Hvis Rosa får sin vilje...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

LotteN

skøøønt navn . han kan da ikke andet end at sige go for det - men har han da ikke snart hørt den tlfsvare da , så lang tid kan det da heler ikke tage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

DK

Rosa skriver:

Hahaha  - Brik?

Ja, navnet Birk!! Jeg er på heppe-listen!!

Anmeld

22. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LotteN skriver:

skøøønt navn . han kan da ikke andet end at sige go for det - men har han da ikke snart hørt den tlfsvare da , så lang tid kan det da heler ikke tage

Nej vel? Er ved at få kriller af at han ikke ringer tilbage - bliver mere og mere nervøs, for jeg vil bare SÅ gerne have det navn, og nu er det allerede kommet så langt at jeg bliver megaskuffet hvis han siger nej, hvilket jeg nærmest forventer at han gør, fordi han har været så negativ ved alle de andre forslag...

Anmeld

22. februar 2010

Moderator

DK skriver:

Ja, navnet Birk!! Jeg er på heppe-listen!!

Anmeld

22. februar 2010

Sofia

Rosa skriver:

Nej vel? Er ved at få kriller af at han ikke ringer tilbage - bliver mere og mere nervøs, for jeg vil bare SÅ gerne have det navn, og nu er det allerede kommet så langt at jeg bliver megaskuffet hvis han siger nej, hvilket jeg nærmest forventer at han gør, fordi han har været så negativ ved alle de andre forslag...

Synes Birk er rigtig fint, og særpræget. Jonathan er også et rigtig fint navn, men mere brugt end Birk, så et perfekt match Hvad var dine andre forslag??

Anmeld

22. februar 2010

Moderator

ViolaFie skriver:

Synes Birk er rigtig fint, og særpræget. Jonathan er også et rigtig fint navn, men mere brugt end Birk, så et perfekt match Hvad var dine andre forslag??

Jonathan Sander Solvang var mit foretrukne - men der blev sagt veto...

De andre kan jeg næsten ikke huske længere, så de var nok ikke så gode...

Anmeld

22. februar 2010

LotteN

Rosa skriver:

såå må du bare lige vise hvem der bestemmer - han valgte fornavnet, lidt må du da vel have og sige

men hold da op, er du allerede så langt henne, der er jo ikke længe til han kommer til verden længere - nøøj som tiden dog går... har du et billede af den store mave?

Anmeld

22. februar 2010

Moderator

såå må du bare lige vise hvem der bestemmer - han valgte fornavnet, lidt må du da vel have og sige

men hold da op, er du allerede så langt henne, der er jo ikke længe til han kommer til verden længere - nøøj som tiden dog går... har du et billede af den store mave?

Det er gået vildt vildt stærkt!!! Og du har ret - i ligestillingens helige navn!!!

Ja da - lidt "billedguf" kan jeg da sikkert godt lige finde:

Anmeld

22. februar 2010

Kvindemin

Rosa skriver:

så skal hjertegrynet bære navnet

Jonathan Birk Solvang

Det landede lige hos mig i eftermiddag, og jo mere jeg tygger på den jo mere rigtigt føles det! Meeeen - jeg er absolut ikke sikker på farmand er med på den.... Jeg har lagt en besked på hans telefonsvarer om at hvis han vil vide hvad vores søn skal hedde til mellemnavn så kan han ringe tilbage til mig - så skal jeg nok fortælle det Så mens jeg venter...Hvad synes I?

Uhhh er så spændt - svenskeren har skudt alle andre mellemnavne ned uden at blinke, men Birk er endnu et Astrid Lindgren-navn (Birk fra Ronja Røverdatter), så det bliver virkelig en hyldest til hans svenske aner...

Kh

Rosa

Jeg syntes det lyder rigtig rigtig godt  

- så flot sammensat

Anmeld

22. februar 2010

Neki

Jeg synes også det er et SKØNT navn...og jeg er stor fan af Ronja Røverdatter...og var hemmeligt småforelsket i Birk da jeg var lille.... Så  fra mig...

Håber du får det lille gryns far med på den... for det er da et smukt navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.