Runa i 29. uge ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

Agnete

Hvor er hun bare kær, den lille Runa med trut-mund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

dorthemus

Agnete skriver:

Hvor er hun bare kær, den lille Runa med trut-mund

Taaak  Hun er bare dejlig...vildt at man kan føle en så stor glæde og kærlighd til et menneske man endnu ikke har mødt

Anmeld

4. marts 2010

Ansemusen

Endnu engang kan jeg kun sige, at hun ser Så dejlig ud med sine tykke kinder  Kunne du så rigtig se hende bevæge sig, eller blev det utydeligt når hun lå og lavede spillopper?

Anmeld

5. marts 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

Endnu engang kan jeg kun sige, at hun ser Så dejlig ud med sine tykke kinder  Kunne du så rigtig se hende bevæge sig, eller blev det utydeligt når hun lå og lavede spillopper?

Taaak  Egentlig ikke, hun var ret rolig med kroppen, mens hænderne hele tiden var oppe og pille ved ansigtet

Har du fundet ud af om I skal have scanningen??

Anmeld

5. marts 2010

N&J

Hvor er hun dejlig.. fortryder helt at jeg ikke fik skrabet pengene sammen til en 3D skanning.. 

Anmeld

5. marts 2010

dorthemus

NikitasMoar skriver:

Hvor er hun dejlig.. fortryder helt at jeg ikke fik skrabet pengene sammen til en 3D skanning.. 

Tak  Jeg er også rigtig glad for at jeg gjorde det, selvom jeg nogle gange synes de 3D scanningsbilleder ser lidt uhyggelige ud..men det er nok mest ved de tidlige scanninger. Omkring 30. uge ligner de jo små babyer.

....og nu kan jeg da slet ikke vente med at møde hende rigtigt

Anmeld

5. marts 2010

N&J

dorthemus skriver:

Tak  Jeg er også rigtig glad for at jeg gjorde det, selvom jeg nogle gange synes de 3D scanningsbilleder ser lidt uhyggelige ud..men det er nok mest ved de tidlige scanninger. Omkring 30. uge ligner de jo små babyer.

....og nu kan jeg da slet ikke vente med at møde hende rigtigt

Kan jeg godt forstå.. kunne heller ikke vente da jeg ventede mig, også bare fordi jeg havde behov for at se at babyen var helt som den skulle være og ja så ville jeg jo også gerne se hvad det var.. 

Anmeld

5. marts 2010

dorthemus

NikitasMoar skriver:

Kan jeg godt forstå.. kunne heller ikke vente da jeg ventede mig, også bare fordi jeg havde behov for at se at babyen var helt som den skulle være og ja så ville jeg jo også gerne se hvad det var.. 

Det hele er også bare så surrealistisk. Jeg har ønsket mig et barn i så mange år og nu om mindre end tre måneder får jeg det

Anmeld

5. marts 2010

MM1987

Hvor er hun bare fin...så dejlig...

Anmeld

5. marts 2010

N&J

Det hele er også bare så surrealistisk. Jeg har ønsket mig et barn i så mange år og nu om mindre end tre måneder får jeg det

Jeg er virkelig glad på dine vejne.. og ja så må vi se når jeg engang får fundet en lejlighed i kbh og jeg så ikke kan komme med til et lille baby.dk møde og møde din lille prinsesse.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.