Jeg kan se forskel på billed 1 og billed 2, men det ligner ikke en gravid-mave, men derfor kan det jo sagtens være det alligevel 
Dernæst vil jeg sige at trådstarter bliver angribet! Hun bad om en mening om hendes mave, ja så kan man komme med en ORDENTLIG mening eller lade helt være! Men som flere bliver ved med at skrive, så vil de beholde den gode tone - men sjovt nok kommer det fra én eller flere, der sådan set har angribet trådstarter
Tja, det kan man jo undre sig over!!!
Hvis ikke man kan give et ordentligt svar, så gå ud af debatten og svar på nogle andre indlæg som I vil svare ordentligt på 
Derefter til trådstarter : Du SKAL stoppe med dine p-piller, hvis du er det mindste i tvivl om du er gravid!!!! P-piller kan skade dit barn, hvis du er gravid....(Man bliver ikke ved med at tage p-piller, hvis man ikke har fået mens i den uge man holder pause)
Og til sidst
Jeg som også er ung, føler ikke jeg er blevet angribet herinde... Men derfor kan trådstarter jo godt føle det sådan - hvilket jeg fuldt ud forstår i dette indlæg... Jeg ville føle mig angribet, trådt på og meget andet...
Du må have en god tur til lægen i morgen og jeg håber du får det svar du ønsker 
Knus Sabrina 35+0
Anmeld