Husker I....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2010

LotteGabriella

Rosa skriver:

Der kan være MANGE grunde til at folk (mænd og kvinder) ikke har lyst - det behøver ikke have noget som helst at gøre med om partneren er lækker / sjusket / et brokkehoved eller evigglad.

Bare en tanke..

Nej I know...vi har da selv haft en periode med lavvande pga. stress på jobbet....og så ved jeg at der f.eks. er mange mænd der IKKE tør dyrke sex med konen/kæresten når hun er gravid, fordi de er bange for at skade barnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Kløver

Tjuhl skriver:

æææh...vi gider blive ved at knalde hinanden  - og ikke alle mulige andre - fordi vi elsker hinanden - jogginbukser og manglende bad eller ej

Hehe godt ord om min mand har været i bad eller ej, betyder ikke den store rolle, ihvertfald ikke altid, og heller ik om han går i søndagstøj eller ej, og han har det på samme måde.

Hvis vi ikke kunne være sammen og nyde hinanden fordi vi elsker hinanden, ja hvad har man så

Anmeld

26. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har heldigvis en mand, der elsker mig også når jeg er grim Men altså - når jeg skal være lækker, så får den også hele gøjemøjet. Men så er det faktisk mest for min egen skyld, men han nyder det rigtig meget.

Anmeld

26. januar 2010

9510

Her tænder vi på hinanden, lige så meget som vi gjorde for 15 år siden, nattøj eller ej

Vi er gode til at holde "fri" som forældre og bare være "kærester", det tror jeg er MEGET vigtigt

Anmeld

26. januar 2010

ekzunz

Eva skriver:

Jeg tror faktisk ikke det er det det handler om når mænd ikke gider knalde deres koner...jeg er sikker på at de fleste mænd synes deres koner er skønne som de er, hvis konerne selv er glade og tilfredse....men sure brokkende koner, tror jeg faktisk er en meget større trussel...

Jeg gør ikke noget specielt ud af mig om jeg har mand eller ej, så er det det samme...

Knus Eva

Det tror jeg du har rigtigt meget ret i! Godt nok er mænd meget visuelle, men fleste kan heldigvis også godt se bag jogging-tøjet og dusken og stadig have lyst.  Jeg er til stadighed forundret over at jeg hele tiden har kunne tænde ham herhjemme, for jeg har jo i bund og grund gjort alt hvad der stod i min magt for at jage ham væk!

Og så skal man bare huske at være kærester!

Anmeld

26. januar 2010

Honningblomst

Ja, men mænd er jo visuelle, men det er jo når de vælger os...altså de vælger hvad de ser, ansigt, krop osv....men når vi kommer i jogging tøj, så kan de se det smukke ansigt de faldt for og ved at indenunder joggingtrøjet er den frække krop som de elsker.. vel også derfor mænd sjældent uopfordret og naturligt roser tøj osv...de ser jo kvinden som de faldt for lige meget hvad..

knus Eva..

Znuzke skriver:

Det tror jeg du har rigtigt meget ret i! Godt nok er mænd meget visuelle, men fleste kan heldigvis også godt se bag jogging-tøjet og dusken og stadig have lyst.  Jeg er til stadighed forundret over at jeg hele tiden har kunne tænde ham herhjemme, for jeg har jo i bund og grund gjort alt hvad der stod i min magt for at jage ham væk!

Og så skal man bare huske at være kærester!

Anmeld

26. januar 2010

FrkT

Tjuhl skriver:

æææh...vi gider blive ved at knalde hinanden  - og ikke alle mulige andre - fordi vi elsker hinanden - jogginbukser og manglende bad eller ej

HØRT!

Dog foretrækker jeg selv at have været i bad, da jeg ellers selv føler mig klam (selvom han dog siger jeg ikke er).

Jens siger at han synes jeg er allermest smuk når jeg render nøgen rundt i huset (hvilket absolut IKKE er i disse kolde dage) og helt uden makeup eller opsat hår eller noget  Bare som jeg er skabt!

Anmeld

26. januar 2010

LotteGabriella

mynord skriver:

Her tænder vi på hinanden, lige så meget som vi gjorde for 15 år siden, nattøj eller ej

Vi er gode til at holde "fri" som forældre og bare være "kærester", det tror jeg er MEGET vigtigt

Helt enig

Kærestetid er et must engang imellem, så man holder gang i flammen

Anmeld

26. januar 2010

Honningblomst

jeg hvilede også på laurbærene før jeg mødte søren, og han er heldigvis ikke typen der kræver en stereotyp af en kvinde. vi plejer at have konkurrencer i hvem der har de længste benhår, når der er gået for længe siden jeg sidst barberede og faktisk siger han, at enten skal jeg barbere HELE tiden - hvilket jeg på ingen måde er gearet til - eller også skal de gros lange - hvilket er sådan de oftest er - for hvis de er midt imellem så kradser det for meget når vi knalder

sørger jeres mænd så for at gøre sig LÆKRE for jer?

jeg forstår slet ikke konceptet, tror jeg...jeg syntes Søren er lækker hele tiden, det kommer langt mere and på om jeg lige den dag syntes han er en nar eller ej

Du har så evig ret, igen... min x var også helt ligeglad med om der var hår eller ej, men syntes bare jeg kradsede når de var midt imellem...og så varmer hår jo så dejligt...

Og hvad han gjorde...jamen, han var ham og det var ham jeg tændte på..han er en mand og skal dælme da ikke gøre andet end at tage et bad når han trænger...så var det perfekt...

Anmeld

26. januar 2010

Louise mortil4

Macrolf skriver:

Min mand tænder af uransagelige årsager på mig selv om jeg en søndag går rundt og ligner lort MEN

Nej Bacon, jeg husker det ikke nok og er ikke ret god til at gøre mig lækker for hans skyld.. Og helt ærligt, så kan jeg sq godt forstå hvis han tænder på andre sødere, kønnere og knap så harpe-agtige kvinder end mig

God tråd og jeg vil se om jeg ikke lige kan tage mig sammen..

den må jeg nok lige låne for den gælder også her hjemme, mærkeligt nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.