Runa i 29. uge ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.355 visninger
87 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

dorthemus

Sikke en dejlig dag

Først var jeg til jordmoder og fik at vide, at Runa allerede har vendt sig og ligger med hovedet i bækkenet...stoooor pige

Hun mærkede på maven og sagde, at den var stor og flot og med masser af fostervand. Og så gav hun et forsigtigt gæt på, at hun vejer 1200 g...helt som hun skal være.

Om eftermiddagen tog min veninde Christina og jeg ind på Scanningsklinikken i København til en lææænge ventet 3D/4D scanning og SIKKE EN OPLEVELSE DÈT VAR!!!

Det var bare så vildt at se hende, min lille Runa   Hun ligner en fin lille baby med runde kinder og buttede arme og ben og hun har den sødeste lille mund.

Scanningsdamen målte hende så til at veje hele 1481 g...en ordentlig basse. Og det er over gennemsnittet, så jeg skal vist ikke være bekymret for om hun mon får det hun skal have

Jeg elsker bare den lille puttegøj og glæder mig så meget til hun kommer ud til mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Ranarupta

Neeej, så smuk!
Hvor er hun bare nuller, den lille Runa! 

Anmeld

2. marts 2010

dorthemus

Ranarupta skriver:

Neeej, så smuk!
Hvor er hun bare nuller, den lille Runa! 

Tak  Tænk at kunne lave noget så smukt!..siger den slet ikke forudindtagede mor

Anmeld

2. marts 2010

Sofia

Hvor er Runa et godt navn, virkelig et varmt og elskeligt navn.

Anmeld

2. marts 2010

dorthemus

ViolaFie skriver:

Hvor er Runa et godt navn, virkelig et varmt og elskeligt navn.

Ihh tak Jeg synes også det er meget smukt og har glædet mig til at kunne kalde min datter det.

Anmeld

2. marts 2010

Ranarupta

dorthemus skriver:

Tak  Tænk at kunne lave noget så smukt!..siger den slet ikke forudindtagede mor

Haha...

Forudindtaget eller ej: smuk er hun!
Og ja, kroppen er bare så vild, tænk at man kan lave små fine mennesker.

Anmeld

2. marts 2010

Mutti2

Åhhh hvor er hun yndig

Er du kun i uge 29  Jeg troede skisme det var ved at  være op over  Synes du har været gravid i evigheder  hihi....

Skal vi ikke se et mavebillede??

Knus Pernille

Anmeld

2. marts 2010

dorthemus

Milla-Victoria's mor skriver:

Åhhh hvor er hun yndig

Er du kun i uge 29  Jeg troede skisme det var ved at  være op over  Synes du har været gravid i evigheder  hihi....

Skal vi ikke se et mavebillede??

Knus Pernille

Tak  Jeg er faktisk kun 28 + 2...synes også det går laaangsomt  Maven er stor og jeg vil rigtig gerne snart lægge et billede ud af mavsen, men jeg har ikke noget kamera. Må snart finde én der kan tage et billede.

Knus Dorthe

Anmeld

2. marts 2010

ønskebørn74

dorthemus skriver:

Sikke en dejlig dag

Først var jeg til jordmoder og fik at vide, at Runa allerede har vendt sig og ligger med hovedet i bækkenet...stoooor pige

Hun mærkede på maven og sagde, at den var stor og flot og med masser af fostervand. Og så gav hun et forsigtigt gæt på, at hun vejer 1200 g...helt som hun skal være.

Om eftermiddagen tog min veninde Christina og jeg ind på Scanningsklinikken i København til en lææænge ventet 3D/4D scanning og SIKKE EN OPLEVELSE DÈT VAR!!!

Det var bare så vildt at se hende, min lille Runa   Hun ligner en fin lille baby med runde kinder og buttede arme og ben og hun har den sødeste lille mund.

Scanningsdamen målte hende så til at veje hele 1481 g...en ordentlig basse. Og det er over gennemsnittet, så jeg skal vist ikke være bekymret for om hun mon får det hun skal have

Jeg elsker bare den lille puttegøj og glæder mig så meget til hun kommer ud til mig

Ej hvor er hun bare kær!!!! Jeg glæder mig til at se hende når hun kommer ud!!!!!

Knus Lene

Anmeld

2. marts 2010

Tullebobs

Sikke en lækker lille tøs

Kh Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.