nogen som kan se forskel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.557 visninger
126 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

MichellaMalou

ved ikk om det bare er mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

MichellaMalou

man skal kig nederst på maven

Anmeld

27. januar 2010

FrkT

For mig ser det 100% ud som om du suger maven ind på billede 1 og puster den ud (OG læner dig bagover) på billede 2.

Endviddere ser det meget ud til at billederne er taget lige efter hinanden; samme trøje, samme bh, samme baggrund og samme belysning.

Sorry to say so! Ved ikke lige hvad du vil med sådan noget fusk???

Anmeld

27. januar 2010

Mca<3

FrkT skriver:

For mig ser det 100% ud som om du suger maven ind på billede 1 og puster den ud (OG læner dig bagover) på billede 2.

Endviddere ser det meget ud til at billederne er taget lige efter hinanden; samme trøje, samme bh, samme baggrund og samme belysning.

Fik præcis samme tanke og tænkte why

Anmeld

27. januar 2010

otlitrom

Det er ikke for at være hård, men det er min ærlige mening. Jeg håber ikke du tager det ilde op.

Det ligner at billederne er taget samme dag, og at du på det øverste trækker maven ind, og på det andet slapper af i maven.

Det ligner du har samme bluse og BH på. Men er billederne taget samme dag, eller er der et tidsrum i mellem? Og hvad er det præcis for en forskel du gerne vil have vi skal kunne se? Om du er gravid?

For jo, der er forskel på billederne. men som sagt ligner det at du trækker maven ind og slapper af i maven på det andet...??

Jeg ser ikke lige meningen i det...

Anmeld

27. januar 2010

Halbschön

FrkT skriver:

Samme tanke her! Hmm....

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

det første er taget i oktober,, og det andet igår og det taget inde i soveværelset begge gange derfor det er samme belysning,, tjah det med trøjerne og bh'en har jeg ikk haft tænkt over at det er den samme

Anmeld

27. januar 2010

otlitrom

FrkT skriver:

Enig, søde..

Vores indlæg siger vist det samme!

Anmeld

27. januar 2010

otlitrom

frk.Quaade skriver:

det første er taget i oktober,, og det andet igår og det taget inde i soveværelset begge gange derfor det er samme belysning,, tjah det med trøjerne og bh'en har jeg ikk haft tænkt over at det er den samme

Jeg kan godt se forskel, men det ligner stadig at d trækker maven ind på det inderste.. Det må jeg sige...

Maven ser ikke gravid ud... i mine øjne.. Er det det du gerne vil have svar på?

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

kan godt se hvad i mener men sådan på det øverste har den altid set ud,,,, synes jeg har taget meget på her på det sidste men har ikk spist usundt,, og ingen menstruation i denne her måenede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.