Hvis Rosa får sin vilje...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

Cris

Jeg synes også, at det er et rigtigt godt navn!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

MyBaby

Godt, du fik fat i ham - så kan du slappe af i aften og rigtig glæde dig over din lille sejr! Det er simpelthen så smukt et navn og jeg er sikker på, at det er helt perfekt til den lille gut, der ligger derinde og venter.

Kram Nina

Anmeld

22. februar 2010

Risen

Rosa skriver:

så skal hjertegrynet bære navnet

Jonathan Birk Solvang

Det landede lige hos mig i eftermiddag, og jo mere jeg tygger på den jo mere rigtigt føles det! Meeeen - jeg er absolut ikke sikker på farmand er med på den.... Jeg har lagt en besked på hans telefonsvarer om at hvis han vil vide hvad vores søn skal hedde til mellemnavn så kan han ringe tilbage til mig - så skal jeg nok fortælle det Så mens jeg venter...Hvad synes I?

Uhhh er så spændt - svenskeren har skudt alle andre mellemnavne ned uden at blinke, men Birk er endnu et Astrid Lindgren-navn (Birk fra Ronja Røverdatter), så det bliver virkelig en hyldest til hans svenske aner...

Kh

Rosa

Hvor er det bare et flot og unikt navn rosa ! Super lækkert! Overvejer også en mellemnavn men men men kæreste synes ikke der skal være noget ! hehe

Anmeld

22. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Risen skriver:

Hvor er det bare et flot og unikt navn rosa ! Super lækkert! Overvejer også en mellemnavn men men men kæreste synes ikke der skal være noget ! hehe

Tusind tak, jeg er virkelig også forelsket!   Synes det er et navn med karakter - og så vil jeg fejre at hjemmestyret er med på den med et stort glas mælk og en nutellamad

Anmeld

22. februar 2010

Risen

Rosa skriver:

Tusind tak, jeg er virkelig også forelsket!   Synes det er et navn med karakter - og så vil jeg fejre at hjemmestyret er med på den med et stort glas mælk og en nutellamad

Hihi, det lyder så forkert at skulle fejre noget med et glas mælk ! 

Meen sådan er det jo ihvert fald lidt endnu  

Anmeld

22. februar 2010

Moderator

Risen skriver:

Hihi, det lyder så forkert at skulle fejre noget med et glas mælk ! 

Meen sådan er det jo ihvert fald lidt endnu  

Don't tempt me

Rosa - med en miniflaske champagne stående på allerøverste hylde...

Anmeld

22. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Rosa skriver:

så skal hjertegrynet bære navnet

Jonathan Birk Solvang

Det landede lige hos mig i eftermiddag, og jo mere jeg tygger på den jo mere rigtigt føles det! Meeeen - jeg er absolut ikke sikker på farmand er med på den.... Jeg har lagt en besked på hans telefonsvarer om at hvis han vil vide hvad vores søn skal hedde til mellemnavn så kan han ringe tilbage til mig - så skal jeg nok fortælle det Så mens jeg venter...Hvad synes I?

Uhhh er så spændt - svenskeren har skudt alle andre mellemnavne ned uden at blinke, men Birk er endnu et Astrid Lindgren-navn (Birk fra Ronja Røverdatter), så det bliver virkelig en hyldest til hans svenske aner...

Kh

Rosa

FLOT navn.

Et af mine yndlingsnavne er Jonathan, og min venindes lækre dreng hedder Birk. Synes det er et smukt smukt navn du har funde på.

Krydser fingrene for at manden går med på den

Anmeld

22. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Rosa skriver:

OPDATERING:::

Jeg fik endelig fat i Niklas der da havde siddet i sofaen derhjemme hos mor og far siden kl 16 med telefonen ved siden af sig - han havde bare glemt den lille detalje at slå lyden til, og han var helt knust og ulykkelig da jeg fik ham i røret og tudende skældte ud

Men men men - det korte af det lange er at HAN KØBTE NAVNET!!!

Jeg oplyste ham om at han havde opbrugt sin vetoret og sagde navnet højt for ham  - efter en laaaaang pause siger han "...Birk? Du er godt klar over at jeg er allergisk, ikke?" Hvortil jeg svarede "bare ærgeligt, svenskefanden!!!" Så grinede han og sagde "nå - det er ihvertfald bedre end Sander!" og så var den vedtaget YAY!!!!

Tak for kampen, piger! 1-0 til den gode navnesmag!!!

En meget glad og lidt forgrædt Rosa, som trænger til et laaaangt varmt bad og en mental svingtur...

WEEEEEEE det ville da også være skørt af ham, hvis han nægtede. Det er jo et super lækkert navn

Anmeld

22. februar 2010

Moderator

Alexis skriver:

FLOT navn.

Et af mine yndlingsnavne er Jonathan, og min venindes lækre dreng hedder Birk. Synes det er et smukt smukt navn du har funde på.

Krydser fingrene for at manden går med på den

Mange tak - han er heldigvis gået med til det, om end lidt modstræbende... Men for pokker, jeg er sikker på han bare skal vænne sig til det! Og han fik jo både Jonathan og sit eget efternavn, så mor her får mellemnavnet - det er kun ret og rimeligt!

Anmeld

22. februar 2010

qp

Rosa skriver:

Mange tak - han er heldigvis gået med til det, om end lidt modstræbende... Men for pokker, jeg er sikker på han bare skal vænne sig til det! Og han fik jo både Jonathan og sit eget efternavn, så mor her får mellemnavnet - det er kun ret og rimeligt!

Jonathan Birk Solvang  

Tillykke med det, lyder rigtig flot.... og ja nu må du heller se, at komme ud og finde en dåbskjole i en fart mens du alligevel er så godt i gang  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.