Husker I....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2010

Rasmine

LotteGabriella skriver:

ja sørger som regel altid for at være pæn til hverdag, lidt nedringet og dufte godt 

Når vi går i byen sammen, gør jeg mig altid LÆKKER, lige sådan som jeg ved HAN synes er frækt....gerne uden trusser, håret løst og øjnene og læberne sminket op til lir, samt hans yndlingsduft på mig

Hvad med dig selv?

Ja da, men som nogle skriver er det ligeså meget for min egen skyld! Kan ikke holde mig selv ud, hvis ikke jeg kommer i bad eller har makeup på, hver dag!

Jeg VED bare at nogle hviler på laurbærrene, når først de har fået mand og børn. Helt ærligt, det er vel de færreste mænd som gider knalde én med lange hår på benene osv?

Mette - nu med nybarberede ben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

LotteGabriella

Mebach skriver:

Ja da, men som nogle skriver er det ligeså meget for min egen skyld! Kan ikke holde mig selv ud, hvis ikke jeg kommer i bad eller har makeup på, hver dag!

Jeg VED bare at nogle hviler på laurbærrene, når først de har fået mand og børn. Helt ærligt, det er vel de færreste mænd som gider knalde én med lange hår på benene osv?

Mette - nu med nybarberede ben

Har det lige sådan, selvfølgelig har man det også bedre med sig selv, hvis man føler sig lækker

Gør mig da også total lækker hvis jeg skal i byen med veninderne, men der beholder jeg dog trusserne på

hihihi ja føj føj ikke nogle fletninger på benene her tak

Anmeld

26. januar 2010

lillemunk

Nu er jeg single... og går hjemme pga blødning, så det er da ikke hver dag jeg lige får gjort noget ud af mig selv..
Men jeg er nu lidt rystet over... at der faktisk er mænd der tænder på gravide kvinder.
Jeg har kysset lidt med en som bare syntes jeg er "super dejlig" hmm tænker jeg bare..... det er ikke blevet til meget mere end kys... fordi jeg har noget svært ved tanken om at knalde med en, mens jeg har en anden mand´s babyer i maven.
Men gud hvor jeg dog savner sex.

Anmeld

26. januar 2010

oo

jeg hvilede også på laurbærene før jeg mødte søren, og han er heldigvis ikke typen der kræver en stereotyp af en kvinde. vi plejer at have konkurrencer i hvem der har de længste benhår, når der er gået for længe siden jeg sidst barberede og faktisk siger han, at enten skal jeg barbere HELE tiden - hvilket jeg på ingen måde er gearet til - eller også skal de gros lange - hvilket er sådan de oftest er - for hvis de er midt imellem så kradser det for meget når vi knalder

sørger jeres mænd så for at gøre sig LÆKRE for jer?

jeg forstår slet ikke konceptet, tror jeg...jeg syntes Søren er lækker hele tiden, det kommer langt mere and på om jeg lige den dag syntes han er en nar eller ej

Anmeld

26. januar 2010

lillemunk

Tjuhl skriver:

jeg hvilede også på laurbærene før jeg mødte søren, og han er heldigvis ikke typen der kræver en stereotyp af en kvinde. vi plejer at have konkurrencer i hvem der har de længste benhår, når der er gået for længe siden jeg sidst barberede og faktisk siger han, at enten skal jeg barbere HELE tiden - hvilket jeg på ingen måde er gearet til - eller også skal de gros lange - hvilket er sådan de oftest er - for hvis de er midt imellem så kradser det for meget når vi knalder

jeg forstår slet ikke konceptet, tror jeg...jeg syntes Søren er lækker hele tiden, det kommer langt mere and på om jeg lige den dag syntes han er en nar eller ej

Det er super at i har det sådan....

Anmeld

26. januar 2010

Rasmine

Tjuhl skriver:

Ja, synes egentlig min gør sig lækker. "Klipper" hår én gang om ugen, bader hver dag, holder dusken under armene nede, dufter altid godt, klipper negle osv osv. Om det er for min skyld ved jeg ikke, det er vel ligeså meget for hans egen skyld.

Og så giver han mig af og til blomster (Men det er vel en anden kategori)

Han er rigtig god til lige at poppe op på msn eller sms'e én eller anden sød besked.

Anmeld

26. januar 2010

Tullebobs

Tja... Bum bum, det vil jeg da mene. Jeg barberer ben ofte - også selv om jeg er gravid i uge 33, og der dælme er langt derned. Jeg sætter hår og tager lidt make-up på hver dag. Pænt tøj hjælper også med til at nedsætte hval-faktoren lidt

Jeg gider så ikke rigtigt at knalde i min tilstand - men derfor kan man jo godt se ordentlig ud

Trine

Anmeld

26. januar 2010

moller84

nutche skriver:

jamen det gør jeg da....men ikke så meget for manden skyld som for min egen. det hjælper på selvtilliden at gøre sig dejlig for sin egen skyld....at manden så synes man er dejlig når man gør det....ja det er da bare et ekstra plus

Sådan har jeg det også.

Jeg gør noget ud af mig selv, stort set hver dag. Tager lidt make up på og sætter håret. Mest for min egen skyld, sådan har jeg altid haft det.

Anmeld

26. januar 2010

Diana...

Tjuhl skriver:

Vi er som vi er her hjemme gør hvad vi har det bedst med vi gør det for os selv og ikke for hinanden.

Men vi elsker hinanden som vi er vi behøver ikke gøre noget ekstra ud af hinanden for at skulle holde på hinanden eller tænde på hinanden. 

Kram

Anmeld

26. januar 2010

Lone Jakobsen

moller84 skriver:

Sådan har jeg det også.

Jeg gør noget ud af mig selv, stort set hver dag. Tager lidt make up på og sætter håret. Mest for min egen skyld, sådan har jeg altid haft det.

jeg gør det ikke hver dag....og har (desværre) aldrig brugt makeup...men sådan med jævne mellemrum tager jeg lige et ekstra langt bad, smører mig grundigt ind og barbere forskellige steder tager et par velsiddende bukser på og min ynglings halskæde...nyder det virkelig.

men sørger nu for at se ordenlig ud hver dag....sætter hår osv...skal jo aflevere flere børn selv om jeg går hjemme på barsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.