Tullebobs skriver:
Kære Rosa
Tillykke med navnet til jeres lille hjertegryn - det er super duper fint! Han bliver en stærk lille fyr - er jeg sikker på!
Godt at svensken lod sig overtale - under moderat psykisk pres (gravid hormonella kæreste der græder maaaange kilometer væk
).
Her hos os venter vi en lille William Østergaard Nielsen. Jeg var ellers meget pro navnet Linus (svensk ikk?), men her nedlagde manden veto...
Kh Trine
Hej Trine!
Mange tak skal du have!
Både Linus og William var med på vores liste, men manden nedlagde som din også veto mod Linus. Det er åbenbart alt for almindeligt i Sverige, synes han...
Det er virkelig svært det der med navne, man vil jo allerhelst bare være helt enige fra starten om et navn som man begge to elsker - men hvor tit sker det i virkeligheden? 
Da vi troede vi ventede en pige endte vi med, (via forhandling om bogstaver m.m.) at blive meget enige om Cajsa Olivia - men det har virkelig været svært med drengenavne.. Uanset havd jeg fandt på så nedlagde hjemmestyret veto fordi han kendte nogen eller havde set nogen på tv som hed det...
Jonathan var hans forslag - sammen med Alexander... Jeg ville have Sander eller Sylvester, Men jeg "gik med" på Jonathan til sidst - på den betingelse at jeg måtte vælge et mellemnavn - men det skulle være et Niklas kunne gå med til... Og sådan startede 3 måneders forhandlinger som så blev afsluttet i går. 
Pyha... Men jeg er, som politikerne siger, meget tilfreds med forliget...
Knus
Rosa
Anmeld