Ansemusen skriver:
Jeg tog det ikke som et overgreb
Ville mere bare prøve at forklare, at der kan være flere grunde til at man kan have det sådan mht. amning, idet du skrev at du ikke forstod det! Ofte er det jo svært at sætte sig ind i andres følelser, hvis man ikke selv kender til dem. Og jeg synes selv at amning er at foretrække´og vil meget gerne selv amme! Men synes samtidig det er synd for dem der ikke vil/kan, at der ofte bliver set skævt til dem! Det er så nemt at dømme når man ikke selv har været der (dette ikke henvendt til dig, men til folk og systemet generelt udfra hvad jeg har hørt fra andre kvinder).
Jeg dømmer ikke trådstarter! På nogen måde
Det har ikke været min hensigt at "træde" på nogen herinde... Men du må da forstå at jeg gerne vil amme og ikke kan forstå dem, der fx vælger det fra, inden de har prøvet det... Når man ikke har prøvet at amme, ved man ikke hvad man går ind til eller går glip af 
Det jeg siger, er at jeg synes man skal prøve, også for sit barns skyld, hvis man så vælger det fra derefter, er det super!
Det er lidt ligesom man gerne vil have sine børn til at SMAGE på maden, inden de siger de ikke kan lide det, hvis du forstår?? 
og god dag til dig, Sabrina...
Anmeld