Husker I....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2010

håber snart det er os

Tjuhl skriver:

æææh...vi gider blive ved at knalde hinanden  - og ikke alle mulige andre - fordi vi elsker hinanden - jogginbukser og manglende bad eller ej

helt enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

JustAnotherName

Tjuhl skriver:

æææh...vi gider blive ved at knalde hinanden  - og ikke alle mulige andre - fordi vi elsker hinanden - jogginbukser og manglende bad eller ej

Godt sagt. Sådan er det skismer også for vores vedkomne herhjemme!

Anmeld

2. februar 2010

Ox.

Tjuhl skriver:

Samme herhjemme!

Anmeld

2. februar 2010

4xGreve

hehe det vil han ikke lægge mærke til alligevel, men håber da inderligt at det er mig han kommer til hvis han vil have sex og ikke en anden men hvis han vælger at være mig utro af den grund jamen så var det jo bare ikke det også vil dte nok være sket før eller siden...

Men men men når det så er sagt så gør jeg mig da lækker for mig selv, og fordi jeg nyder der, men ikke for manden for han ser det ikke rigtigt alligevel...

Anmeld

2. februar 2010

lululupo

Jeg er ikk helt ligeså god til det mere, men får den da lidt hver dag, manden min elsker min øjne uden makeup, han vil faktisk helst have dem sådan, mystisk hvis i spørger mig.... Men egentlig så tror jeg alle mænd ændre deres syn på deres kvinde når hun er gravid mv, Jeg tror de bliver stolte på en anden måde, og føler sig super mandige ved at gå ved siden af " maven " istedet for  feks " de lange ben" .....

Anmeld

2. februar 2010

hc=k

Jeg husker det, men ikke kun for min kærestes skyld også for min egen. Jeg ved ikke noget værre end at ligne et fugleskræmsel.

Anmeld

16. februar 2010

UngMor83

Vi knalder hinanden fordi vi elsker hinanden. Og ikk fordi vi absolut er super lækre og sexet. Men fordi vi tænder på hinanden selvom vi er morgengrimme eller ikk li har fået et bad.... Så sys ikk om den linje hvor du skriver jer og ikk andre, sorry.... Har man kæreste så knalder man sgu ikk udenom. Det er min mening...

Anmeld

16. februar 2010

Pia.

Eva skriver:

Jeg forstår helt bestemt og er helt enig....så er man bare selv tilfreds, mænd tænder på kvinder der kan lide dem selv...

Mænd vil bare have de friske piger *GGG*

Anmeld

16. februar 2010

Honningblomst

Rasmine skriver:

Husker I at gøre Jer lækre for Jeres mænd/kærester, så de gider blive ved med at knalde JER, og ikke alle mulige andre?

-Hvad gør I?

-Hvorfor ikke?

Mebach, hvorfor er du nu en Rasmine..

Anmeld

16. februar 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Mænd vil bare have de friske piger *GGG*

Jo for dælen-griner- og vi HADEDE de friske, altså undtagen når det er os der er ude og ER de friske....nøøøøj, det var fanme sjovt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.