Runa i 29. uge ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

dorthemus

Mathildesmor skriver:

Hvor er hun bare sød, Dorthe

Dejligt at du havde en god oplevelse med scanningen - synes personligt også at det er HVER en krone værd

TAK  Jeg var så spændt inden, for det er mange penge at bruge og nogle gange ser de scanninger lidt uhyggelige ud. Men ja, jeg er meget glad nu for at jeg gjorde det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Mutti2

dorthemus skriver:

Ja du har nok ret  Glæder mig til at sidde med min datter som du gør på dit dejlige profilbillede

Ihhh Hvor er du sød

Det varer jo heller ikke særligt længe til  3 mdr tilbage

Anmeld

2. marts 2010

dorthemus

Milla-Victoria's mor skriver:

Ihhh Hvor er du sød

Det varer jo heller ikke særligt længe til  3 mdr tilbage

Det blir så FANTASTISK

Anmeld

2. marts 2010

Mutti2

dorthemus skriver:

Det blir så FANTASTISK

Det kan jeg kun give dig ret i

Der er INTET negativ ved at være forælder

Anmeld

3. marts 2010

FruEllingsen

Fiin pige

Det lyder til at have været en rigtig dejlig dag

Anmeld

3. marts 2010

dorthemus

Drømmer skriver:

Fiin pige

Det lyder til at have været en rigtig dejlig dag

Tak..det var det ihvertfald

Anmeld

3. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Iiiiih hun er smækker-lækker!!! Smuk lille trutmund!

Uha, hvor kan jeg godt forstå at du glæder dig!Jeg er også selv ved at blive utålmodig

Knus og kram

Rosa (32+3)

Anmeld

3. marts 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Iiiiih hun er smækker-lækker!!! Smuk lille trutmund!

Uha, hvor kan jeg godt forstå at du glæder dig!Jeg er også selv ved at blive utålmodig

Knus og kram

Rosa (32+3)

TAK Rosa....Det blir SÅ STORT!!  Det er jo lige om lidt for dig, jeg må pænt vente en måneds tid mere

Anmeld

3. marts 2010

LISBETH:-)

Nåhhhhh hvor er hun sød!!!! Det glæder mig at det var en rigtig god oplevelse, og alle pengene værd!!!!!

Der er kun 3 mdr endnu, så skal hun nok komme ud til dig!!!! Jeg er bare så spændt på om vi føder samme dag. Det kunne være sjovt.

Jeg har også lige fået afvide at lillesøster i mavsen er godt i stand og vejer 1400g så vi følges meget godt ad

Knus Lisbeth

Anmeld

3. marts 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Nåhhhhh hvor er hun sød!!!! Det glæder mig at det var en rigtig god oplevelse, og alle pengene værd!!!!!

Der er kun 3 mdr endnu, så skal hun nok komme ud til dig!!!! Jeg er bare så spændt på om vi føder samme dag. Det kunne være sjovt.

Jeg har også lige fået afvide at lillesøster i mavsen er godt i stand og vejer 1400g så vi følges meget godt ad

Knus Lisbeth

Ja det gør de da godt nok...dejlige tykke maver og lårbasser  Var der ikke noget om, at I også skulle have en 3D??

Det ku´ da være så sjovt hvis de kommer ud samme dag  Har en idé om, at min kommer den 30. maj...men det er sgu´ nok fordi jeg håber hun ikke kommer på min egen fødselsdag..hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.