Jeanne skriver:
Jeg venter nr 2 til juli, og skal åbenbart til at tage stillig til amning allerede nu - ifølge min jm. Efter den første fik jeg amningen nogenlunde i gang inden jeg blev nødt til at stoppe, men jeg brød mig virkelig ikke om det. Følelsen af mælken der kommer ud af brystet gav mig kryb, så jeg havde faktisk ikke tænkt mig at amme denne gang.
Men så er det jeg tænker på alle de dunk jeg vil få i hovedet med den udmelding - så nu spørger jeg jer tøser om hvordan jeg lige skal få tacklet det uden at få træls respons? For jeg kunne virkelig virkelig ikke lide det.
Jeg forstår så absolut ikke hvorfor din jordemoder skal have at vide om du vil amme eller ej. Min jordemoder spurgte slet ikke ind til det overhovedet.
Personligt er jeg af den mening at amning er det mest naturlige og det sundeste valg for baby. Derudover er det nemt og bekvemt tilligemed.
Men til sagen... Hvis du har det dårligt med at amme, så lad være. Baby kan også med det samme mærke, hvis mor er psykisk ustabil, så hellere en glad mor med MME end en ustabil mor med MM
K.h. Linda
Anmeld