nogen som kan se forskel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Gittemor09

du bliver da ikke angrebet...

du spørger om vores mening, og du får den....

sådan er livet desværre..!!

har altid lært at man skal være ærlig hvis nogle stiller mig et spørgsmål..

tag til lægen hvis du tror du er gravid.. han svarer dig uden at du føler dig overfaldet..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

otlitrom

frk.Quaade skriver:

BARE GLEM DET GIDER IKK BLIVE ANGRABET PÅ DEN HER MÅDE.. HAR SAGT JEG GODT KAN SE HVAD I MENER OKAY,,,, !!!!!!!!!!!!! LAD VÆRE MED AT SVAR PÅ DEN HER DEBAT MERE,, FOR VIL SGU IKKE ANGRIBES,, 

Som sagt undrer vi os.. Og hvis du ikke kan tåle den ærlige mening, så er det lidt svært for os at svare..

Mavebillederne plejer at blive lagt ud af gravide, derfor er det jo det vi tænker på...

Anmeld

27. januar 2010

SarahAa

Gittemor09 skriver:

du bliver da ikke angrebet...

du spørger om vores mening, og du får den....

sådan er livet desværre..!!

har altid lært at man skal være ærlig hvis nogle stiller mig et spørgsmål..

tag til lægen hvis du tror du er gravid.. han svarer dig uden at du føler dig overfaldet..!!

Kan kun give ret her

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

jaa men vil overhovede ikk hører på at jeg bare er en lille pige som nok bare søger ommærksomhed,, det er det som pisser mig af også om arto ikk stadig findes det kan jeg slet ikk klarer men jo spørg hvad i synes det ligener om jeg har taget på eller ikk,, og det er det eneste kan godt se det ligenere det er taget samme dag,, og at jeg kan træk maven ind på det første men det gør jeg ikk har en lidt special mave,, såå det godt kan ligene det..  giver jeg jer ret i

Anmeld

27. januar 2010

FrkT

frk.Quaade skriver:

BARE GLEM DET GIDER IKK BLIVE ANGRABET PÅ DEN HER MÅDE.. HAR SAGT JEG GODT KAN SE HVAD I MENER OKAY,,,, !!!!!!!!!!!!! LAD VÆRE MED AT SVAR PÅ DEN HER DEBAT MERE,, FOR VIL SGU IKKE ANGRIBES,, 

Det var det jeg sagde - arto.....

Jeg synes bestemt heller ikke vi angriber dig. Men personligt kan jeg da sige at før jeg vil svare på et spørgsmål vil jeg da gerne vide om det er reelt eller ej, gider da ikke nedgøre mig selv ved at svare på en teenagers opsatte fake-billede?! Det må du da også kunne forstå.

Vi er bare ærlige. Lad vær at spørge om folks mening, hvis du ikke kan tåle et ærligt svar.

Anmeld

27. januar 2010

RumlesMor

kitty skriver:

Jeg synes ikke du bliver angrebet. Vi undrer os bare lidt... Og igen. Er det fordi du vil vide om vi synes du ser gravid ud, eller om du "bare" har taget på?

Jeg kan ikke se den store forskel, måske fordi billederne er taget i 2 forskellige vinkler. Men kunne da også være fristet til at tro at man på billede 2 skyder ryg - ved det ikke - derfor har jeg ikke tidligere svaret på indlægget.

Men kan nu godt forstå at trådstarter føler sig angrebet, idet nogen kalder indlægget for noget et BARN skriver for at få opmærksomhed.

Hvis man er mistroisk og synes det handler om opmærksomhed, så gå dog videre og lad nogen andre svare på spørgsmålet. Blot en tanke...

GLædelig jul...nå nej ...

Anmeld

27. januar 2010

Sommerfuglen.

okay.. nu vil jeg gerne give frk.Quaade ret! det kan godt være i siger i ikke angriber hende, men sådan opfattes det! så har jeg det bare sådan, at så må i også tænke på hvordan hun ville opfatte det, inden i skriver til hende. jeg giver jer ret i det med billederne, men jeg giver sgu også frk.Quaade ret i at i angriber hende, og det slet ikke var det hun havde bedt om.. jeg kunne stille mig på begge sider, men jeg vælger at gå over på frk.Quaade's side. hun står alene mod alle jer andre, prøv også at tænke på det. og prøv at tænke på, at i faktisk såre hende! jeg ville fuldstændig have det lige som hun har det nu, fordi i alle skriver som om i angriber hende. hvis det ikke var det i havde ment, så kunne i have skrevet det på en anden måde!

prøv tænk på, hun står sikkert og er rigtig ked, fordi hun er i tvivl om hun er gravid. og det kan gøre en meget! ked af det. og så blive angribet sådan, gør det jo lige som ikke meget bedre.

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

kan godt tåle et ærligt svar men nu har jeg skrevet en million gange at det godt kan se sådan ud men sådan er det altså ikk,, og har givet jer alle ret i det godt kan se såddan ud,, men jo har taget en gravidtitetstes som var positiv her den 22 december også dagen efter begyndte jeg at bløde lidt,, og siden der har der intet været,, og her på det sidste har jeg ikk kunne passe min bukser og derfor spørg jeg jer om hvad i synes,, men synes ikk det er særlig fedt at i siget jeg faker,, mine billeder men kan kun give jer ret i det ser sådan ud,, men det er det altså ikk ,, og skal til lægen imorgen

Anmeld

27. januar 2010

Gittemor09

Jeg synes nu jeg har prøvet at svare på spørgsmålet flere gange..!! uden at kalde nogen børn..!!

men spørger så nu... vil du gerne være gravid??

det er nemlig en stor og dejlig ting..!!

Anmeld

27. januar 2010

BinaMor

ja jeg kan godt se forskel. men sys ikke det ligner gravidites mavse.  men der er jo heller ikke en opskrift på hvordan en gravid mave skal se ud. om det ligner den er suget ind eller bukket frem så.. skal vi være ordenlige ved hinanden og tænke vores egne tanker for os selv så vi ikke risikere at såre nogle unødvendigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.