Hvis Rosa får sin vilje...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

MyBaby

Jeg er også HELT vild med navnet - det har så meget i sig og alle tre navne er nærmest som lavet til hinanden. Håber virkelig farmanden også synes om det! Glæder mig til at høre, hvad han melder tilbage med!!!

Nina

P.S. Min kæreste er godt nok hjemme, men jeg kender bare ALT for godt, den følelse, du sidder med. Man bliver bare SÅ enormt pyldret, når de ikke er der og vildt bekymret over det mindste. Jeg er dog sikker på, at alt er okay og han nok snart skal ringe tilbage til dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

OPDATERING:::

Jeg fik endelig fat i Niklas der da havde siddet i sofaen derhjemme hos mor og far siden kl 16 med telefonen ved siden af sig - han havde bare glemt den lille detalje at slå lyden til, og han var helt knust og ulykkelig da jeg fik ham i røret og tudende skældte ud

Men men men - det korte af det lange er at HAN KØBTE NAVNET!!!

Jeg oplyste ham om at han havde opbrugt sin vetoret og sagde navnet højt for ham  - efter en laaaaang pause siger han "...Birk? Du er godt klar over at jeg er allergisk, ikke?" Hvortil jeg svarede "bare ærgeligt, svenskefanden!!!" Så grinede han og sagde "nå - det er ihvertfald bedre end Sander!" og så var den vedtaget YAY!!!!

Tak for kampen, piger! 1-0 til den gode navnesmag!!!

En meget glad og lidt forgrædt Rosa, som trænger til et laaaangt varmt bad og en mental svingtur...

Anmeld

22. februar 2010

LotteN

Dejligt endelig at få fa i ham - kan han da sandelig heller ikke være bekendt ikke at sætte lyd på...

Og du vandt, MEGET vigtigt

Anmeld

22. februar 2010

Bayze

Rosa skriver:

OPDATERING:::

Jeg fik endelig fat i Niklas der da havde siddet i sofaen derhjemme hos mor og far siden kl 16 med telefonen ved siden af sig - han havde bare glemt den lille detalje at slå lyden til, og han var helt knust og ulykkelig da jeg fik ham i røret og tudende skældte ud

Men men men - det korte af det lange er at HAN KØBTE NAVNET!!!

Jeg oplyste ham om at han havde opbrugt sin vetoret og sagde navnet højt for ham  - efter en laaaaang pause siger han "...Birk? Du er godt klar over at jeg er allergisk, ikke?" Hvortil jeg svarede "bare ærgeligt, svenskefanden!!!" Så grinede han og sagde "nå - det er ihvertfald bedre end Sander!" og så var den vedtaget YAY!!!!

Tak for kampen, piger! 1-0 til den gode navnesmag!!!

En meget glad og lidt forgrædt Rosa, som trænger til et laaaangt varmt bad og en mental svingtur...

NÅÅÅHH hvor godt!! Og skide morsomt forløb i øvrigt:-) Så kan hormonella jo godt tage sig en slapper resten af aftenen:-)

Anmeld

22. februar 2010

Bayze

Rosa skriver:

Hm, det er fordi resten af vægten sidder i de byldeagtige bumser jeg har fået på ryggen   Men tak

Ha ha ha - der er ingen der skal glorificere din graviditet!!!

Anmeld

22. februar 2010

Moderator

tinpou skriver:

NÅÅÅHH hvor godt!! Og skide morsomt forløb i øvrigt:-) Så kan hormonella jo godt tage sig en slapper resten af aftenen:-)

Hahaha, ja det er jo lige det! Shit hvor kan man nå at hidse sig op - jeg havde ikke engang rigtig fattet hvor galt det var før jeg hikster i telefonen at "det ka-ha du ik' være bekeeeeendt  - jeg var vildt ba-hange"

Puuuha... Men til mit forsvar - der har været 24 minusgrader og snekaos deroppe i dag, de fraråder al udkørsel og han skulle køre hjem fra jobbet alene...(hvilket klart berettiger hysterisk tudeanfald i telefonen...)

Knus og kram

Hormonella...

Anmeld

22. februar 2010

Moderator

tinpou skriver:

Ha ha ha - der er ingen der skal glorificere din graviditet!!!

Ærlighed!!! Når jeg nu er så forfængelig kun at fremvise billeder af medaljens forside

Anmeld

22. februar 2010

Bayze

Rosa skriver:

Ærlighed!!! Når jeg nu er så forfængelig kun at fremvise billeder af medaljens forside

Ja, det er jo også et af graviditetens paradokser. Jeg fremviser selv kun gravid-billeder som jeg selv kan holde ud at se på, og det er jo dem der på en eller anden mådde er taget i fordelagtige vinkler. Når så folk reagerer med "Nååh hvor er du fin, det sidder jo kun på maven", så bruger jeg en masse krudt på at modargumentere med at jeg er stor som et hus, har taget 15 kg på og de sidder overhovedet ikke kun på maven og jeg ser forfærdelig ud i øvrigt! Ak ak :-) :-)

Anmeld

22. februar 2010

Bayze

Rosa skriver:

Hahaha, ja det er jo lige det! Shit hvor kan man nå at hidse sig op - jeg havde ikke engang rigtig fattet hvor galt det var før jeg hikster i telefonen at "det ka-ha du ik' være bekeeeeendt  - jeg var vildt ba-hange"

Puuuha... Men til mit forsvar - der har været 24 minusgrader og snekaos deroppe i dag, de fraråder al udkørsel og han skulle køre hjem fra jobbet alene...(hvilket klart berettiger hysterisk tudeanfald i telefonen...)

Knus og kram

Hormonella...

Jamen jeg forstår altså godt at du har været bekymret og jeg er rigtig glad for at høre at han er helt okay:-) 

Anmeld

22. februar 2010

Pige2009

SÅDAN! Det var da super. Dejligt at have det på plads Så er det bare at vente, vente og vente.

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.