december børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

Lone Jakobsen

DK skriver:

Kirstine har fødselsdag d 25/12 og hun har INGEN problemer med det. Jeg tror mere at det er andre voksne omkring hende der synes der er forfærdeligt.

Vi fejrer rigtig fødselsdag selv om det er midt i julen, altså med lyserød dug, flag og prinsesseservietter og boller, kakao og kagekone. Kirstine føler ikke hun går glip af noget, selv om hun er 6 år nu. Jeg tror faktisk at hun har det sådan ret: "ha ha ha, jeg får gaver TO dage i træk, min kusine Mille skal vente HEEELT til sommer før hun må få flere".

Vi prøver jo af livens lyst at lave en baby nu, og har ikke tænkt os at holde pause de næste par mdr bare fordi det så evt. er et julebarn. Uhh Kirstine var den bedste julegave nogensinde. En mere af dem tak!! Så ville jeg da være verdens heldigste!

super dejligt indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Lone Jakobsen

Maise skriver:

Næ jeg var fuldstændig ligeglad. Ville bare have et barn. Hun kom så nytårsaften og hendes fætter har juleaften.

nej hvor pudsigt

Anmeld

1. marts 2010

Sofia

nutche skriver:

jamen lige præcis håber på en lille jule baby til jer

TAAK Håber håber håber.

Anmeld

1. marts 2010

DK

nutche skriver:

super dejligt indlæg

Tak!

Anmeld

1. marts 2010

MM1987

nutche skriver:

det var lidt den her jeg ventede på.

jeg tænke nemlig at for dem der virkelig har prøvet længe....der måtte det være lige meget.....men da jeg aldrig har stået i den situation var det rent gætteri

Jeg sidder jo og bliver helt bitter over at der er nogen der selv kan bestemme hvornår de vil have børn og som kan vælge december børn fra (ej ved godt det er lidt hårdt) men hvis kunne gøre det, havde jeg jo også gjort det...jeg giver hormonerne skylden for min bitterhed

For mig gælder det bare om at blive gravid...

Men jeg tænker meget over hvordan vi skal gøre det hele, så vores barn ikke bliver snydt fordi det har fødselsdag i december - for jeg kan da også få lidt dårlig samvittighed over at JEG bare VIL have et barn og er lige glad med at det skal have fødselsdag i en lidt irriterende måned.

Puha det er svært, men har valgt at lægge ansvaret fra mig, og siger at jeg har forsøgt at planlægge et barn, men det er jo ikke lykkedes...

Anmeld

1. marts 2010

MM1987

DK skriver:

Kirstine har fødselsdag d 25/12 og hun har INGEN problemer med det. Jeg tror mere at det er andre voksne omkring hende der synes der er forfærdeligt.

Vi fejrer rigtig fødselsdag selv om det er midt i julen, altså med lyserød dug, flag og prinsesseservietter og boller, kakao og kagekone. Kirstine føler ikke hun går glip af noget, selv om hun er 6 år nu. Jeg tror faktisk at hun har det sådan ret: "ha ha ha, jeg får gaver TO dage i træk, min kusine Mille skal vente HEEELT til sommer før hun må få flere".

Vi prøver jo af livens lyst at lave en baby nu, og har ikke tænkt os at holde pause de næste par mdr bare fordi det så evt. er et julebarn. Uhh Kirstine var den bedste julegave nogensinde. En mere af dem tak!! Så ville jeg da være verdens heldigste!

Det var et dejligt indlæg.

Lige hvad jeg havde brug for at læse...

for endnu et julebarn...

Anmeld

1. marts 2010

Lone Jakobsen

- skriver:

GG...

Ja, vores den 2. kom i første forsøg, de 2 efterfølgende kom i 1. forsøg...

hold da op

Anmeld

1. marts 2010

Lone Jakobsen

- skriver:

samme her, med boller, varm kakao, lagkage osv... 

Intet mangler, det er en fødselsdag

ja så skubber man nisserne lidt til side og hænger en masse flag op, gemmer kalender lyset lidt væk og sætter lagkagelys frem min mellemste synes forresten det er sjovt at man kan se hans fødselsdag på kaldender lyset....det kan man ikke ved de andres fødselsdag

Anmeld

1. marts 2010

Lone Jakobsen

Mia Maia skriver:

Jeg sidder jo og bliver helt bitter over at der er nogen der selv kan bestemme hvornår de vil have børn og som kan vælge december børn fra (ej ved godt det er lidt hårdt) men hvis kunne gøre det, havde jeg jo også gjort det...jeg giver hormonerne skylden for min bitterhed

For mig gælder det bare om at blive gravid...

Men jeg tænker meget over hvordan vi skal gøre det hele, så vores barn ikke bliver snydt fordi det har fødselsdag i december - for jeg kan da også få lidt dårlig samvittighed over at JEG bare VIL have et barn og er lige glad med at det skal have fødselsdag i en lidt irriterende måned.

Puha det er svært, men har valgt at lægge ansvaret fra mig, og siger at jeg har forsøgt at planlægge et barn, men det er jo ikke lykkedes...

det finder man ud af undervejs.....min søn er født den 22 og vi havde en snak om at hvis han nu kom den 24, så måtte vi jo fejre fødselsdag indtil kl 12 eller 14, og så sige at der efter var det juleaften

Anmeld

1. marts 2010

Lone Jakobsen

Mia Maia skriver:

Det var et dejligt indlæg.

Lige hvad jeg havde brug for at læse...

for endnu et julebarn...

herfra også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.