Hvem husker du? og for hvad mon?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

qp

Vil gerne sige TAK til dem der har skrevet, at de vægter min ærlighed herinde - det betyder rigtig meget for mig, at i ser det som noget positivt Jeg oplever ofte, at folk tager fejl af mig pga min måde, at skrive på - men det er virkelig ikke noget personligt i det. Jeg kender jo ikke nogen af jer irl og ser derfor kun de ord i skriver. Men igen tak søde piger!

Ps. ja jeg kunne skrive så meget mere om så mange andre personer herinde, men det ville kræve, at jeg kunne klikke på deres profilbilleder ind i tråden fremfor, at skulle huske alle de navne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Bom

Jeg  synes det er svært det her, håber ikke jeg glemmer nogle..

Dorthemus: Fordi du er så sej og vil være enlig mor, har fulgt dig på sidelinien med din insemenering. Og så er jeg hellere ikke så meget længere hende end dig..

Caroline: Fordi du bare er så sød og dejlig.. Du er altid klar med et godt råd, og er altid klar på en lytter hvis man har brug for at hælde vand ud af ørerne..

Eva: Fordi du går "ind" i folk med træsko på..  Du er mega sej, og jeg ville nogengange ønske at jeg havde din selvtillid.. Ja og så var du en af de første jeg snakkede med da jeg startede herinde..

Rosa: Dig husker jeg for din lille Pige-dreng situation

Zafir: Vikinge woman, er over det hele

Baby2010: Du havde også en lang og træls cyklus, du støttede mig i den "negative" periode..

Sama: En kær veninde, du ved selv hva der skal stå mere..

Sandra21: Gammel folkeskole veninde og senere efterskole veninde, og nu bare veninde , som lige er blevet mor..

Anmeld

15. februar 2010

Mumto3

bondepigen skriver:

Puha, sikke en tråd.... så kan alle dem, der ikke er nævnt, rigtigt komme til at føle sig udenfor kliken = dem der er nævnt rigtig mange gange....

Jeg er da selv nævnt, ikke ved navn, men jeg er en af NS pigerne... Kan bare ikke lade være at tænke på alle dem der måske sidder og føler sig lidt tilovers...

Er det bare mig der er sortseer, eller er der andre, der synes at sådan en tråd godt kan være lidt nederen...

Og det er slet slet ikke et angreb, mariamiss, for jeg kan rigtig godt lide dig og ved det slet ikke er hensigten...!

Hmmm... jeg har tænkt noget af det samme.  At man ikke bliver nævnt kan jo skyldes flere ting: At man ikke skriver så meget og derfor ikke er så synlig, at man ikke lige deler 'noget' med 'klikken' her tænker jeg på kagehæfter, pco, SA eller hvad de nu har oplevet og som fylder meget i deres liv og derfor er rart at dele med nogen, og så er der også den mulighed, at ja, folk ikke kan lide en eller ikke kan lide de ting man skriver. -lige nu er der 209 online, og der er vel omkring ca. 20 mennesker der bliver nævnt ved navn i denne her tråd. Så vi er rigtig mange der ikke bliver husket (ikke er værd at huske?)

Det må vi jo så hver især tage til efterretning og handle på. Vil vi skrive mere herinde og blive mere synlige? Vil vi droppe baby.dk helt? Eller bare fortsætte som vi plejer, og så iøvrigt være ligeglade med om andre huske os eller ej.

Anmeld

15. februar 2010

Cris

Mumto3 skriver:

Hmmm... jeg har tænkt noget af det samme.  At man ikke bliver nævnt kan jo skyldes flere ting: At man ikke skriver så meget og derfor ikke er så synlig, at man ikke lige deler 'noget' med 'klikken' her tænker jeg på kagehæfter, pco, SA eller hvad de nu har oplevet og som fylder meget i deres liv og derfor er rart at dele med nogen, og så er der også den mulighed, at ja, folk ikke kan lide en eller ikke kan lide de ting man skriver. -lige nu er der 209 online, og der er vel omkring ca. 20 mennesker der bliver nævnt ved navn i denne her tråd. Så vi er rigtig mange der ikke bliver husket (ikke er værd at huske?)

Det må vi jo så hver især tage til efterretning og handle på. Vil vi skrive mere herinde og blive mere synlige? Vil vi droppe baby.dk helt? Eller bare fortsætte som vi plejer, og så iøvrigt være ligeglade med om andre huske os eller ej.

Det er derfor jeg husker dig, for du siger mange kloge ting herinde.

Jeg kan ikke se andet end sjov i denne tråd. De der 20 har navnet hinanden, for nogle skriver rigtigt meget her inde og er nemme at huske på den grund og nogle fordi de også skriver privat med hinanden.

Men det virker lidt for meget det der med: du er fantastisk, du er så sød, du er bare den bedste pige osv osv for jeg tænker at det er netop de der 200 mennesker online der gør baby.dk, hvad det er og ikke kun 20.

Men det er længe siden nu, jeg ikke tager særligt tungt alt, hvad der sker i baby.dk   :-D

I love you all! tihi

Anmeld

15. februar 2010

Bondepigen

Mumto3 skriver:

Altså personligt er jeg jo ligeglad om jeg bliver nævnt eller ej, men synes bare det er lidt ligesom i skolen, da man var barn og nogle blev mobbet.

Eller inddirekte mobbet ved at blive overset.... Men nok om det, jeg skal da heller ikke ødelægge tråden for dem, der synes den er mægtig... Jeg kom bare til at tænke på, om nogen måske sad og blev lidt triste, når de ikke blev nævnt...

Anmeld

15. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Malene84: Hende husker jeg for hendes sjove og rare væsen - altid hurtig med en kvik bemærkning. Derudover husker jeg hende for at vente tvillinger, og at hun læser hun til pædagog som jeg.

Risen: Husker egentligt ikke helt hvornår vi stiftede bekendtskab med hinanden herinde. Men sød pige, som jeg husker for at have termin dagen efter mig selv.

LouiseLarsen: Hende husker jeg for en af hendes debatter vdr. en svigermor, der gjorde forskel på børnene.

Rosa: Husker hende som en af de første jeg "bemærkede" herinde, og for hendes lille historie med Cajsa Olivia/Jonathan.

Majastina: Virker enormt sød. Husker hende fordi hun er bosat i Viborg.

Caroline86: Hende husker jeg fordi hun ofte opretter tråde.

- Ja, der er masser af andre også, men dette var lige et udpluk af nogle af dem

Anmeld

15. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ååårh fesent jeg ikke er blevet husket hehe..

ej det går nok, ...

knus cille

Anmeld

15. februar 2010

mariamiss6

Malou Vilma Nørgaard skriver:

ååårh fesent jeg ikke er blevet husket hehe..

ej det går nok, ...

knus cille

hey du har en hel husketråd for dig selv heheheheh

Anmeld

16. februar 2010

Pige2009

Der er jo så mange forskellige, som man husker for hver deres egenskaber.

Forår: fordi vi har støttet hinanden under vores graviditeter, og fordi vores historier ligner hinanden.

Eva: står ved sine meninger, er med i mange debatter, og det er ofte hende der starter debatter omkring udseende og deslige.

Sanne&Nicklas: fordi vi har mødtes og begge bor i Odense.

Mariepus: fordi vi har mødtes og du er sådan et sødt og mildt væsen.

qp: fordi du står ved dine meninger, og vi ofte har nogle gode debatter, hvor vi ikke altid er enige.

Tjuhl: fordi du kan skrive, så tårerne flyder.

Anas mor: fordi du skal lave Lauras dåbskage, og jeg bukker og nejer for dine kageevner.

Zeta: fordi han holdte sig rationelt og ikke emotionelt til tingene  i denne smeltedigel af hormoner.

Astrids-mor: fordi jeg holder af vores brevudveksling.

Nikitasmor: fordi vores situationer lignede hinanden.

mariamiss6: fordi hun har lavet det fineste kagehæfte.

Elias-mor, T251009, osv.: fordi debatterne styres emotionelt.

og mange andre, som er med til at holde gryden i kog herinde

K.h. Linda

Anmeld

16. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

mariamiss6 skriver:

hey du har en hel husketråd for dig selv heheheheh

jow jow meen alligevel heh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.