december børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

Lone Jakobsen

Kruse90 skriver:

tænker jeg ikke på længere.
Vi har prøvet siden april 09. Så den er hjertelig velkommen når den vil lande i min mave

Vil bare gerne snart have drømmebabyen

det kan jeg sørme godt forstå. krydser fingre for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Honningblomst

kitty skriver:

Vi startede projekt baby i februar 2008, og har prøvet alle måneder siden da. Vi regnede ikke med gevinst de første måneder, og det ville falde sammen med julen... Det var dog ikke planlagt derudfra! Nu er vi helt ligeglade... Vi ønsker os bare et barn.... Jeg er fuldstændig ligelgad med, hvornår det får fødselsdag....

Og jeg kan godt blive misundelig på dem der kan "planlægge" deres børn... Det indrømmer jeg gerne, selvom det sikkert ikke er velset... Øv, det gør helt ondt at skrive... De skulle prøve smerten en enkelt dag... Og nej, jeg ønsker ikke dette for min værste fjende!! jeg håber i forstår...

Vi ønsker os bare et barn. August eller december er underordnet...

Ja, det er så hårdt...kan huske at jeg virkelig misundte dem der bare puttede i dynerne og i ren kærlighed lavede en baby.. men når så først man bliver gravid, så er det altså lidt mere fantastisk og overvældende end dem der bare lige laver en økobaby derhjemme.. Det bliver snart dig der mærker den der kæmpe store lykke...

Men når nu man kan planlægge, som jeg så kunne med mand nummer to, så gør man da det. Vi var jo ikke pressede..

Knus Eva..

Anmeld

3. marts 2010

Lone Jakobsen

*A* skriver:

Hmm... Ved ikke helt hvad jeg skal mene om dette emne. 

Jeg har i to år forsøgt at blive gravid, så jeg er ligeglad med om jeg skal føde i december eller i maj. Jeg har netop fået lagt æg op i dag. Min kæreste har fødselsdag d. 21. december og det har aldrig været et problem for ham

emnet var bestemt ikke oprettet for at såre eller træde på nogen. det var ren nysgerrighed. jeg har selv fødselsdag samme dag som din kæreste...og min søn har dagen efter.

så krydser fingre for at jeres bærer frugt

Anmeld

3. marts 2010

Lone Jakobsen

Rosa skriver:

Vi har mange fødselsdage i april i min familie (far, søster, fætre m.fl.) og jeg er sat til 25.april, så selvom jeg virkelig gerne vil have hjertegrynet i armene snart så kunne det da være fint at vente til maj du søde milde Men det var bestemt ikke planlagt, han var der bare - endda 2 uger FØR vi gik i gang med at prøve

he he....bare rolig...han venter nok til første maj, så i kan holde fri sammen på hans fødselsdag hvert år

Anmeld

3. marts 2010

otlitrom

nutche skriver:

kanon at du "tør" indrømme at du har det sådan jeg har ofte haft lidt dårlig samvittighed over mine "upsa" børn...når jeg tænker på folk som kæmper mange år for at få sådan en lille størrelse.

Tak, jeg er glad for at du kan se det sådan

Meningen er ikke, at du eller andre skal have dårlig samvittighed over at kunne få børn nemt, eller at jeg skal hæve mig selv over jer andre og have mere ret til at få et barn NU, fordi kampen har været så lang.... For det kommer vi virkelig ikke længere med Jeg er glad for at andre kan være heldigere end vi, fordi det gør virkelig ondt og det trækker tænder ud... Men der er nok en mening med det hele. Sådan vælger jeg i hvert fald at se det nu, efter 2 år... For at være bitter og misundelig - dét får jeg intet ud af!

Anmeld

3. marts 2010

Lone Jakobsen

kitty skriver:

Meningen er ikke, at du eller andre skal have dårlig samvittighed over at kunne få børn nemt, eller at jeg skal hæve mig selv over jer andre og have mere ret til at få et barn NU, fordi kampen har været så lang.... For det kommer vi virkelig ikke længere med Jeg er glad for at andre kan være heldigere end vi, fordi det gør virkelig ondt og det trækker tænder ud... Men der er nok en mening med det hele. Sådan vælger jeg i hvert fald at se det nu, efter 2 år... For at være bitter og misundelig - dét får jeg intet ud af!

puha nej...det hjælper ikke noget. men kan godt forstå det må være svært at holde modet højt.

holder lidt øje med jeres testlister....og glæder mig hver gang det lykkedes for en af jer at få de to streger.

Anmeld

4. marts 2010

*A*

kitty skriver:

Kitty: Du er sej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.