Runa i 29. uge ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Tak søde  Det gør virkeligt det hele mere virkeligt...der ligger sgu´ en lille baby inde i maven...som er MEGET aktiv i øjeblikket

Hvornår var det nu du skulle scannes igen..den 10.??

God weekend til jer også

jeps - PÅ ONSDAG og kan da nok bare slet ik vente  

Det er dog ikke en "betalings" scanning men en tilvækstscanning, så jeg kan ikke få de fine billeder - men kønnet og det er = shopping 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

dorthemus

Risen skriver:

Ved ikke om jeg allerede har skrevet det 1 gang , men hold op hvor er hun altså bare fin !En lille model !

og bliver jo helt syg efter selv at komme afsted den 31 .. årh den forbandede ventetid !

Tusind tak  GLÆD DIG!! Det er så stort og så vildt på én gang..at se den lille som et rigtigt lille menneske med personlighed...de sidste 10 uger skal bare gå hurtigt  

Spændende med den 31. De billeder vil jeg glæde mig til at se

Anmeld

6. marts 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

jeps - PÅ ONSDAG og kan da nok bare slet ik vente  

Det er dog ikke en "betalings" scanning men en tilvækstscanning, så jeg kan ikke få de fine billeder - men kønnet og det er = shopping 

Ihh hvor skønt

Jeg glæder mig til, at se hvad der gemmer sig inde i DIN mave

Anmeld

6. marts 2010

Risen

dorthemus skriver:

Tusind tak  GLÆD DIG!! Det er så stort og så vildt på én gang..at se den lille som et rigtigt lille menneske med personlighed...de sidste 10 uger skal bare gå hurtigt  

Spændende med den 31. De billeder vil jeg glæde mig til at se

Ja tror det bliver så vildt at se hende og hvad hun gør osv.. ! Men synes faktisk også det er lidt uhyggeligt på en eller anden måde ?.. Mange 3d scanningsbilleder ligner ældre mennesker eller noget andet , men håber jeg får så fine billeder som dine, for hun er godt nok lækker !

Anmeld

6. marts 2010

dorthemus

Risen skriver:

Ja tror det bliver så vildt at se hende og hvad hun gør osv.. ! Men synes faktisk også det er lidt uhyggeligt på en eller anden måde ?.. Mange 3d scanningsbilleder ligner ældre mennesker eller noget andet , men håber jeg får så fine billeder som dine, for hun er godt nok lækker !

Ja det har du ret i....jeg har også set tidlige scanninger som har set lidt uhyggelige ud. Men når man er omkring 28. uge begynder de at ligne babyer så jeg er sikker på, at I også får nogle fine billeder af jeres lille pige

....endnu engang tak for de søde ord

Anmeld

6. marts 2010

Risen

dorthemus skriver:

Ja det har du ret i....jeg har også set tidlige scanninger som har set lidt uhyggelige ud. Men når man er omkring 28. uge begynder de at ligne babyer så jeg er sikker på, at I også får nogle fine billeder af jeres lille pige

....endnu engang tak for de søde ord

Ja jeg er vist også lige omkring uge 28-29 til scanningen så det er bare perfekt !

Selv tak søde 

Anmeld

6. marts 2010

Dansker i England

Hvad forestiller det tredje billede???

Anmeld

7. marts 2010

RGN

Profilbillede for RGN
Dansker i England skriver:

Ja, det tænkte jeg også.

Men det er ellers nogle rigtig fine billeder.

Anmeld

7. marts 2010

Liljesilas

Hejsa.

Jeg vil bare lige sige stort tillykke og hvor må det være dejligt. Hun ser da bare super sød ud, kan godt forstå du er glad!

Anmeld

7. marts 2010

dorthemus

Dansker i England skriver:

Det er hendes ben...hun krydser dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.