Hvis Rosa får sin vilje...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.748 visninger
69 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

så skal hjertegrynet bære navnet

Jonathan Birk Solvang

Det landede lige hos mig i eftermiddag, og jo mere jeg tygger på den jo mere rigtigt føles det! Meeeen - jeg er absolut ikke sikker på farmand er med på den.... Jeg har lagt en besked på hans telefonsvarer om at hvis han vil vide hvad vores søn skal hedde til mellemnavn så kan han ringe tilbage til mig - så skal jeg nok fortælle det Så mens jeg venter...Hvad synes I?

Uhhh er så spændt - svenskeren har skudt alle andre mellemnavne ned uden at blinke, men Birk er endnu et Astrid Lindgren-navn (Birk fra Ronja Røverdatter), så det bliver virkelig en hyldest til hans svenske aner...

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Mor.sander

Der er en rigtigt god klang over det...

Så det må farmand da helt sikkert gå med på

Anmeld

22. februar 2010

nannanadja

jeg syntes det lyder flot, mon ikke farmand er med på den ide

Anmeld

22. februar 2010

Miamaja

jeg synes det virkelig lyder godt. Og jeg synes det passer utroligt fint for der er ligesom lidt mere bag navnet end 'at det bare klinger'. jeg tror naesten din mand vil sige god for det

Anmeld

22. februar 2010

Mettemus

Kender den søøøøødeste lille dreng som hedder Birk, så jeg knuselsker navnet allerede.

Og rigtig fint argument med at please svensker anerne - det er da vist det vi kalder kvindelist??? I øvrigt passer Jonathan og Birk ret godt sammen - og er begge to Astrid Lindgrennavne (Brødrene Løvehjerte og Ronja Røverdatter - ka' det bli'e bedre?)  fingre for at din svenske skat ser lyset

Anmeld

22. februar 2010

Moderator

Miamaja skriver:

jeg synes det virkelig lyder godt. Og jeg synes det passer utroligt fint for der er ligesom lidt mere bag navnet end 'at det bare klinger'. jeg tror naesten din mand vil sige god for det

Ellers er han dum!!!

Ja, jeg synes faktisk det er præcis som du siger - det lyder som en person og ikke bare som et navn...

Og tak! Dejligt at I andre kan se det jeg selv ser...

Anmeld

22. februar 2010

6800

Jeg ELSKER navnet Birk, og prøver at overtale manden til at det skal være drengenavnet, hvis vi får en dreng, men han er desværre ikke glad for det...

Anmeld

22. februar 2010

Diana...

Det lyder bare super godt 

Anmeld

22. februar 2010

Moderator

Fedt at det ikke kun er mig der synes det er et perfekt navn!   Årh, så RING dog svenskefanden!!!!!

Anmeld

22. februar 2010

Diana...

Rosa skriver:

Fedt at det ikke kun er mig der synes det er et perfekt navn!   Årh, så RING dog svenskefanden!!!!!

:) er han i sverige?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.