nogen som kan se forskel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

MichellaMalou

Sabrina17 skriver:

Men hun har ikke skrevet herinde, har hun ??

Jeg vil bare ikke tages med i dine "de unge" for jeg føler ikke sådan

neej okay iorden ,, jaa jeg synes heller ikk man tag sine p piller sådan men tænkte jeg gør bare som hun siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

MorTilSnartFire <3

frk.Quaade skriver:

neej okay iorden ,, jaa jeg synes heller ikk man tag sine p piller sådan men tænkte jeg gør bare som hun siger

Hmm, ja hvis ikke du vidste det og hun virkelig har sagt det, så ja kan du jo ikke vide bedre... Men husk det lige fremover, hvis ikke du er gravid og dette sker igen.. Og skift læge!

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

Sabrina17 skriver:

Hmm, ja hvis ikke du vidste det og hun virkelig har sagt det, så ja kan du jo ikke vide bedre... Men husk det lige fremover, hvis ikke du er gravid og dette sker igen.. Og skift læge!

jaaa taak

Anmeld

27. januar 2010

Bare mig..

Du har i en tidligere statusbesked skrevet at du skulle til læge d 25. og se om du var gravid. hvorfor er du så ikke kommet til læge?

Anmeld

27. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

hej har læst lidt med, og ja selvom jeg hvade sagt til mig selv at jeg ikke ville skrive her inde, blir jeg nød til det da jeg har et spørgsmål til dig..

For det første: du må under ingen omstændigheder tage dine p-piller hvis du tvivler... MEGET mærkeligt lægen ikke har sagt det.. hmm... men hvis din læge har sagt det du skriver.. så SKAL du skifte læge, da det er vandvid at hun ike har sagt det til dig!!!

men nu når du har fået en abort der tog du også p-piller gjorde du ikke?? syntes jeg du har skrevet, men så sagde de vel til dig på hospitalet hvro du fik den fortaget, at det måtte du ikke hvis du en dag ville beholde det en anden gang??

Ang dit spørgsmål om man kan se om du er gravid, så kan jeg desværre ikke svare på, men den ser ikke gravid ud...

og ang det med de unge føler så trådt over.. er jeg heller ikke med på, tvært i mod ...

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

marikka skriver:

Du har i en tidligere statusbesked skrevet at du skulle til læge d 25. og se om du var gravid. hvorfor er du så ikke kommet til læge?

fordi valgte og tag i skole den dag da vi fik amnge vigtige oplysninger,, såå fik den rykket til torsdag

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hej har læst lidt med, og ja selvom jeg hvade sagt til mig selv at jeg ikke ville skrive her inde, blir jeg nød til det da jeg har et spørgsmål til dig..

For det første: du må under ingen omstændigheder tage dine p-piller hvis du tvivler... MEGET mærkeligt lægen ikke har sagt det.. hmm... men hvis din læge har sagt det du skriver.. så SKAL du skifte læge, da det er vandvid at hun ike har sagt det til dig!!!

men nu når du har fået en abort der tog du også p-piller gjorde du ikke?? syntes jeg du har skrevet, men så sagde de vel til dig på hospitalet hvro du fik den fortaget, at det måtte du ikke hvis du en dag ville beholde det en anden gang??

Ang dit spørgsmål om man kan se om du er gravid, så kan jeg desværre svare på, men den ser ikke gravid ud...

og ang det med de unge føler så trådt over.. er jeg heller ikke med på, tvært i mod ...

de har intet sagt om det der med p pillerne,, har jo bare taget dem som jeg fik bekskede på..

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

men lukker denne her debat,,

Anmeld

27. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Malou Vilma Nørgaard skriver:

Ang dit spørgsmål om man kan se om du er gravid, så kan jeg desværre ikke svare på, men den ser ikke gravid ud...

Anmeld

27. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

frk.Quaade skriver:

de har intet sagt om det der med p pillerne,, har jo bare taget dem som jeg fik bekskede på..

ej men det lyder da vildt mærkeligt... hmm,, du har da været vildt uheldig med læger ..

men held og lykke imorgen til lægen.. og så må du skrive en opdatering..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.