Runa i 29. uge ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

dorthemus

NikitasMoar skriver:

Jeg er virkelig glad på dine vejne.. og ja så må vi se når jeg engang får fundet en lejlighed i kbh og jeg så ikke kan komme med til et lille baby.dk møde og møde din lille prinsesse.. 

Det kunne være rigtig hyggeligt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

dorthemus

Mia Maia skriver:

Hvor er hun bare fin...så dejlig...

Tak Så lige din tråd tidligere...det gør mig så ondt, at det skal være så vanskeligt for jer at få et barn. Jeg håber inderligt, at I finder den hjælp der skal til. Håber næste scanning bringer godt nyt

Anmeld

5. marts 2010

MM1987

dorthemus skriver:

Tak Så lige din tråd tidligere...det gør mig så ondt, at det skal være så vanskeligt for jer at få et barn. Jeg håber inderligt, at I finder den hjælp der skal til. Håber næste scanning bringer godt nyt

Ja det må godt snart lykkedes, det kan slet ikke beskrives hvor højt jeg ønsker det - men det skal jo nok lykkedes, men kunne godt snart bruge lidt positive nyheder - men en tråd som din husker en på hvorfor man gør det, og at det er det hele værd...

Jeg håber også at min krop bare snyder mig, og overrasker mig på tirsdag...men jeg tror desværre ikke der så stor sandsynlighed for det, men så skal vi jo bare igang med den næste behandling...og så sker der noget...

Knus

Anmeld

5. marts 2010

dorthemus

Mia Maia skriver:

Ja det må godt snart lykkedes, det kan slet ikke beskrives hvor højt jeg ønsker det - men det skal jo nok lykkedes, men kunne godt snart bruge lidt positive nyheder - men en tråd som din husker en på hvorfor man gør det, og at det er det hele værd...

Jeg håber også at min krop bare snyder mig, og overrasker mig på tirsdag...men jeg tror desværre ikke der så stor sandsynlighed for det, men så skal vi jo bare igang med den næste behandling...og så sker der noget...

Knus

Det håber jeg også for jer

Anmeld

5. marts 2010

MM1987

dorthemus skriver:

Det håber jeg også for jer

Tak...

Anmeld

6. marts 2010

benthe :-)

nå hvor hun fint søde
benthe

Anmeld

6. marts 2010

dorthemus

benthe :-) skriver:

nå hvor hun fint søde
benthe

Tak skal du have

Anmeld

6. marts 2010

Vidunderligeunger

åhr, dorthe... liiige de billeder jeg gik og ventede på  

dejlig dejlig lille pige du her derinde  er slet ik misundelig... 

riigtig god weekend til jer to tøser...

Anmeld

6. marts 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

åhr, dorthe... liiige de billeder jeg gik og ventede på  

dejlig dejlig lille pige du her derinde  er slet ik misundelig... 

riigtig god weekend til jer to tøser...

Tak søde  Det gør virkeligt det hele mere virkeligt...der ligger sgu´ en lille baby inde i maven...som er MEGET aktiv i øjeblikket

Hvornår var det nu du skulle scannes igen..den 10.??

God weekend til jer også

Anmeld

6. marts 2010

Risen

Ved ikke om jeg allerede har skrevet det 1 gang , men hold op hvor er hun altså bare fin !En lille model !

og bliver jo helt syg efter selv at komme afsted den 31 .. årh den forbandede ventetid !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.