Runa i 29. uge ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Kære Dorthe - min ikke-fake veninde

Nøj, hun er sød!

Lovede at være ærlig, da jeg jo har lidt svært ved 3D/4D billeder. Må indrømme, at det kommer bag på mig, hvor meget "personlighed" billederne har.

Der ligger jo en lille smilende pige med det sødeste lille hjerteformede ansigt. Glæder mig rigtig meget til at se "før og efter billeder" når hun ser dagens lys.

Du har virkelig skudt papegøjen - både med datter og billede kvalitet

Nu bliver jeg nødt til også at få lavet sådanne billeder... går ud fra at vi splejser om det

Selvfølgelig!! Var der ikke også noget med, at du snart har fødselsdag??

Taaaak Karina  Jeg synes også hun er så smuk, så smuk...kan ikke fatte, at jeg kan lave noget så yndigt..haha.

Er helt enig i, at 3D scanningerne godt kan være lidt uhyggelige, så det var lidt med bævende hjerte at jeg gik ind og betalte så mange penge for dem. Men det var bestemt pengene værd

Nu mangler vi så bare, at få at vide hvad der gemmer sig i DIN mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Mutti2B

Ej, hvor er hun smækker lækker. Kan godt forstå at du ikke kan vente til hun kommer

Anmeld

2. marts 2010

Vial

dorthemus skriver:

Selvfølgelig!! Var der ikke også noget med, at du snart har fødselsdag??

Taaaak Karina  Jeg synes også hun er så smuk, så smuk...kan ikke fatte, at jeg kan lave noget så yndigt..haha.

Er helt enig i, at 3D scanningerne godt kan være lidt uhyggelige, så det var lidt med bævende hjerte at jeg gik ind og betalte så mange penge for dem. Men det var bestemt pengene værd

Nu mangler vi så bare, at få at vide hvad der gemmer sig i DIN mave

Vi ved hvad der gemmer sig derinde på din sidste arbejdsdag. Der bliver sgu noget at fejre

Anmeld

2. marts 2010

dorthemus

LotteGabriella skriver:

Hold da op, hvor er hun altså bare sød og jeg ELSKER sgu stadigvæk det navn det bliver super spændende at få hende i dine arme

Ihhh TAK...mit vordende moderhjerte er ved at sprænges af stolthed..tænk, at hun er min lille baby...at være SÅ heldig

Anmeld

2. marts 2010

dorthemus

lillemunk skriver:

Hvor er hun bare fin Runa er da et super sødt navn.

Mange tak

Anmeld

2. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

(l) min kusine min kusine hvor er hun skøn og smuk... Og hvor skal hun lege med min bebs, når hun blir lidt større.

Anmeld

2. marts 2010

dorthemus

Mutti2B skriver:

Ej, hvor er hun smækker lækker. Kan godt forstå at du ikke kan vente til hun kommer

Tusind tak  Glæder mig til at råkysse på de kinder

Anmeld

2. marts 2010

LotteGabriella

dorthemus skriver:

Ihhh TAK...mit vordende moderhjerte er ved at sprænges af stolthed..tænk, at hun er min lille baby...at være SÅ heldig

lige præcis, man kan sgu ikke være heldigere

Anmeld

2. marts 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Vi ved hvad der gemmer sig derinde på din sidste arbejdsdag. Der bliver sgu noget at fejre

Ja dét blir en STOR dag  Hvad tid skal du scannes?

Anmeld

2. marts 2010

dorthemus

Zafir skriver:

(l) min kusine min kusine hvor er hun skøn og smuk... Og hvor skal hun lege med min bebs, når hun blir lidt større.

Dét glæder jeg mig til  Det blir spændende at se om du fører familiens stolte tradition videre og laver endnu en PIGE...hvad tror du selv??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.