nogen som kan se forskel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

MichellaMalou

Solveig89 skriver:

for det første ja jeg kan se forskel på de 2 billeder.

for det andet har jeg aldrig følt mig angrebet af de "ældre" herinde. Jeg synes de kommer med gode inputs mm, men jeg har så heller ikke oprettet så mange indlæg.

okay (: synes bare når nogen af de unge har oprettet såå har de ældre meget tit været sådan nærmest at angrabet en men det er jo sådan forskelligt som vi nogen gange tolke det,, men har da os haft nogen indlæg hvir de er kommer´t med gode råd,,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Momster89

frk.Quaade skriver:

okay (: synes bare når nogen af de unge har oprettet såå har de ældre meget tit været sådan nærmest at angrabet en men det er jo sådan forskelligt som vi nogen gange tolke det,, men har da os haft nogen indlæg hvir de er kommer´t med gode råd,,,

ja og sådan er vi jo alle forskellige.

jeg håber du får klarhed ved lægen, og venter på en update i morgen

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

Heidi. skriver:

Nu er det således at vi er nogen flere "ældre" som du kalder os.. Herinde..

Så hvis du forventer hjælp svar, så må du også forvente at det er os som svarer.

Hvis du ikke bryder dig om vores svar, så findes der jo debatforum for unge mødre.. Men tro mig tonen derinde er ikke bedre.

har ikk set det debat forum,, har kun set unge forældre,, men det er os dejligt i vil hjælpe men nogen gange virker i som om i angriber en fordi vi ikk ved lige så meget som jer,, og derfor synes jeg det er underligt hvis i kun skriver for at angribe eller kalde os barnlige rent ud sagt,, at i så går ind hvor der stå unge forældre,, men ved godt nu ikk mener det som angrab men mange af os unge kan godt føle i angriber os

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

Solveig89 skriver:

ja og sådan er vi jo alle forskellige.

jeg håber du får klarhed ved lægen, og venter på en update i morgen

hun burder godt kunne se det nu

Anmeld

27. januar 2010

Bare mig..

For det første, så vil jeg sige, at der bare er noget der ikke hænger sammen i de ting du siger. Ja at du har taget ppiller samtidig med du var i tvivl. Har du aldrig hørt om kondomer eller hvad? Ja det undre mig at du næsten er sikker på du er gravid og så tager du ppiller stadig?? Derudover så har du ikke haft din mens siden november, det er for mig omkring 2 måneder. - Måske du skulle have været ved lægen før, hvis du virkelig ikke vil have et barn nu eller en abort (du er jo udemærket godt klar over at en enkelt pille til at stoppe en graviditet er for sent nu) 

Derudover vil jeg altså også sige, at jeg aldrig har følt mig trådt på herinde af dem du kalder for de "ældre". Det er nogen være fis du lukker ud, hvis du spørg mig. - Måske du i stedet for skulle prøve og tænke på HVAD du skriver af debatter, for jeg har set nogen stykker, hvor jeg har tænkt "Okay, hende her er ung og VIL egentlig gerne være mor nu, selv om hun siger hun ikke vil".

Ja undskyld, men der er bare noget der ikke hænger sammen i hovedet på mig!

Anmeld

27. januar 2010

ekzunz

KaMa skriver:

Sikke en flok harper! Man kan tænke som man vil, men har man lidt omløb i hovedet, så burde man vide, at denne unge kvinde, som skriver det her, er et sted i livet - evt efter en provokeret abort sidste år - hvad ved jeg. Hvor graviditet er blevet det vigtigste lige nu. Ens krop og psyke kan reagere på mange måder. Det bør vi acceptere. At skrive arto og opmærksomhed er dybt upassende. Bryder man sig ikke om oplægget. Så hop videre. Til trådopretter: Se at kom til lægen og få talt godt og grundig om denne her graviditet eller mangel på samme. Personligt tror jeg ikke, at du er gravid. Få talt med din læge om, hvad der sker inden i dig. Det må være frustrerende og gå rundt og være så obs på kroppen hele tiden. Pøj pøj med det.

Jeg har slet ikke læst længere end til dit indlæg - men du skriver lige det jeg sidder og tænker!!!!!

Anmeld

27. januar 2010

Bare mig..

frk.Quaade skriver:

hun burder godt kunne se det nu

Han burde kunne have set det for lang tid siden!!! for for mig og se, så er du da ved at være langt henne hvis du endnu ikke har fået din mens!

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

marikka skriver:

For det første, så vil jeg sige, at der bare er noget der ikke hænger sammen i de ting du siger. Ja at du har taget ppiller samtidig med du var i tvivl. Har du aldrig hørt om kondomer eller hvad? Ja det undre mig at du næsten er sikker på du er gravid og så tager du ppiller stadig?? Derudover så har du ikke haft din mens siden november, det er for mig omkring 2 måneder. - Måske du skulle have været ved lægen før, hvis du virkelig ikke vil have et barn nu eller en abort (du er jo udemærket godt klar over at en enkelt pille til at stoppe en graviditet er for sent nu) 

Derudover vil jeg altså også sige, at jeg aldrig har følt mig trådt på herinde af dem du kalder for de "ældre". Det er nogen være fis du lukker ud, hvis du spørg mig. - Måske du i stedet for skulle prøve og tænke på HVAD du skriver af debatter, for jeg har set nogen stykker, hvor jeg har tænkt "Okay, hende her er ung og VIL egentlig gerne være mor nu, selv om hun siger hun ikke vil".

Ja undskyld, men der er bare noget der ikke hænger sammen i hovedet på mig!

joo men jeg kan ikk tåle kondomet ,, såå ,, men ja kan godt se hvad du mener men der er stadig nogen unge herinde som føler sig angrabet,,,, og hvis det er det de vil skal de jo lade være med at gå herind og skrive,, men jaa de mener det ikk sådan har jeg forstået nu okay,, jaa det var fordi min kæreste ville vente 10 15 år med at få børn og ville gerne have børn når jeg var i starten af tyverne men kunne jo ikk ske når han ville have børn der og det er det jeg har ment med de andre indlæg,, men har fået tolket mig forkert sorry

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

marikka skriver:

Han burde kunne have set det for lang tid siden!!! for for mig og se, så er du da ved at være langt henne hvis du endnu ikke har fået din mens!

blødte den 23 december... i tre fire dage også tog jeg en test efter der som viste negativ,, også har jeg tænkt den kommer her den 23 såå ,,  eller bare have tegn på den kommer

Anmeld

27. januar 2010

Bare mig..

frk.Quaade skriver:

joo men jeg kan ikk tåle kondomet ,, såå ,, men ja kan godt se hvad du mener men der er stadig nogen unge herinde som føler sig angrabet,,,, og hvis det er det de vil skal de jo lade være med at gå herind og skrive,, men jaa de mener det ikk sådan har jeg forstået nu okay,, jaa det var fordi min kæreste ville vente 10 15 år med at få børn og ville gerne have børn når jeg var i starten af tyverne men kunne jo ikk ske når han ville have børn der og det er det jeg har ment med de andre indlæg,, men har fået tolket mig forkert sorry

Jeg kan også se, at du i dit galleri har en test som er positiv. Hvis det er din, så burde du da ikke være i tvivl! Den er da så positiv som den kan være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.