nogen som kan se forskel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

LineD

På mavebillederne kan jeg somend sagtens se en forskel, om det er fordi du hiver maven ind eller ej, det er vel ikke så relevant

Men noget helt andet, jeg var lige på din profil og så billederne af de positive tests, og de er da MEGET positive synes jeg, så jeg vil da mene du ER gravid, men nu får du jo selvf. svar ved lægen i morgen

Håber du får det resultat du håber på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

MarleneH

Hmm jeg kan ikke finde de billeder med en positiv test ???

Anmeld

27. januar 2010

bette

hvis du er gravid.. beholder du så barnet?

Anmeld

27. januar 2010

Bare mig..

MarleneH skriver:

Hmm jeg kan ikke finde de billeder med en positiv test ???

Nej, dem har hun sørme slettet nu!  underligt.

Anmeld

27. januar 2010

Chalala85

Det var det jeg sagde - arto.....

Jeg synes bestemt heller ikke vi angriber dig. Men personligt kan jeg da sige at før jeg vil svare på et spørgsmål vil jeg da gerne vide om det er reelt eller ej, gider da ikke nedgøre mig selv ved at svare på en teenagers opsatte fake-billede?! Det må du da også kunne forstå.

Vi er bare ærlige. Lad vær at spørge om folks mening, hvis du ikke kan tåle et ærligt svar.

Anmeld

27. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg gør lige De Damer opmærksomme på at trådstarter ikke er forpligtet på at være ærlig herinde - folk kan jo bare lade være med at svare hvis de føler at indlægget er for useriøst for dem.

Og så har trådstarter desuden givet udtryk for at hun lukker tråden ned nu.

Mvh

Rosa

Anmeld

27. januar 2010

Low

Efter at have kigget de 2 indlæg i hendes dagbog virker det som om hun er MEGET opsat på at få børn(hvilket der ikke er noget galt i) men hvis man sætter det sammen med de svar hun kommer med i denne debat og hendes 2 billeder virker det lidt suspekt. Min tanke er at hun måske prøver at bilde sig selv ind at hun er gravid/eller for at få opmærksomhed men hvad ved jeg, det er bare det jeg tænker om alt det her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.