nogen som kan se forskel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Bare mig..

frk.Quaade skriver:

blødte den 23 december... i tre fire dage også tog jeg en test efter der som viste negativ,, også har jeg tænkt den kommer her den 23 såå ,,  eller bare have tegn på den kommer

Amen for søren da, kan slet ikke forholde mig til du ikke har været ved lægen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg kan se forskel på billed 1 og billed 2, men det ligner ikke en gravid-mave, men derfor kan det jo sagtens være det alligevel

Dernæst vil jeg sige at trådstarter bliver angribet! Hun bad om en mening om hendes mave, ja så kan man komme med en ORDENTLIG mening eller lade helt være! Men som flere bliver ved med at skrive, så vil de beholde den gode tone - men sjovt nok kommer det fra én eller flere, der sådan set har angribet trådstarter Tja, det kan man jo undre sig over!!!

Hvis ikke man kan give et ordentligt svar, så gå ud af debatten og svar på nogle andre indlæg som I vil svare ordentligt på

Derefter til trådstarter : Du SKAL stoppe med dine p-piller, hvis du er det mindste i tvivl om du er gravid!!!! P-piller kan skade dit barn, hvis du er gravid....(Man bliver ikke ved med at tage p-piller, hvis man ikke har fået mens i den uge man holder pause)

Og til sidst Jeg som også er ung, føler ikke jeg er blevet angribet herinde... Men derfor kan trådstarter jo godt føle det sådan - hvilket jeg fuldt ud forstår i dette indlæg... Jeg ville føle mig angribet, trådt på og meget andet...

Du må have en god tur til lægen i morgen og jeg håber du får det svar du ønsker

Knus Sabrina 35+0

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

marikka skriver:

Jeg kan også se, at du i dit galleri har en test som er positiv. Hvis det er din, så burde du da ikke være i tvivl! Den er da så positiv som den kan være.

joo det er min,, jaa ved heller ikk selv hvad jeg har tænkt har ikk været mig selv de sidste måneder

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

Sabrina17 skriver:

Jeg kan se forskel på billed 1 og billed 2, men det ligner ikke en gravid-mave, men derfor kan det jo sagtens være det alligevel

Dernæst vil jeg sige at trådstarter bliver angribet! Hun bad om en mening om hendes mave, ja så kan man komme med en ORDENTLIG mening eller lade helt være! Men som flere bliver ved med at skrive, så vil de beholde den gode tone - men sjovt nok kommer det fra én eller flere, der sådan set har angribet trådstarter Tja, det kan man jo undre sig over!!!

Hvis ikke man kan give et ordentligt svar, så gå ud af debatten og svar på nogle andre indlæg som I vil svare ordentligt på

Derefter til trådstarter : Du SKAL stoppe med dine p-piller, hvis du er det mindste i tvivl om du er gravid!!!! P-piller kan skade dit barn, hvis du er gravid....(Man bliver ikke ved med at tage p-piller, hvis man ikke har fået mens i den uge man holder pause)

Og til sidst Jeg som også er ung, føler ikke jeg er blevet angribet herinde... Men derfor kan trådstarter jo godt føle det sådan - hvilket jeg fuldt ud forstår i dette indlæg... Jeg ville føle mig angribet, trådt på og meget andet...

Du må have en god tur til lægen i morgen og jeg håber du får det svar du ønsker

Knus Sabrina 35+0

jeg har så oplevet et par stykker som har følt sig angrabet af "de ældre" og plus mig selv nu her.. derfor jeg skrev den men de kan os komme med gode råd

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

men fik af vide af min læge at jeg skulle tag mine p piller holde en uges pause også tag dem igen slevom jeg jeg ikk har fået min menstruation ,,

Anmeld

27. januar 2010

MorTilSnartFire <3

frk.Quaade skriver:

jeg har så oplevet et par stykker som har følt sig angrabet af "de ældre" og plus mig selv nu her.. derfor jeg skrev den men de kan os komme med gode råd

Du er den eneste "ung mor" i dit indlæg der skriver du bliver trådt på/angrebet, men du bliver ved med at sige "os unge" ... Jeg synes du skal tale for dig selv, for der er et par stykker der også er unge der skriver her, og ingen af os har følt os trådt på

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

jo der er en til som os har følt det.. men jaa du har ret

Anmeld

27. januar 2010

MorTilSnartFire <3

frk.Quaade skriver:

men fik af vide af min læge at jeg skulle tag mine p piller holde en uges pause også tag dem igen slevom jeg jeg ikk har fået min menstruation ,,

Undskyld, men hvis din læge virkelig har sagt det, så få dig en ny læge!!!! for det er noget værre fis!!!! Selvfølgelig skal man ikke det, da p-piller ikke er 100% sikre, så man kan blive gravid (Mig fx) og hvis man ikke får sin mens, så kan man jo godt tænke: Hov, hvorfor har jeg ikke fået min mens endnu? Man tager ikke p-piller, hvis ikke man har fået sin mens, da det er yderst skadeligt for forstret - hvis og så fremt man er gravid..

Anmeld

27. januar 2010

MorTilSnartFire <3

frk.Quaade skriver:

jo der er en til som os har følt det.. men jaa du har ret

Men hun har ikke skrevet herinde, har hun ??

Jeg vil bare ikke tages med i dine "de unge" for jeg føler ikke sådan

Anmeld

27. januar 2010

Risen

Har ikke rigtig ville svare på tråden, men kan nu ikke lade vær alligevel! .. Jeg tror folk skriver til dig på den måde, fordi det hele virker så usikkert ? .. Der er så mange løse tråde i din historie, og udefra virker det en smule usikkert og opstillet! .. IKKE at det er det, men det virker bare så mistroisk og mærkeligt at du ikke kan få en tid til læge m.m.. Så er der jo også dine dagbøger osv, som gør det så usikkert og mærkeligt.. Det er nok derfor at folk som "angriber" skriver sådan til dig.. Det er nok ikke for at være onde eller angribe , men fordi de bare ikke kan se hvordan dælen det hele hænger sammen.. Men håber virkelig du snart finder ud af det hele, for det er et liv som bliver sat til verdenen og det er bare hårdt specielt hvis man er usikker på sin situation ! (Er selv ung og venter barn i juni )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.