nogen som kan se forskel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

FrkT

Heidi. skriver:

tror muligvis det har lidt at gøre med at denne debat har været fremme tit.. Og hver gang ender det med at starter, føler sig angrebet.

Jeg kan dog ikke se noget angreb, bare at folk er trætte af deres råd og svar ikke bliver taget seriøst.

Lige præcis, tak!

Jeg fik det da også dårligt over at mine svar blev citeret som angrebende, for det var ikke ment som det, og som Kitty skrev kan det skrevne ord tit tolkes anderledes end det er ment! Og selvfølgelig skal vi snakke ordentligt til hinanden herinde og have en god stemning, det er da super vigtigt! Men samtidig synes jeg også det er super vigtigt at vi er ærlige i vores indlæg, for det er da det eneste vi kan bruge til noget! Ethvert indlæg fortjener et ærligt svar, ellers synes jeg man skal lade vær med at skrive dem. Vi er jo også alle forskellige mennesker som SKRIVER forskelligt og som tolker det skrevne ord forskelligt, så stort set alt kan ende med at blive misforstået

Og til trådstarter synes jeg også du skal komme til læge med det samme. Er helt forvirret omkring det med dine p-piller, men håber da egentlig ikke at du er gravid og har taget p-piller - da det i mine øjne slet ikke hører sammen  Så til læge med dig og få ro i sjælen på den ene eller anden måde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Sommerfuglen.

frk.Quaade skriver:

har bare en ting og sige og ingen angrib men hvis i har noget imod vi unge,, såå lad dog være med at gå ind i ungeforældre undskyld mig,,,, men det kan jeg altså ikk helt tag,, mange af os føler os nok angrebet af jer som er ældre,,,, sorry men det er mit syn på tingene lige nu .. men så kan i jo bare lade være med at gå herind,,

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

Dennis'sPige<3 skriver:

føler du os sådan 

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

FrkT skriver:

Lige præcis, tak!

Jeg fik det da også dårligt over at mine svar blev citeret som angrebende, for det var ikke ment som det, og som Kitty skrev kan det skrevne ord tit tolkes anderledes end det er ment! Og selvfølgelig skal vi snakke ordentligt til hinanden herinde og have en god stemning, det er da super vigtigt! Men samtidig synes jeg også det er super vigtigt at vi er ærlige i vores indlæg, for det er da det eneste vi kan bruge til noget! Ethvert indlæg fortjener et ærligt svar, ellers synes jeg man skal lade vær med at skrive dem. Vi er jo også alle forskellige mennesker som SKRIVER forskelligt og som tolker det skrevne ord forskelligt, så stort set alt kan ende med at blive misforstået

Og til trådstarter synes jeg også du skal komme til læge med det samme. Er helt forvirret omkring det med dine p-piller, men håber da egentlig ikke at du er gravid og har taget p-piller - da det i mine øjne slet ikke hører sammen  Så til læge med dig og få ro i sjælen på den ene eller anden måde!

håber da helelr ik selv jeg er graivd .. er jo en grund til ejg har taget p piller men jo tak

Anmeld

27. januar 2010

Sommerfuglen.

frk.Quaade skriver:

føler du os sådan 

ja!

Anmeld

27. januar 2010

FrkT

frk.Quaade skriver:

håber da helelr ik selv jeg er graivd .. er jo en grund til ejg har taget p piller men jo tak

Præcis, så se at komme afsted og få ro i sjælen.

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

FrkT skriver:

Præcis, så se at komme afsted og få ro i sjælen.

jaa skal heldigvis imorgen ,,

Anmeld

27. januar 2010

FrkT

frk.Quaade skriver:

jaa skal heldigvis imorgen ,,

Det var godt.

Anmeld

27. januar 2010

Momster89

frk.Quaade skriver:

har bare en ting og sige og ingen angrib men hvis i har noget imod vi unge,, såå lad dog være med at gå ind i ungeforældre undskyld mig,,,, men det kan jeg altså ikk helt tag,, mange af os føler os nok angrebet af jer som er ældre,,,, sorry men det er mit syn på tingene lige nu .. men så kan i jo bare lade være med at gå herind,,

for det første ja jeg kan se forskel på de 2 billeder.

for det andet har jeg aldrig følt mig angrebet af de "ældre" herinde. Jeg synes de kommer med gode inputs mm, men jeg har så heller ikke oprettet så mange indlæg.

Anmeld

27. januar 2010

Heidi.

Nu er det således at vi er nogen flere "ældre" som du kalder os.. Herinde..

Så hvis du forventer hjælp svar, så må du også forvente at det er os som svarer.

Hvis du ikke bryder dig om vores svar, så findes der jo debatforum for unge mødre.. Men tro mig tonen derinde er ikke bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.