Hvis Rosa får sin vilje...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

Pige2009

Det lyder ok, men Jonathan Solvang lyder også super godt. Er der nogen speciel grund til at han skal have et mellemnavn, den lille purk?

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DianaMoar skriver:

:) er han i sverige?

Ja, han tog afsted i går og kommer først hjem på søndag Så er han hjemme en uge og så afsted igen i 5 dag - men derefter er han hjemme til 1,5 mdr efter fødslen... Men det er sgu hårdt synes jeg - man bliver så pylret af at være alene hjemme - gudsketak og lov for mor og alle vennerne - de hygger om mig i skiftehold

Anmeld

22. februar 2010

Moderator

Linda2009 skriver:

Det lyder ok, men Jonathan Solvang lyder også super godt. Er der nogen speciel grund til at han skal have et mellemnavn, den lille purk?

K.h. Linda

Nej egentlig ikke, ikke andet end at jeg synes det lyder fint...

Jeg tror måske også det er fordi både jeg og hans far har mellemnavne, og så har Niklas jo bestemt Jonathan og han får hans efternavn, så Birk kunne være mit lille bidrag

Anmeld

22. februar 2010

Mutti2B

Jeg tror da helt sikkert at du får din vilje for det er da et skønt navn

Anmeld

22. februar 2010

Pige2009

Rosa skriver:

Nej egentlig ikke, ikke andet end at jeg synes det lyder fint...

Jeg tror måske også det er fordi både jeg og hans far har mellemnavne, og så har Niklas jo bestemt Jonathan og han får hans efternavn, så Birk kunne være mit lille bidrag

Smiler.... Nåååå, på den måde Så synes jeg Birk er et stærkt mellemnavn.

Anmeld

22. februar 2010

Moderator

Linda2009 skriver:

Smiler.... Nåååå, på den måde Så synes jeg Birk er et stærkt mellemnavn.

Ja - stærkt er et godt ord Man samtidigt er der noget følsomt og smukt over et birketræ... Lalalah - mor her drømmer sig helt væk, ih hvor bliver jeg skuffet hvis han siger nej, og det er der desværre mulighed for...

Anmeld

22. februar 2010

Moderator

Det blir jo spændende

Anmeld

22. februar 2010

DK

Brik er fantastisk! Jeg er på!!

Anmeld

22. februar 2010

Pige2009

Rosa skriver:

Ja - stærkt er et godt ord Man samtidigt er der noget følsomt og smukt over et birketræ... Lalalah - mor her drømmer sig helt væk, ih hvor bliver jeg skuffet hvis han siger nej, og det er der desværre mulighed for...

Vi  og ser frem til at få at vide, når han har givet grønt lys. Når det kommer til mænd handler det vel i bund og grund om at få det kringlet sådan, at de helst skal tro det var deres idé

Anmeld

22. februar 2010

Moderator

DK skriver:

Brik er fantastisk! Jeg er på!!

Hahaha  - Brik?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.