Hvis Rosa får sin vilje...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

Diana...

Rosa skriver:

Ja, han tog afsted i går og kommer først hjem på søndag Så er han hjemme en uge og så afsted igen i 5 dag - men derefter er han hjemme til 1,5 mdr efter fødslen... Men det er sgu hårdt synes jeg - man bliver så pylret af at være alene hjemme - gudsketak og lov for mor og alle vennerne - de hygger om mig i skiftehold

Det kan jeg sgu godt forstå. Men skønt han så snart er hjemme så længe :) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes også det er et SKØNT navn...og jeg er stor fan af Ronja Røverdatter...og var hemmeligt småforelsket i Birk da jeg var lille.... Så  fra mig...

Håber du får det lille gryns far med på den... for det er da et smukt navn

Han var også dejlig - en rigtig klog, stærk og følsom dreng!!! Lige sådan som mænd skal være

Anmeld

22. februar 2010

LotteN

Rosa skriver:

Det er gået vildt vildt stærkt!!! Og du har ret - i ligestillingens helige navn!!!

Ja da - lidt "billedguf" kan jeg da sikkert godt lige finde:

ihh, hvor er du dog bare smuk.... du ligner ikke en der har taget et gram mere på end lgie det der nu sidder på maen - waauuuhhh

Anmeld

22. februar 2010

Moderator

LotteN skriver:

ihh, hvor er du dog bare smuk.... du ligner ikke en der har taget et gram mere på end lgie det der nu sidder på maen - waauuuhhh

Hm, det er fordi resten af vægten sidder i de byldeagtige bumser jeg har fået på ryggen   Men tak

Anmeld

22. februar 2010

Ranarupta

Ihhh, elsker bare navnet Birk! Men manden herhjemme deler ikke min begejstring. Så det bliver ikke dét, vores Bønne skal hedde... 

Anmeld

22. februar 2010

Lillefe

Syntes også det lyder rigtigt godt sammen  manden syntes det samme..

Anmeld

22. februar 2010

Bayze

Rosa skriver:

Ja, han tog afsted i går og kommer først hjem på søndag Så er han hjemme en uge og så afsted igen i 5 dag - men derefter er han hjemme til 1,5 mdr efter fødslen... Men det er sgu hårdt synes jeg - man bliver så pylret af at være alene hjemme - gudsketak og lov for mor og alle vennerne - de hygger om mig i skiftehold

Hej Rosa

Skøøønt navn - det er så flot og har så meget pondus:-)

Føler med dig i din nuværende situation- jeg er også græsenke. Rasmus er også væk hele denne uge, hjemme 4 dage og væk 5 dage igen, men så bliver han også hjemme ved mig. Det er sjovt, jeg kan heller ikke rigtig have med det at gøre nu her. Plejer ikke at have et problem med når han er ude og rejse. Savner ham altid, men finder det ikke problematisk. Sådan har jeg det ikke nu. Er en skrøbelig og hudløs fis og har behov for hans nærhed helst hele tiden og synes det er som at blive revet lidt over når han tager afsted. Nå, klynk klynk, det er snart ovre:-)

Kh Tina

Anmeld

22. februar 2010

Bayze

Rosa skriver:

Ha ha - I bliver ved:-) Hvor sødt:-)

Anmeld

22. februar 2010

Moderator

tinpou skriver:

Hej Rosa

Skøøønt navn - det er så flot og har så meget pondus:-)

Føler med dig i din nuværende situation- jeg er også græsenke. Rasmus er også væk hele denne uge, hjemme 4 dage og væk 5 dage igen, men så bliver han også hjemme ved mig. Det er sjovt, jeg kan heller ikke rigtig have med det at gøre nu her. Plejer ikke at have et problem med når han er ude og rejse. Savner ham altid, men finder det ikke problematisk. Sådan har jeg det ikke nu. Er en skrøbelig og hudløs fis og har behov for hans nærhed helst hele tiden og synes det er som at blive revet lidt over når han tager afsted. Nå, klynk klynk, det er snart ovre:-)

Kh Tina

Jeg er virkelig heller ikke glad for det - og nu har han ikke taget sin telefon eller arbejdstelefon trods 2 beskeder på telefonsvareren og en sms - den første lagde jeg for 3 timer siden   DET kan jeg ikke lide - ikke når de har 24 minusgrader og snekaos i Stockholm og han VED han skal tage telefonen med sig overalt fprdi han har en højgravid kæreste derhjemme... Så skal man virkelig passe på ikke at hidse sig op til hormonhysteriske højder...

Anmeld

22. februar 2010

Bayze

Rosa skriver:

Jeg er virkelig heller ikke glad for det - og nu har han ikke taget sin telefon eller arbejdstelefon trods 2 beskeder på telefonsvareren og en sms - den første lagde jeg for 3 timer siden   DET kan jeg ikke lide - ikke når de har 24 minusgrader og snekaos i Stockholm og han VED han skal tage telefonen med sig overalt fprdi han har en højgravid kæreste derhjemme... Så skal man virkelig passe på ikke at hidse sig op til hormonhysteriske højder...

Ja, hvor træls! Lille skideballe skal han vist have så, hvis alt ellers er vel....

Men det er mærkeligt som man også bekymrer sig mere. Ud over at jeg ikke er glad for at være adskilt, så har jeg det også bare så dårligt med at han skal ud og flyve nu her. Mage til skrækscenarier jeg kan få skabt i hovedet! det plejer jeg heller ikke. Men det er sådan noget med at han skal ringe så snart han lander i lufthavnen osv...

Men hvis du har brug for at få tankerne på noget andet indtil du hører fra ham, så tror jeg måske der kommer en rigtig god film på DR2 her kl. 20.30 - Mit indre hav. Den skulle være rigtig god, men så alligevel, tror også godt det ku gå hen og være en rigtig tåreperser, og den slags klarer jeg sgu heller ikke så godt her under graviditeten:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.