nogen som kan se forskel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

otlitrom

RumlesMor skriver:

Jeg kan ikke se den store forskel, måske fordi billederne er taget i 2 forskellige vinkler. Men kunne da også være fristet til at tro at man på billede 2 skyder ryg - ved det ikke - derfor har jeg ikke tidligere svaret på indlægget.

Men kan nu godt forstå at trådstarter føler sig angrebet, idet nogen kalder indlægget for noget et BARN skriver for at få opmærksomhed.

Hvis man er mistroisk og synes det handler om opmærksomhed, så gå dog videre og lad nogen andre svare på spørgsmålet. Blot en tanke...

GLædelig jul...nå nej ...

Jeg beklager, hvis du/I synes jeg angriber..

Jeg trækker mig, og håber vi kan bevare en god tone..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

SarahAa

frk.Quaade skriver:

kan godt tåle et ærligt svar men nu har jeg skrevet en million gange at det godt kan se sådan ud men sådan er det altså ikk,, og har givet jer alle ret i det godt kan se såddan ud,, men jo har taget en gravidtitetstes som var positiv her den 22 december også dagen efter begyndte jeg at bløde lidt,, og siden der har der intet været,, og her på det sidste har jeg ikk kunne passe min bukser og derfor spørg jeg jer om hvad i synes,, men synes ikk det er særlig fedt at i siget jeg faker,, mine billeder men kan kun give jer ret i det ser sådan ud,, men det er det altså ikk ,, og skal til lægen imorgen

Kan sagtens forstå din tvivl Har du prøvet at tage en test efterfølgende, altså efter du blødte lidt? Bare for at få stillet din egen tvivl lidt

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

Gittemor09 skriver:

Jeg synes nu jeg har prøvet at svare på spørgsmålet flere gange..!! uden at kalde nogen børn..!!

men spørger så nu... vil du gerne være gravid??

det er nemlig en stor og dejlig ting..!!

altså har jo taget mine p piller for ikk at blive og vil da gerne have min hg færdig,, såå hvis det var det kunne vente bare et år vil jeg da helst det,, men hvis det nu er sket og ikk har haft en rigitg menstruation siden den 8 november,, så er det jo bare sådan da jeg overhovede ikk tør tag endnu en abort da jeg har taget en før,,

Anmeld

27. januar 2010

Sommerfuglen.

frk.Quaade skriver:

ved ikk om det bare er mig

min mave så sådan ud da jeg fandt ud af jeg var gravid, smukke!

Anmeld

27. januar 2010

FrkT

Jeg beklager, hvis du/I synes jeg angriber..

Jeg trækker mig, og håber vi kan bevare en god tone..

Ditto!

For mig handler det slet ikke om angreb, og er heller ikke ment som det. Det handlede bare om at jeg synes vi skal være reelle overfor hinanden, og det mener jeg ikke man er hvis man sætter noget fake på og beder om folks mening (om det er fake eller ej lader jeg så ligge - har sagt min mening). Trækker mig også, og så synes jeg du skal gå til lægen hvis du er i tvivl om du er gravid eller ej. Og nej, for mig ligner det ikke en gravid-mave. Men jo ikke ensbetydende med at det ikke kan være det, det kan kun lægen svare dig på!

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

SarahAa skriver:

Kan sagtens forstå din tvivl Har du prøvet at tage en test efterfølgende, altså efter du blødte lidt? Bare for at få stillet din egen tvivl lidt

jaa det viste først negativ men efter to minutter var den meget svag positiv,, men såda var det os den første gang jeg blev gravid hvor jeg tog abort der måtte min læge tag en blodprøve for at se og der var jeg egenlig os rimelig langt henne

Anmeld

27. januar 2010

Gittemor09

frk.Quaade skriver:

altså har jo taget mine p piller for ikk at blive og vil da gerne have min hg færdig,, såå hvis det var det kunne vente bare et år vil jeg da helst det,, men hvis det nu er sket og ikk har haft en rigitg menstruation siden den 8 november,, så er det jo bare sådan da jeg overhovede ikk tør tag endnu en abort da jeg har taget en før,,

Jeg blev selv gravid mens jeg gik på Hg..!!

Heldigvis nåede jeg at få hue på et par måneder før Sofie kom..

men synes da at du skal tage en test igen, og se hvad den siger..!!

Hvad med symptomer?? er der nogle af dem??

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

Dennis'sPige<3 skriver:

min mave så sådan ud da jeg fandt ud af jeg var gravid, smukke!

jeg ville nok være ret langt henne men har ikk ville vente med at gå til lægen her efter den 23 for at se om der kom nogen menstruation men ingen tegn på den vil komme eller noget som helst som jeg plejer

Anmeld

27. januar 2010

Heidi.

Tager du stadig p-piller nu?

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

Gittemor09 skriver:

Jeg blev selv gravid mens jeg gik på Hg..!!

Heldigvis nåede jeg at få hue på et par måneder før Sofie kom..

men synes da at du skal tage en test igen, og se hvad den siger..!!

Hvad med symptomer?? er der nogle af dem??

her på det sidste har det været kvalme opkast træt og meget udflåd og her på det sidste haft lyst til figener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.