Rosa skriver:
Jeg er virkelig heller ikke glad for det - og nu har han ikke taget sin telefon eller arbejdstelefon trods 2 beskeder på telefonsvareren og en sms - den første lagde jeg for 3 timer siden
DET kan jeg ikke lide - ikke når de har 24 minusgrader og snekaos i Stockholm og han VED han skal tage telefonen med sig overalt fprdi han har en højgravid kæreste derhjemme... Så skal man virkelig passe på ikke at hidse sig op til hormonhysteriske højder... 
Ja, hvor træls! Lille skideballe skal han vist have så, hvis alt ellers er vel....
Men det er mærkeligt som man også bekymrer sig mere. Ud over at jeg ikke er glad for at være adskilt, så har jeg det også bare så dårligt med at han skal ud og flyve nu her. Mage til skrækscenarier jeg kan få skabt i hovedet! det plejer jeg heller ikke. Men det er sådan noget med at han skal ringe så snart han lander i lufthavnen osv...
Men hvis du har brug for at få tankerne på noget andet indtil du hører fra ham, så tror jeg måske der kommer en rigtig god film på DR2 her kl. 20.30 - Mit indre hav. Den skulle være rigtig god, men så alligevel, tror også godt det ku gå hen og være en rigtig tåreperser, og den slags klarer jeg sgu heller ikke så godt her under graviditeten:-)
Anmeld