Runa i 29. uge ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

Ej hvor er hun bare kær!!!! Jeg glæder mig til at se hende når hun kommer ud!!!!!

Knus Lene

Tak Lene...dét gør jeg også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Mutti2

dorthemus skriver:

Tak  Jeg er faktisk kun 28 + 2...synes også det går laaangsomt  Maven er stor og jeg vil rigtig gerne snart lægge et billede ud af mavsen, men jeg har ikke noget kamera. Må snart finde én der kan tage et billede.

Knus Dorthe

Hehe.... Men nyd at være gravid så meget du kan (Det er tydeligt at du gør). Men man kommer SÅ meget til at savne det  

Ihhh jeg glæder mig til mavebilleder

Anmeld

2. marts 2010

dorthemus

Tullebobs skriver:

Sikke en lækker lille tøs

Kh Trine

Tak søde...hun har dejlige kyssekinder

Anmeld

2. marts 2010

Tullebobs

dorthemus skriver:

Tak søde...hun har dejlige kyssekinder

Det er lige præcis det hun har  Og bare vent - man bliver fuldstændig skudt bagover over hvor bløde og dunede de små kinder er - og som de dufter

Kh Trine

Anmeld

2. marts 2010

dorthemus

Milla-Victoria's mor skriver:

Hehe.... Men nyd at være gravid så meget du kan (Det er tydeligt at du gør). Men man kommer SÅ meget til at savne det  

Ihhh jeg glæder mig til mavebilleder

Ja du har nok ret  Glæder mig til at sidde med min datter som du gør på dit dejlige profilbillede

Anmeld

2. marts 2010

dorthemus

Tullebobs skriver:

Det er lige præcis det hun har  Og bare vent - man bliver fuldstændig skudt bagover over hvor bløde og dunede de små kinder er - og som de dufter

Kh Trine

Åhhh jaaaa...mmmm den duft Hvor blir det bare dejligt!!

Anmeld

2. marts 2010

Vial

Kære Dorthe - min ikke-fake veninde

Nøj, hun er sød!

Lovede at være ærlig, da jeg jo har lidt svært ved 3D/4D billeder. Må indrømme, at det kommer bag på mig, hvor meget "personlighed" billederne har.

Der ligger jo en lille smilende pige med det sødeste lille hjerteformede ansigt. Glæder mig rigtig meget til at se "før og efter billeder" når hun ser dagens lys.

Du har virkelig skudt papegøjen - både med datter og billede kvalitet

Nu bliver jeg nødt til også at få lavet sådanne billeder... går ud fra at vi splejser om det

Anmeld

2. marts 2010

lillemunk

Hvor er hun bare fin Runa er da et super sødt navn.

Anmeld

2. marts 2010

Vial

dorthemus skriver:

Tak  Jeg er faktisk kun 28 + 2...synes også det går laaangsomt  Maven er stor og jeg vil rigtig gerne snart lægge et billede ud af mavsen, men jeg har ikke noget kamera. Må snart finde én der kan tage et billede.

Knus Dorthe

Vi laver bare fotosession næste gang. Har godt kamera, og kan uploade dem på Nettet.

Så leger vi lækre modeller. Masser af lipgloss på læberne, kokosolie på maverne og vaseline på linsen (og lækre kavalergange).

Anmeld

2. marts 2010

LotteGabriella

dorthemus skriver:

Sikke en dejlig dag

Først var jeg til jordmoder og fik at vide, at Runa allerede har vendt sig og ligger med hovedet i bækkenet...stoooor pige

Hun mærkede på maven og sagde, at den var stor og flot og med masser af fostervand. Og så gav hun et forsigtigt gæt på, at hun vejer 1200 g...helt som hun skal være.

Om eftermiddagen tog min veninde Christina og jeg ind på Scanningsklinikken i København til en lææænge ventet 3D/4D scanning og SIKKE EN OPLEVELSE DÈT VAR!!!

Det var bare så vildt at se hende, min lille Runa   Hun ligner en fin lille baby med runde kinder og buttede arme og ben og hun har den sødeste lille mund.

Scanningsdamen målte hende så til at veje hele 1481 g...en ordentlig basse. Og det er over gennemsnittet, så jeg skal vist ikke være bekymret for om hun mon får det hun skal have

Jeg elsker bare den lille puttegøj og glæder mig så meget til hun kommer ud til mig

Hold da op, hvor er hun altså bare sød og jeg ELSKER sgu stadigvæk det navn det bliver super spændende at få hende i dine arme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.