Husker I....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2010

ekzunz

Mebach skriver:

Ja da, men som nogle skriver er det ligeså meget for min egen skyld! Kan ikke holde mig selv ud, hvis ikke jeg kommer i bad eller har makeup på, hver dag!

Jeg VED bare at nogle hviler på laurbærrene, når først de har fået mand og børn. Helt ærligt, det er vel de færreste mænd som gider knalde én med lange hår på benene osv?

Mette - nu med nybarberede ben

Nej - jeg husker ikke at gøre mig lækker. Jeg ligner efterhånden noget der er løgn - og det betaler jeg jo så prisen for nu, hvor min kære gemal har fundet en at sms'e med....

Så nu er jeg igang med at gøre mig superlækker og fit for fight - med eller uden mand.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Rasmine

Znuzke skriver:

Nej - jeg husker ikke at gøre mig lækker. Jeg ligner efterhånden noget der er løgn - og det betaler jeg jo så prisen for nu, hvor min kære gemal har fundet en at sms'e med....

Så nu er jeg igang med at gøre mig superlækker og fit for fight - med eller uden mand.....

HVA' HAR HAN???

(Sorry hvis du har skrevet om det i et andet indlæg, men har ikke set det så?)

Det er jeg da ked af at høre.

Anmeld

26. januar 2010

Diana...

Znuzke skriver:

Ej det er jeg ked af at høre, håber du er ok.

Kram til dig 

Anmeld

26. januar 2010

ekzunz

Mebach skriver:

HVA' HAR HAN???

(Sorry hvis du har skrevet om det i et andet indlæg, men har ikke set det så?)

Det er jeg da ked af at høre.

Næææ - det har jeg vist ikke skrevet så meget om offentligt....Det er en lang historie og jeg overvejer om det skal være tilgivelse eller skilsmisse.....

Men set i forhold til emnet, så har jeg da også bare forsømt både mig og ham - og kun været moar! Det er der jo ikke mange forhold der kan holde til i længden. Ikke at det er en undskyldning - og dét har han bestemt også fået at vide!!!

Men det har da været noget af et wake-up-call for mig i forhold til hvordan jeg egentligt selv har ageret - og det er vist ikke altid så pænt....

Anmeld

26. januar 2010

Rasmine

Znuzke skriver:

Næææ - det har jeg vist ikke skrevet så meget om offentligt....Det er en lang historie og jeg overvejer om det skal være tilgivelse eller skilsmisse.....

Men set i forhold til emnet, så har jeg da også bare forsømt både mig og ham - og kun været moar! Det er der jo ikke mange forhold der kan holde til i længden. Ikke at det er en undskyldning - og dét har han bestemt også fået at vide!!!

Men det har da været noget af et wake-up-call for mig i forhold til hvordan jeg egentligt selv har ageret - og det er vist ikke altid så pænt....

Så dvs. at det er op til DIG, om I skal fortsætte forholdet?

Sms'ede han "kun", eller var han utro "all the way"?

Det var netop det jeg mente med indlægget; At man skal huske at man ikke kun er MOR!

Anmeld

26. januar 2010

TbCp

Mebach skriver:

Husker I at gøre Jer lækre for Jeres mænd/kærester, så de gider blive ved med at knalde JER, og ikke alle mulige andre?

-Hvad gør I?

-Hvorfor ikke?

Ja da
Har make up på hver dag, forsøger at være pæn i tøjet, sørger altid for at være nybarberet div. steder. 

Og han gør det samme for mig  

Skal vi ud får den en ekstra tand

Anmeld

26. januar 2010

ekzunz

Mebach skriver:

Så dvs. at det er op til DIG, om I skal fortsætte forholdet?

Sms'ede han "kun", eller var han utro "all the way"?

Det var netop det jeg mente med indlægget; At man skal huske at man ikke kun er MOR!

Ja - det er op til mig. Han vil kun mig - siger han, men hvorfor skulle han lyve om det når han har alle muligheder for at gå....

Han sms'ede kun. Det er ihvertfald udmeldingen, og jeg vælger at tro ham. Ikke at det ændrer på at jeg stadig overvejer, men jeg bliver jo nødt til at forholde mig til det jeg ved - jeg kan jo digte alt muligt op hvis jeg vil......

Så jeg veksler mellem at ville prøve igen og sige at han skal skride...og en eller anden dag finder jeg forhåbentligt ud af det rigtige.....

Så nu barberer jeg ben igen.....

Anmeld

26. januar 2010

Rasmine

Znuzke skriver:

Ja - det er op til mig. Han vil kun mig - siger han, men hvorfor skulle han lyve om det når han har alle muligheder for at gå....

Han sms'ede kun. Det er ihvertfald udmeldingen, og jeg vælger at tro ham. Ikke at det ændrer på at jeg stadig overvejer, men jeg bliver jo nødt til at forholde mig til det jeg ved - jeg kan jo digte alt muligt op hvis jeg vil......

Så jeg veksler mellem at ville prøve igen og sige at han skal skride...og en eller anden dag finder jeg forhåbentligt ud af det rigtige.....

Så nu barberer jeg ben igen.....

AV, det må fanme have gjort ondt at finde ud af at han sms'ede med en anden.

Uanset, så håber jeg at du finder ud af det, og bliver glad og lykkelig igen

(Og husker at barbere ben osv. fremover    )

Anmeld

26. januar 2010

Heidi.

Min mand gider knalde mig, uanset om jeg har morgenhår og hårstubbe der trænger til og blive barberet.. Eller om jeg er lækker at se på

Sådan er det vel hvis man elsker hinanden..

Anmeld

26. januar 2010

..

Min mand tænder af uransagelige årsager på mig selv om jeg en søndag går rundt og ligner lort MEN

Nej Bacon, jeg husker det ikke nok og er ikke ret god til at gøre mig lækker for hans skyld.. Og helt ærligt, så kan jeg sq godt forstå hvis han tænder på andre sødere, kønnere og knap så harpe-agtige kvinder end mig

God tråd og jeg vil se om jeg ikke lige kan tage mig sammen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.