Heidi. skriver:
tror muligvis det har lidt at gøre med at denne debat har været fremme tit.. Og hver gang ender det med at starter, føler sig angrebet.
Jeg kan dog ikke se noget angreb, bare at folk er trætte af deres råd og svar ikke bliver taget seriøst.
Lige præcis, tak!
Jeg fik det da også dårligt over at mine svar blev citeret som angrebende, for det var ikke ment som det, og som Kitty skrev kan det skrevne ord tit tolkes anderledes end det er ment! Og selvfølgelig skal vi snakke ordentligt til hinanden herinde og have en god stemning, det er da super vigtigt! Men samtidig synes jeg også det er super vigtigt at vi er ærlige i vores indlæg, for det er da det eneste vi kan bruge til noget! Ethvert indlæg fortjener et ærligt svar, ellers synes jeg man skal lade vær med at skrive dem. Vi er jo også alle forskellige mennesker som SKRIVER forskelligt og som tolker det skrevne ord forskelligt, så stort set alt kan ende med at blive misforstået 
Og til trådstarter synes jeg også du skal komme til læge med det samme. Er helt forvirret omkring det med dine p-piller, men håber da egentlig ikke at du er gravid og har taget p-piller - da det i mine øjne slet ikke hører sammen
Så til læge med dig og få ro i sjælen på den ene eller anden måde!
Anmeld