december børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

bagger26

Jamen min søn er ikke planlagt, men heller ikke uønsket..

Han er født den 24. dec 2007, og jeg har intet problem med det.. Har mødt flere efter hånden der har fødselsdag den dag, og har ikke hørt noget negativt om det indtil videre..

Vi har inviteret gæster til kl 10.00 og de tager hjem igen ved 12.00/13.00 syntes det er meget passende, og super hyggeligt..

Vi gør meget ud af og holde jul og fødselsdage adskilte, dvs ingen juleparpir og ingen sammenlagte gaver, og det gælder alle dem der har fødseldag i december i min familie.. 

Jeg er nu gravid igen med termin om 3 dage, men hvis jeg skulle planlægge endnu et barn, ville jeg ikke gøre noget for at undgå et decemberbarn.. Og vi har 6 fødselsdage i december i forvejen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Lone Jakobsen

bagger26 skriver:

Jamen min søn er ikke planlagt, men heller ikke uønsket..

Han er født den 24. dec 2007, og jeg har intet problem med det.. Har mødt flere efter hånden der har fødselsdag den dag, og har ikke hørt noget negativt om det indtil videre..

Vi har inviteret gæster til kl 10.00 og de tager hjem igen ved 12.00/13.00 syntes det er meget passende, og super hyggeligt..

Vi gør meget ud af og holde jul og fødselsdage adskilte, dvs ingen juleparpir og ingen sammenlagte gaver, og det gælder alle dem der har fødseldag i december i min familie.. 

Jeg er nu gravid igen med termin om 3 dage, men hvis jeg skulle planlægge endnu et barn, ville jeg ikke gøre noget for at undgå et decemberbarn.. Og vi har 6 fødselsdage i december i forvejen..

super måde at gøre det på

Anmeld

1. marts 2010

Josesmor

Jeg havde en ide om at jeg helst ikke ville føde mit kommende barn i nov, dec, jan. Jeg er selv nov barn og har altid synes det er møj træls... Så  forsøgte regne lidt på det..., men da der så gik 10 mdr før jeg blev gravid så bliver det slut oktober.. hehehe, så kan jeg sku lære det.. Er bare lykkelig over at jeg er blevet gravid  

Anmeld

1. marts 2010

CreaKids

Hvis det var mig ville jeg nok ikke bekymre mig om månenden, men glæde mig over baby projektet.

December er der Jul -  Jan har det lige været Jul, I juni og juli er alle på sommer ferie ....  Et baby projekt kan have så mange andre komplikationer, så ingen grund til ikke bare at slappe af hvor man nu kan.

Held og lykke

Anmeld

1. marts 2010

Liljesilas

Jeg ville aldrig prøve at undgå nogle måneder og heller ikke december. Jeg er selv født i november, og er ligeglad. Jeg synes alle måneder har sine fordele, men er super glad for at jeg skal føde i juni, for det er omvendt af mig. Hvis man virkelig ønsker et barn, er man vel ligeglad hvilken måned h*n kommer?

Anmeld

1. marts 2010

Laulund87

Jeg synes det er svært at planlægge sådan noget

Min datter er født den 8. december og for hendes egen skyld ville jeg gerne hun havde fødselsdag om sommeren så hun kunne få gaver lidt mere fordelt over året

Men jeg er i hvert fald glad for at jeg ikke var højgravid i den varme

Anmeld

2. marts 2010

Lone Jakobsen

Laulund87 skriver:

Jeg synes det er svært at planlægge sådan noget

Min datter er født den 8. december og for hendes egen skyld ville jeg gerne hun havde fødselsdag om sommeren så hun kunne få gaver lidt mere fordelt over året

Men jeg er i hvert fald glad for at jeg ikke var højgravid i den varme

åh jeg synes ellers det var skønt at være gravid i varmen.

Anmeld

2. marts 2010

Lone Jakobsen

Sama skriver:

Jeg havde en ide om at jeg helst ikke ville føde mit kommende barn i nov, dec, jan. Jeg er selv nov barn og har altid synes det er møj træls... Så  forsøgte regne lidt på det..., men da der så gik 10 mdr før jeg blev gravid så bliver det slut oktober.. hehehe, så kan jeg sku lære det.. Er bare lykkelig over at jeg er blevet gravid  

det kan jeg sørme godt forstå. vi har en fra slutningen af november, og man tænker slet ikke over at det er lige før jule måneden

Anmeld

2. marts 2010

Lone Jakobsen

mayapigen skriver:

Jeg ville aldrig prøve at undgå nogle måneder og heller ikke december. Jeg er selv født i november, og er ligeglad. Jeg synes alle måneder har sine fordele, men er super glad for at jeg skal føde i juni, for det er omvendt af mig. Hvis man virkelig ønsker et barn, er man vel ligeglad hvilken måned h*n kommer?

det er også nogenlunde hvad man kan læse sig frem til her

Anmeld

2. marts 2010

Pige2009

Eva skriver:

Jeg skammer mig nu ikke, men er taknemmlig for at jeg kan planlægge som jeg vil... det er jo ikke sådan at der er et dec. jeg så smider væk.

Kan ikke lige se hvor det skammelige i det er...

Jeg tænker på, at der er mange, som ikke kan få børn og de må sidde med en lidt underlig smag i munden, når andre ligefrem planlægger ikke at få et decemberbarn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.