Husker I....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2010

Honningblomst

Nej da....jeg gør intet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

ekzunz

Heidi. skriver:

Min mand gider knalde mig, uanset om jeg har morgenhår og hårstubbe der trænger til og blive barberet.. Eller om jeg er lækker at se på

Sådan er det vel hvis man elsker hinanden..

Føler mig lige lidt ramt, så jeg må hellere indskyde at han aldrig har mistet lysten til at knalde mig - det er mig der har lagt ham på is......

Anmeld

26. januar 2010

Heidi.

Znuzke skriver:

Føler mig lige lidt ramt, så jeg må hellere indskyde at han aldrig har mistet lysten til at knalde mig - det er mig der har lagt ham på is......

Du skal ikke føle dig ramt. Jeg har ikke læst tråden igennem. Kun Mebachs indlæg...

Så bare rolig det er ikke mindet på nogle..

Anmeld

26. januar 2010

LouiseNielsen

Jeg gider ikke stå hver dag og gøre mig vild lækker, men går da i bad hver dag, oftes to gange om dagen...

Har næsten hver dag make up på, men sker også jeg ikke gider.

Og helt ærligt, jeg vil da hellere gøre noget ekstra ud af mig selv engang i mellem frem for hver dag, for så bliver det noget specielt for ham, og det gør vel også ens mand den dag vil føle sig lidt speciel, fordi hans kæreste har gidet at stå og bruge lidt ekstra tid for hans skyld....

Jeg føler mig da ikke direkte frastødende, og som min søde mand siger, så er jeg jo i hans øjne lækker uanset om jeg har lange hår på bene, ingen make up eller lidt dusk for neden... (selvom han jo selvfølgelig helst ser hårene er væk)

Kram

Anmeld

26. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Tjuhl skriver:

æææh...vi gider blive ved at knalde hinanden  - og ikke alle mulige andre - fordi vi elsker hinanden - jogginbukser og manglende bad eller ej

Det er det samme her som du skriver..

Men jeg kan da godt finde på og gøre lidt ekstra ud af mig selv engang i mellem, med og tage den gode parfume han kan lide på og det tøj han sys man ser godt ud i og det lidt frække undertøj,men kun en gang imellem så det er lidt specielt når jeg gør det..

Anmeld

26. januar 2010

Honningblomst

Jeg tror faktisk ikke det er det det handler om når mænd ikke gider knalde deres koner...jeg er sikker på at de fleste mænd synes deres koner er skønne som de er, hvis konerne selv er glade og tilfredse....men sure brokkende koner, tror jeg faktisk er en meget større trussel...

Jeg gør ikke noget specielt ud af mig om jeg har mand eller ej, så er det det samme...

Knus Eva

Anmeld

26. januar 2010

LotteGabriella

Hov den havde skrevet mit indlæg 2 gange

Anmeld

26. januar 2010

LotteGabriella

Eva skriver:

Jeg tror faktisk ikke det er det det handler om når mænd ikke gider knalde deres koner...jeg er sikker på at de fleste mænd synes deres koner er skønne som de er, hvis konerne selv er glade og tilfredse....men sure brokkende koner, tror jeg faktisk er en meget større trussel...

Jeg gør ikke noget specielt ud af mig om jeg har mand eller ej, så er det det samme...

Knus Eva

det tror jeg at du har for jeg har da aldrig nogensinde oplevet at Brian ikke har haft lyst til mig, heller ikke selvom der har været en periode hvor man bare ikke gider gøre noget ekstra ud af sig selv

Til gengæld kender jeg en del mænd der langsomt er begyndt at miste interessen for konen, hvis han føler at hun er efter ham hele tiden og der bliver sat bånd på ham - ved du hvad jeg mener??

Anmeld

26. januar 2010

Honningblomst

LotteGabriella skriver:

det tror jeg at du har for jeg har da aldrig nogensinde oplevet at Brian ikke har haft lyst til mig, heller ikke selvom der har været en periode hvor man bare ikke gider gøre noget ekstra ud af sig selv

Til gengæld kender jeg en del mænd der langsomt er begyndt at miste interessen for konen, hvis han føler at hun er efter ham hele tiden og der bliver sat bånd på ham - ved du hvad jeg mener??

Jeg forstår helt bestemt og er helt enig....så er man bare selv tilfreds, mænd tænder på kvinder der kan lide dem selv...

Anmeld

26. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Der kan være MANGE grunde til at folk (mænd og kvinder) ikke har lyst - det behøver ikke have noget som helst at gøre med om partneren er lækker / sjusket / et brokkehoved eller evigglad.

Bare en tanke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.