nogen som kan se forskel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

MichellaMalou

Heidi. skriver:

Tager du stadig p-piller nu?

jaa tag dem stadig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Gittemor09

frk.Quaade skriver:

her på det sidste har det været kvalme opkast træt og meget udflåd og her på det sidste haft lyst til figener

hvad med spændinger i bryst??

aaad figner... føøj da...

men hva, jeg fik selv lyst til syltede agurker..

Anmeld

27. januar 2010

Vial

Sikke en flok harper! Man kan tænke som man vil, men har man lidt omløb i hovedet, så burde man vide, at denne unge kvinde, som skriver det her, er et sted i livet - evt efter en provokeret abort sidste år - hvad ved jeg. Hvor graviditet er blevet det vigtigste lige nu. Ens krop og psyke kan reagere på mange måder. Det bør vi acceptere. At skrive arto og opmærksomhed er dybt upassende. Bryder man sig ikke om oplægget. Så hop videre. Til trådopretter: Se at kom til lægen og få talt godt og grundig om denne her graviditet eller mangel på samme. Personligt tror jeg ikke, at du er gravid. Få talt med din læge om, hvad der sker inden i dig. Det må være frustrerende og gå rundt og være så obs på kroppen hele tiden. Pøj pøj med det.

Anmeld

27. januar 2010

Sommerfuglen.

frk.Quaade skriver:

jeg ville nok være ret langt henne men har ikk ville vente med at gå til lægen her efter den 23 for at se om der kom nogen menstruation men ingen tegn på den vil komme eller noget som helst som jeg plejer

jeg var 8+6 henne da min mave så sådan ud.
jeg havde på fornæmmelsen jeg var gravid, men tænkte ikke rigtig på min mave, før da jeg spurgte min kæreste her den anden dag om man kunne se forskel, og det sagde han man godt kunne da jeg var gravid. men jeg har altid synes jeg var tyk, og det gør jeg stadig..
jeg får altid af vide jeg er tynd, men jeg kan ik selv indse det s: er lige som dig, men har godt nok taget lidt på efter jeg blev gravid, og min mave så ud som din.

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

neej plejer og få ømme bryster når jeg skal til at have min menstruation men det har jeg ikk

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

Dennis'sPige<3 skriver:

jeg var 8+6 henne da min mave så sådan ud.
jeg havde på fornæmmelsen jeg var gravid, men tænkte ikke rigtig på min mave, før da jeg spurgte min kæreste her den anden dag om man kunne se forskel, og det sagde han man godt kunne da jeg var gravid. men jeg har altid synes jeg var tyk, og det gør jeg stadig..
jeg får altid af vide jeg er tynd, men jeg kan ik selv indse det s: er lige som dig, men har godt nok taget lidt på efter jeg blev gravid, og min mave så ud som din.

min kæreste synes os jeg er blevet tykker ,,

Anmeld

27. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

frk.Quaade skriver:

jaa det viste først negativ men efter to minutter var den meget svag positiv,, men såda var det os den første gang jeg blev gravid hvor jeg tog abort der måtte min læge tag en blodprøve for at se og der var jeg egenlig os rimelig langt henne

Sikke nogle kvinder.. Som om man ikke genbruger dit tøj..
Da jeg fandt ud a jegvar gravid vidste den også først negativ på min hjemmetest, og 2 dage efter var den positiv. Da så jeg testede en uge efter var den positiv med det samme.. der var jeg omkring 6uger henne..

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

Gittemor09 skriver:

hvad med spændinger i bryst??

aaad figner... føøj da...

men hva, jeg fik selv lyst til syltede agurker..

de der fignestænger smager da total godt sidder os bare og spiser det der fignepålæg rent

Anmeld

27. januar 2010

Sommerfuglen.

frk.Quaade skriver:

min kæreste synes os jeg er blevet tykker ,,

okay. det godt man har en kæreste til at kunne sige det (;

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

Astrids-mor skriver:

Sikke nogle kvinder.. Som om man ikke genbruger dit tøj..
Da jeg fandt ud a jegvar gravid vidste den også først negativ på min hjemmetest, og 2 dage efter var den positiv. Da så jeg testede en uge efter var den positiv med det samme.. der var jeg omkring 6uger henne..

jeg fik afvide af min gamle llæge at jeg ikk var så hurtig til at få det der hcg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.