Husker I....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.029 visninger
64 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

Rasmine

Husker I at gøre Jer lækre for Jeres mænd/kærester, så de gider blive ved med at knalde JER, og ikke alle mulige andre?

-Hvad gør I?

-Hvorfor ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

kiroo

jeg prøver at huske det, men syntes det er svært når jeg er på barsel og ikke kommer ud..

Anmeld

26. januar 2010

oo

æææh...vi gider blive ved at knalde hinanden  - og ikke alle mulige andre - fordi vi elsker hinanden - jogginbukser og manglende bad eller ej

Anmeld

26. januar 2010

LotteGabriella

Husker I at gøre Jer lækre for Jeres mænd/kærester, så de gider blive ved med at knalde JER, og ikke alle mulige andre?

-Hvad gør I?

-Hvorfor ikke?

ja sørger som regel altid for at være pæn til hverdag, lidt nedringet og dufte godt 

Når vi går i byen sammen, gør jeg mig altid LÆKKER, lige sådan som jeg ved HAN synes er frækt....gerne uden trusser, håret løst og øjnene og læberne sminket op til lir, samt hans yndlingsduft på mig

Hvad med dig selv?

Anmeld

26. januar 2010

Mumto3

Jeg har dage hvor jeg bare elsker at være grim. Går rundt i joggentøj hele dagen (det er lige blevet indkøbt efter ikke at have haft sådan noget i 15 år, og det er skøøønt!!!), og så har jeg dage hvor jeg nyder at gøre mig lækker. Tager et langt bad når ungerne er puttet om aftenen, ordner fødder, negle osv. så hopper i noget lækkert undertøj. Det er lige så skønt!!!!

Anmeld

26. januar 2010

Lone Jakobsen

jamen det gør jeg da....men ikke så meget for manden skyld som for min egen. det hjælper på selvtilliden at gøre sig dejlig for sin egen skyld....at manden så synes man er dejlig når man gør det....ja det er da bare et ekstra plus

Anmeld

26. januar 2010

Diana...

Jeg er meget enig med kiroo, jeg har altid været god til det, men nu her hvor jeg har haft barsel synes jeg ikke jeg er så god til det mere. Men så snart jeg kommer igang igen jamen så holden den jo heller ikke mere.

Men det jo ikke kun for mandens skyld lige så meget for min selvtilids (staves) skyld. 

Anmeld

26. januar 2010

lillemunk

Tjuhl skriver:

æææh...vi gider blive ved at knalde hinanden  - og ikke alle mulige andre - fordi vi elsker hinanden - jogginbukser og manglende bad eller ej

Sådan

Anmeld

26. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Njaaa, jeg er jo lidt forfængelig af person, så han får hvad han ser... Men jeg kan sagtens rende rundt i hjemmebukser og forvasket t-shirt i dagevis - hvis han knaldede en anden af den grund så var han jo ikke min alligevel..Han sagde forresten en gang at han synes jeg  var mest sexet i slidt nattøj, for det var KUN ham der så mig sådan, så det var ligesom mere privat og appellerende end alt det festlige tøj...

Rosa - i velourbukser fra Bilka, 2 numre for store... På 2.dag...

Anmeld

26. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

Enig med alt bortset fra det med badet! Uvaskede mænd lugter liiidt for meget af moskus "down there" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.