Anonym skriver:
jeg ved godt ikke alle formår men nogle mennesker bruger altså en diagnose som undskyldning, og det er både borderlinere og andre diagnoser. selvfølgelig forventer jeg personligt ikke at en med borderline, bliver bedre fra dag til dag, eller ikke har svære perioder eller lignende, men synes der er en grænse for hvor meget man må "pisse" på folk. Borderline er jo også meget forskellig, nogle er selvskadende og andre ikke, og nogle bliver aldrig bedre mens nogle kan leve et meget normalt liv.
synes du er rigtig åben om din sygdom, og bevidst om mange ting, det er altså en stor del af vejen, hvis man ikke vil indse man er syg, og ikke få behandling, gør det jo også tingene en hel del sværere
ja desværre men derfor kan jeg skam også godt være sådan over for andre mennesker som du beskriver hvis du vidste hvor mange veninder osv jeg har haft igennem systemet nu har jeg 3 gode tilbage og dem har jeg så været venner med laaang tid men de støtter mig også altid.
men self siger de noget som jeg ikke bryder mig om så lader jeg dem lige være et stykke tid og så kontakter jeg dem igen. den eneste jeg har formået at være venner med er sommerfugllarven her inde fra. hende har jeg været med i snart 4 gode år 
men jeg forstår udmærket godt din frustration. du kan altid sende en privat mail hvis der er noget jeg kan hjælpe med 
jeg ved godt man ikke skal bruge sin sygedom som en undskyldning men desværre er det en stor identitet af mig og når man er som man er så er det desværre ofte svært at se man begår fejl
og man vil slet ikke indse dem så heller sårer en anden, da man ved at undskylde føler man at det er et nederlag..
men nogengange kan man være så langt ude man ikke kan se ens fejl desværre og jeg kan godt se andres fejl osv men ikke mine egne og det giver som regl bagslag..

Anmeld