underlivet, så muligheden for baby helt var væk og jeg aldrig skulle tænke på det igen. men så pludselig vågner man op og har fået ny styrke og tænker "jeg skal sataneddeme give dig et los i røven, din elendige barnløshed!" og så kører man lidt igen

jeg tænker på dig hver gang vi er der! men jeg tror det er sidste gang på tirsdag...det er altså lidt underligt. dejligt - bevares! men underligt. jeg synes jo Randi er min læge, så nu skal jeg lige vænne mig til min RIGTIGE læge Ines

Godt han tager med for fremtiden, der er kun een gang Søren ikke har været med og det er netop fordi jeg har været hunderæd for at ligge alene derude og få en eller anden pissebesked og så skulle finde ud af at komme hjem bagefter. jeg fatter virkelig ikke hvorfor reglerne er sådan at manden kun kan få fri når han skal aflevere sæd!! sådan noget svineri, helt ærligt!

Ja man skal lige henover det at være rigtig ked af det...og jeg tror egentlig kun det er sundt at komme af med det, selvom det er rigtig hårdt når det står på...

Håber jeg får styrken ret hurtigt igen...

Jamen jeg skal også derud på tirsdag kl 14:10...hvad med jer??...ej det kunne være lidt sjovt hvis vi lige stødte på hinanden...

Ja det må være lidt mærkeligt at forlade de "trygge" omgivelser, men så er det jo videre til de "rigtige" scanninger...og det bliver godt nok også dejligt...dem glæder jeg mig SÅ meget til...

Jamen han er selvstændig, så han bestemmer selv hans tid, men han var på kursus i dag, typisk...så det var lidt svært lige at komme uden om...

Jeg troede jo jeg var dækket ind med en veninde, men må bare konstatere at det skal være min bedre halvdel, vi er jo sammen om det - og heldigvis for det egentlig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

oo

Mia Maia skriver:

Ja man skal lige henover det at være rigtig ked af det...og jeg tror egentlig kun det er sundt at komme af med det, selvom det er rigtig hårdt når det står på...

Håber jeg får styrken ret hurtigt igen...

Jamen jeg skal også derud på tirsdag kl 14:10...hvad med jer??...ej det kunne være lidt sjovt hvis vi lige stødte på hinanden...

Ja det må være lidt mærkeligt at forlade de "trygge" omgivelser, men så er det jo videre til de "rigtige" scanninger...og det bliver godt nok også dejligt...dem glæder jeg mig SÅ meget til...

Jamen han er selvstændig, så han bestemmer selv hans tid, men han var på kursus i dag, typisk...så det var lidt svært lige at komme uden om...

Jeg troede jo jeg var dækket ind med en veninde, men må bare konstatere at det skal være min bedre halvdel, vi er jo sammen om det - og heldigvis for det egentlig...

aj aj aj! vi skal derud klokken 13:40, uhuuu! hvor kunne det være mærkeligt at mødes, hvis det var! (jeg er hende med den gustengule opkastagtige ansigtshud )

ja, hvis han ikke kan på tirsdag, så bliver jeg i hvert fald gerne og holder i hånd!!

jeg tror simpelthen ikke, at folk der ikke har været igennem det selv på nogen måde kan sætte sig ind i hvor mange følelser der er på spil ved sådan en "simpel" scanning. der sidder ofte kvinder helt alene i venterummet derude og jeg forstår slet ikke de har nerver til det

Anmeld

4. marts 2010

MM1987

KaMa skriver:

Jeg kan godt forstå, at du ikke bryder dig om at fortælle læger, hvordan de skal gøre deres arbejde. De er tit meget faglige stolte (jeg har nok trådt et par læger over fødderne gennem tiden).

Det er i hvert fald smart, hvis du nøjes med at forholde dig spørgende til behandlingen. Dog stadig være skeptisk og evt. komme med ledende spørgsmål ang. behandling... kvindesnilde, du ved!

Jeg ville helt klart ringe derud i morgen og høre, hvad grunden er til, at du ikke kan fortsætte med gonal-f og se om æggene vokser. De vil nok sige, at de er bange for overstimulering. Så kan du evt. spørge, om i kan sætte dosis ned, og så kan du komme ind om tre dages tid og blive scannet? Så kan I se om æggene er vokset.

I samme anledning kan du da lige spørge om puregon er det samme som gonal-f. Alternativt så gå ind på cfc hjemmeside og skriv spørgrsmålet her. Så får du et helt klart svar fra Svend Lindenberg himself

http://www.copenhagenfertilitycenter.com/dialog/spoerg-laegen/

Der kan du også kort fortælle om din behandling og høre hans mening (han vil nok sige, at du skal ringe..hehe).

Min erfaring med sygehuse, læger, behandlinger og patientrollen går tilbage til, da jeg var ganske få minutter gammel! Min erfaring siger mig klart, at man virkelig selv skal være chefen!...var jeg så ikke, da jeg vejde 1800 gram..haha.

Se nu fx min mavedeffekt. Igennem ALLE årene har jeg fået at vide, at det ALDRIG vil være et problem med graviditet. Nu står lægerne i kø for at advare om tarmslyng! Smukt ik. Det er kun mennesker og det som læger ALTID er gode til er at virke overbevisende

Knus fra en yderst emsig dame (du må altså bare se bort fra mine agressive mails, hvis rådene går helt over dine grænser)

Jeg synes jeg er god til at stille spørgsmål og prøver også tit at lede dem hen på den behandling jeg gerne vil have (lige præcis kvindelist), men samtidig vil jeg også gerne bare stole på dem og tro på de gør det allerbedste og har helt styr på det - for det er squ hårdt at skulle læse til læge oveni...

Jamen det vil jeg også gøre...bare for at få nogen svar, så jeg bedre forstår hvad der skal ske og hvorfor de gør som de gør...

Men ja, man skal nok være bedre til at være professionel patient, men er ellers blevet bedre efter jeg har gigt, men lærer hurtigt...især hvis man starter ved 1800 gr.

Nej jeg synes det er rart, det er bare ikke sikkert jeg følger dem...ej jeg er rigtig glad for at skrive med dig...

Håber som regel du svarer...

Anmeld

4. marts 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

aj aj aj! vi skal derud klokken 13:40, uhuuu! hvor kunne det være mærkeligt at mødes, hvis det var! (jeg er hende med den gustengule opkastagtige ansigtshud )

ja, hvis han ikke kan på tirsdag, så bliver jeg i hvert fald gerne og holder i hånd!!

jeg tror simpelthen ikke, at folk der ikke har været igennem det selv på nogen måde kan sætte sig ind i hvor mange følelser der er på spil ved sådan en "simpel" scanning. der sidder ofte kvinder helt alene i venterummet derude og jeg forstår slet ikke de har nerver til det

Ej det er jo meget tæt på hinanden...

Så kan jeg næsten ikke lade være med at komme før tid...det kunne være så fint...

Hi-hi...hende skal jeg prøve at holde øje med, men jeg tror nu jeg ville kunne genkende Søren på lang afstand - han ligner ikke en man overser... (og her hentyder jeg ikke til at han er tyk, for det synes jeg ikke)...

Han er med tirsdag....

Nej det tror jeg du har helt ret i, og nej det er rigtig det er der tit, og jeg tænker det også hver gang, men tænker også at hvis man har et almindeligt job kan det måske være svært...der er livet som studerende jo nemmere...

Anmeld

4. marts 2010

MM1987

Mka skriver:

Øv øv en skod dag   Lige et stort .

Godt de alle skønne mennesker ved så meget om det her inde, så de kan løfte ens humør lidt. Det skal nok blive dig en dag. 

Tak...

Og ja, tøserne herinde er guld værd...

Anmeld

4. marts 2010

MyBaby

Ej, jeg kan i hvert fald godt forstå, at du er ked af det! Du får lige en masse kram herfra også.

Nina

Anmeld

4. marts 2010

MM1987

MyBaby skriver:

Ej, jeg kan i hvert fald godt forstå, at du er ked af det! Du får lige en masse kram herfra også.

Nina

Mange tak...

Anmeld

4. marts 2010

oo

Mia Maia skriver:

Ej det er jo meget tæt på hinanden...

Så kan jeg næsten ikke lade være med at komme før tid...det kunne være så fint...

Hi-hi...hende skal jeg prøve at holde øje med, men jeg tror nu jeg ville kunne genkende Søren på lang afstand - han ligner ikke en man overser... (og her hentyder jeg ikke til at han er tyk, for det synes jeg ikke)...

Han er med tirsdag....

Nej det tror jeg du har helt ret i, og nej det er rigtig det er der tit, og jeg tænker det også hver gang, men tænker også at hvis man har et almindeligt job kan det måske være svært...der er livet som studerende jo nemmere...

haha!! vi ER tykke - begge to. Søren er megahøj og tyk med jæmpe bonhår og jeg er hobbitstørrelse og tyk med graviditetsfedtet hår ...jae, et kønt par (jo og så har jeg altid jogginbukser på derinde fordi de er hurtige at komme ud og i ved scanningen - meget sexy)

nej, du har ret, der er visse privilegier som studerende og det er også bare held at søren har kunnet rykke en time her og en time der på arbejdet.

men hvad sker der egentlig nu i dit forløb? fortsætter du med hormoner indtil tirsdag og så ser I igen eller hvordan?

Anmeld

4. marts 2010

benthe :-)

søde et på vej til dig...
håber bare så meget for jer
benthe

Anmeld

4. marts 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

haha!! vi ER tykke - begge to. Søren er megahøj og tyk med jæmpe bonhår og jeg er hobbitstørrelse og tyk med graviditetsfedtet hår ...jae, et kønt par (jo og så har jeg altid jogginbukser på derinde fordi de er hurtige at komme ud og i ved scanningen - meget sexy)

nej, du har ret, der er visse privilegier som studerende og det er også bare held at søren har kunnet rykke en time her og en time der på arbejdet.

men hvad sker der egentlig nu i dit forløb? fortsætter du med hormoner indtil tirsdag og så ser I igen eller hvordan?

Ej det var altså ikke sådan ment, det var hans højde og hår jeg tænkte på...

Ja, jeg tænker også altid over hvad for noget tøj jeg har på, som det lige kan komme af og på rimelig fikst...

Det er altså sjovt, for jeg tror vi er meget forskellige, men samtidig tror jeg at vi ville kunne rigtig godt sammen...det er dejligt synes jeg...

Ja, vi har også været heldige, undtagen 2 gange, der hvor jeg fik afvide at jeg skulle i behandling pga af pco og i dag...typisk...

Jamen det er det jeg ikke forstår, jeg får ingenting, og så håber de bare på en forsinket reaktion til på tirsdag...

Og det tror jeg ikke meget på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.