december børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

Pige2009

nutche skriver:

jeg forstår godt hvad du mener....og som mor til et december barn.....kan jeg da også kun give dig ret i at han er elsket lige så meget som de andre......

men men men.... bare i den nærmeste familie har vi fødselsdag den...og hold nu fast:

3, 7, 14, 16, 19, 21, 22, 25....som om den måned ikke er hektisk nok

LOL Sikke en måned...

Knus Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Honningblomst

Baagøe skriver:

Jeg tænker på, at der er mange, som ikke kan få børn og de må sidde med en lidt underlig smag i munden, når andre ligefrem planlægger ikke at få et decemberbarn

Det tror jeg nu ikke...barnløse får jo hverken mere eller mindre børn af at andre får og kan planlægge hvornår de vil have børn.

Anmeld

2. marts 2010

Pige2009

Eva skriver:

Det tror jeg nu ikke...barnløse får jo hverken mere eller mindre børn af at andre får og kan planlægge hvornår de vil have børn.

Svært at sige, men lad os da være enige i ikke at være enige

Anmeld

2. marts 2010

Honningblomst

Baagøe skriver:

Svært at sige, men lad os da være enige i ikke at være enige

Men skal vi så ikke også lade hinandne mene hvad vi vil..

Jeg havde ingen problemer med at andre kunne få børn da jeg ikke kunne...det var ikke deres  børn jeg ønskede, men mine..

Anmeld

2. marts 2010

Lone Jakobsen

Baagøe skriver:

LOL Sikke en måned...

Knus Linda

ja ik man bliver helt forpustet

Anmeld

2. marts 2010

LotteGabriella

ja nu blev jeg lidt nysgerrig.

december børn: er det noget i tænker over/har tænkt over.....jer der prøver at blive gravide....jer der har børn der var planlagte....eller jer med små dejlige up-sere.

planlægger man så man (så vidt muligt) ikke føder i december, eller er man ligeglad? har det nogen betydning, for jer om barnet får fødselsdag der?

personligt vil jeg sige at da jeg selv, og rigtig mange i min familie har fødselsdag i december, så blev jeg ikke vildt lykkelig da min mellemste søn blev sat til midten af december, og sku jeg planlægge endnu en, ville jeg nok prøve på at det ikke blev der. men sku der komme en up-ser i december....ja så ville h*n være lige så velkommen som sine søskende

Nu var Daniella ikke helt planlagt (28. juli), men må indrømme at jeg aldrig vil skænke det en tanke!! Jeg er selv fra 29. december og har altid haft dejlige fødselsdage

Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvornår på året barnet skulle blive født, bare den er sund og rask

Anmeld

2. marts 2010

Jibbe

Jeg er selv decemberbarn (25 december) og deler fødselsdag med min svigerfar. Engang ville jeg nok have sagt at jeg da gerne ville undgå et decemberbarn, da det altså ER træls oftest...

Men efter en spontan abort hvor jeg havde fysiske gener mere end 1 måned efter og hvor det alligevel tog 7-8 måneder efter det før jeg blev gravid igen så er jeg bare lykkelig over at være gravid og glæder mig til et lille juli/augustbarn og ville være lige så lykkelig hvis det var blevet et decemberbarn... Og ulempen nu er at jeg skal gå højgravid i sommeren, da jeg ikke er skabt til temperaturer over 20 grader...

Anmeld

2. marts 2010

Lone Jakobsen

LotteGabriella skriver:

Nu var Daniella ikke helt planlagt (28. juli), men må indrømme at jeg aldrig vil skænke det en tanke!! Jeg er selv fra 29. december og har altid haft dejlige fødselsdage

Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvornår på året barnet skulle blive født, bare den er sund og rask

dejligt at du har det sådan

Anmeld

2. marts 2010

Lone Jakobsen

Jibbe skriver:

Jeg er selv decemberbarn (25 december) og deler fødselsdag med min svigerfar. Engang ville jeg nok have sagt at jeg da gerne ville undgå et decemberbarn, da det altså ER træls oftest...

Men efter en spontan abort hvor jeg havde fysiske gener mere end 1 måned efter og hvor det alligevel tog 7-8 måneder efter det før jeg blev gravid igen så er jeg bare lykkelig over at være gravid og glæder mig til et lille juli/augustbarn og ville være lige så lykkelig hvis det var blevet et decemberbarn... Og ulempen nu er at jeg skal gå højgravid i sommeren, da jeg ikke er skabt til temperaturer over 20 grader...

puha ja. kan bestemt godt forstå hvordan du har det.

Anmeld

2. marts 2010

LotteGabriella

nutche skriver:

dejligt at du har det sådan

ja det gør jo så også det fremtidige (HVIS vi skal ha' flere) babyprojekt meget lettere for os selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.