december børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

Pige2009

Eva skriver:

Men skal vi så ikke også lade hinandne mene hvad vi vil..

Jeg havde ingen problemer med at andre kunne få børn da jeg ikke kunne...det var ikke deres  børn jeg ønskede, men mine..

Jo lad os det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Lone Jakobsen

LotteGabriella skriver:

ja det gør jo så også det fremtidige (HVIS vi skal ha' flere) babyprojekt meget lettere for os selv

ja så behøver man ikke tænke på måneder.

Anmeld

3. marts 2010

Ann-

min mor har fødselsdag 10 dec og jeg selv har 26 min nevø 27 og min moster 28 og min pige har 9 januar,

jeg vil ærligt sige at jeg faktisk tænker over ikke at blive gravid de næste 3 mdr. vi gik i gang med projekt baby i november med forventning om et septemberbarn.. men så hurtig gik det nu ikke

men skulle den smutte jeg blir gravid nu her med et december barn er det også 110% velkommen.

Anmeld

3. marts 2010

Lone Jakobsen

december86 skriver:

min mor har fødselsdag 10 dec og jeg selv har 26 min nevø 27 og min moster 28 og min pige har 9 januar,

jeg vil ærligt sige at jeg faktisk tænker over ikke at blive gravid de næste 3 mdr. vi gik i gang med projekt baby i november med forventning om et septemberbarn.. men så hurtig gik det nu ikke

men skulle den smutte jeg blir gravid nu her med et december barn er det også 110% velkommen.

sådan tror jeg mange har det. selv om man prøver på ikke at blive gravid, så men får termin i december, så ville man aldrig vælge et barn fra, blot på det grundlag.

Anmeld

3. marts 2010

LotteGabriella

nutche skriver:

ja så behøver man ikke tænke på måneder.

lige præcis

Anmeld

3. marts 2010

otlitrom

Vi startede projekt baby i februar 2008, og har prøvet alle måneder siden da. Vi regnede ikke med gevinst de første måneder, og det ville falde sammen med julen... Det var dog ikke planlagt derudfra! Nu er vi helt ligeglade... Vi ønsker os bare et barn.... Jeg er fuldstændig ligelgad med, hvornår det får fødselsdag....

Og jeg kan godt blive misundelig på dem der kan "planlægge" deres børn... Det indrømmer jeg gerne, selvom det sikkert ikke er velset... Øv, det gør helt ondt at skrive... De skulle prøve smerten en enkelt dag... Og nej, jeg ønsker ikke dette for min værste fjende!! jeg håber i forstår...

Vi ønsker os bare et barn. August eller december er underordnet...

Anmeld

3. marts 2010

Kruse90

tænker jeg ikke på længere.
Vi har prøvet siden april 09. Så den er hjertelig velkommen når den vil lande i min mave

Vil bare gerne snart have drømmebabyen

Anmeld

3. marts 2010

*A*

Hmm... Ved ikke helt hvad jeg skal mene om dette emne. 

Jeg har i to år forsøgt at blive gravid, så jeg er ligeglad med om jeg skal føde i december eller i maj. Jeg har netop fået lagt æg op i dag. Min kæreste har fødselsdag d. 21. december og det har aldrig været et problem for ham

Anmeld

3. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har mange fødselsdage i april i min familie (far, søster, fætre m.fl.) og jeg er sat til 25.april, så selvom jeg virkelig gerne vil have hjertegrynet i armene snart så kunne det da være fint at vente til maj du søde milde Men det var bestemt ikke planlagt, han var der bare - endda 2 uger FØR vi gik i gang med at prøve

Anmeld

3. marts 2010

Lone Jakobsen

kitty skriver:

Vi startede projekt baby i februar 2008, og har prøvet alle måneder siden da. Vi regnede ikke med gevinst de første måneder, og det ville falde sammen med julen... Det var dog ikke planlagt derudfra! Nu er vi helt ligeglade... Vi ønsker os bare et barn.... Jeg er fuldstændig ligelgad med, hvornår det får fødselsdag....

Og jeg kan godt blive misundelig på dem der kan "planlægge" deres børn... Det indrømmer jeg gerne, selvom det sikkert ikke er velset... Øv, det gør helt ondt at skrive... De skulle prøve smerten en enkelt dag... Og nej, jeg ønsker ikke dette for min værste fjende!! jeg håber i forstår...

Vi ønsker os bare et barn. August eller december er underordnet...

kanon at du "tør" indrømme at du har det sådan jeg har ofte haft lidt dårlig samvittighed over mine "upsa" børn...når jeg tænker på folk som kæmper mange år for at få sådan en lille størrelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.