nogen som kan se forskel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

FrkT

kitty skriver:

Enig, søde..

Vores indlæg siger vist det samme!

Hehe, det tør siges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Gittemor09

Jeg kan godt se en forskel på de to billeder..!!

det første er taget ved sengen, og det andet er taget ved en hel masse rod..!!

det første er der mørke bukser, og det andet cowboybukser..!!

nåååårh det var ikke find 5 fejl..!!

hmm... det der gjorde jeg også dengang jeg gerne ville være gravid... puste maven ud og buk overkroppen bagover..!!

ellers kan jeg ikke rigtig se hvad det er vi skal lægge mærke til??

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

synes jeg har taget mere på kan fakstik ikk rigitg lukke min bukser mere,,

Anmeld

27. januar 2010

FrkT

Så vil jeg så være så fræk at spørge, HVIS det 1. virkelig er taget i oktober - hvorfor tog du så i det hele taget et mavebillede der???Når du siger du var på p-piller og ikke prøvede at blive gravid, og ikke dengang kunne vide din mens denne måned ville udeblive/være forsinket. Ja, det undrer mig meget.

Men må sige at jeg samtidig er ret så sikker på det ER taget samme dag, da det, selvom det er taget i samme rum, nærmest helt sikkert ikke ville kunne ramme præcis samme belysning (samme tid på dagen og det hele).

Ja, jeg må indrømme at for mig virker det her som en lille teenager (LÆS: BARN) som trænger til opmærksomhed..... er der ikke stadig noget der hedder arto??

Beklager hvis jeg tager fejl, men det tror jeg desværre ikke jeg gør.

Anmeld

27. januar 2010

SarahAa

Altså for mig ser det fake ud?

Ved godt det er et stort ønske at blive gravid, men man skal jo ikke snyde sig selv, (eller andre for den sagsskyld). Siger ikke at det er det du HAR gjort. Men det ser meget sådan ud.

Sorry

Anmeld

27. januar 2010

Gittemor09

du er jo ikke så gammel, så du er ikke færdig med at udvikle dine hofter.. så de er nok blevet breddere..!!

og du har nok spist lidt anderledes end du plejer... sorry, du ligner ikke en der er gravid...

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

heey så stopper du,,, i vores soveværelse har vi ikk rigitg noget lys okay ,, faktisk bare for sjovt det billede i oktober,, men kan godt se ud som om det er taget samme dag men det er det ikk og jeg skal ikk have noget ommærksomhed,, spørg stille og roligt om i kan se forskel også på en eller anden måde angriber i mig bare ,,, 

Anmeld

27. januar 2010

otlitrom

SarahAa skriver:

Altså for mig ser det fake ud?

Ved godt det er et stort ønske at blive gravid, men man skal jo ikke snyde sig selv, (eller andre for den sagsskyld). Siger ikke at det er det du HAR gjort. Men det ser meget sådan ud.

Sorry

Helt enig... Og smukt navn I har valgt til Jeres pige! (Ku se det i din status )

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

BARE GLEM DET GIDER IKK BLIVE ANGRABET PÅ DEN HER MÅDE.. HAR SAGT JEG GODT KAN SE HVAD I MENER OKAY,,,, !!!!!!!!!!!!! LAD VÆRE MED AT SVAR PÅ DEN HER DEBAT MERE,, FOR VIL SGU IKKE ANGRIBES,, 

Anmeld

27. januar 2010

otlitrom

frk.Quaade skriver:

heey så stopper du,,, i vores soveværelse har vi ikk rigitg noget lys okay ,, faktisk bare for sjovt det billede i oktober,, men kan godt se ud som om det er taget samme dag men det er det ikk og jeg skal ikk have noget ommærksomhed,, spørg stille og roligt om i kan se forskel også på en eller anden måde angriber i mig bare ,,, 

Jeg synes ikke du bliver angrebet. Vi undrer os bare lidt... Og igen. Er det fordi du vil vide om vi synes du ser gravid ud, eller om du "bare" har taget på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.