nogen som kan se forskel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

eliasogmor

frk.Quaade skriver:

så må jeg jo stop,, har intet fået af vide af hende såå jeg troede det var okay ,,

er lidt forvirret....du tager p piller , selvom du måske er gravid??? du har ikke været ved lægen selvom du sidst havde mens i nov??? hvorfor vente så længe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Findusinde

Melder mig ud af den her debat.. Er enig med Kitty omkring hendes observation...

til dig Kitty.. Jeg undgik at svare på debatten fra starten da jeg så det samme som dig...

Anmeld

27. januar 2010

otlitrom

frk.Quaade skriver:

har os forstået at i ikk ville angribe mig emn det virkede bare såda

Fint

Så synes jeg vi skal lukke den her, og så god tur til lægen i morgen. Forhåbentlig kommer du hjem med et svar!

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

eliasogmor skriver:

er lidt forvirret....du tager p piller , selvom du måske er gravid??? du har ikke været ved lægen selvom du sidst havde mens i nov??? hvorfor vente så længe??

begyndte jo så at bløde lidt der den 23 december også ville jeg vente her til den 23 januar og se om der kom noget eller bare tegn på det

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

kitty skriver:

Fint

Så synes jeg vi skal lukke den her, og så god tur til lægen i morgen. Forhåbentlig kommer du hjem med et svar!

joo tak 

Anmeld

27. januar 2010

eliasogmor

frk.Quaade skriver:

begyndte jo så at bløde lidt der den 23 december også ville jeg vente her til den 23 januar og se om der kom noget eller bare tegn på det

forstår simpelthen det ikke..

Anmeld

27. januar 2010

otlitrom

Findusinde skriver:

Melder mig ud af den her debat.. Er enig med Kitty omkring hendes observation...

til dig Kitty.. Jeg undgik at svare på debatten fra starten da jeg så det samme som dig...

Tak, det var tiltrængt! For jeg fik sku lidt mavepine over at de svar der kom...

Jeg sidder ikke på baby.dk for at skændes, men fordi jeg kan lide at være her, og vi kan hjælpe hinanden!

Anmeld

27. januar 2010

Heidi.

Dennis'sPige<3 skriver:

så så så ..

en kommentar som denne fortæller mig lidt om standarten i denne tråd..

Anmeld

27. januar 2010

Sommerfuglen.

Heidi. skriver:

en kommentar som denne fortæller mig lidt om standarten i denne tråd..

okay?

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

har bare en ting og sige og ingen angrib men hvis i har noget imod vi unge,, såå lad dog være med at gå ind i ungeforældre undskyld mig,,,, men det kan jeg altså ikk helt tag,, mange af os føler os nok angrebet af jer som er ældre,,,, sorry men det er mit syn på tingene lige nu .. men så kan i jo bare lade være med at gå herind,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.