Husker I....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

Pia.

Eva skriver:

Jo for dælen-griner- og vi HADEDE de friske, altså undtagen når det er os der er ude og ER de friske....nøøøøj, det var fanme sjovt..

Ja fy for pokker - de friske piger, væk med dem (tænker tit på den sætning, med de friske piger)... Men derimod os to... der var jo ikke grænser for hvor friske vi kunne være, specielt når vi var alene sammen...  HE HE...

Virkelig sjovt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Ja fy for pokker - de friske piger, væk med dem (tænker tit på den sætning, med de friske piger)... Men derimod os to... der var jo ikke grænser for hvor friske vi kunne være, specielt når vi var alene sammen...  HE HE...

Virkelig sjovt....

LIGE PRLCIS...vi havde de friske, fordi de satme ikke skulle komme her...men det er jo altid øv at se sig selv i spejlet.. vi så jo bare os og hvor er vi egentlig trælse når man sådan ser det udefra...

Anmeld

16. februar 2010

Pia.

Eva skriver:

LIGE PRLCIS...vi havde de friske, fordi de satme ikke skulle komme her...men det er jo altid øv at se sig selv i spejlet.. vi så jo bare os og hvor er vi egentlig trælse når man sådan ser det udefra...

Griner - Ja det kan man jo så smile lidt over i dag...

Anmeld

16. februar 2010

DK

Hej

Jeg er som regel rimelig ussel at se til i eksamensperioderne, fordi der har jeg bare ingen energi til bad, barberen, sminken osv. Derudover læser jeg til kl. 4 og står op til 10 og læser igen. Jeg har mine briller på, og fedtet hår og 4-5 sweatre så jeg ikke fryser når jeg sidder stille en hel dag.

Men så af og til midt i alt det, så går jeg i bad, og føner håret og kommer sminke på, tager opvasken, laver en lækker middag (dvs. noget med kød og sauce der IKKE er blandet sammen) og tænder stearinlys osv. Så bliver Mikkel super glad når han kommer hjem, og jeg har gidet at trækket hovedet ud af min egen læse-bagdel og gøre lidt for at gøre ham tilpas også! Så er han aldeles ligeglad med de "tørre" perioder med "usle-Ditte".

Knus

Anmeld

16. februar 2010

DK

Hov... glemte lige at skrive at jeg ikke nødvendigvis får en knaldetur bare fordi jeg er majet ud. Altså her har Mikkels sexlyst ingen forbindelse med hvordan jeg ser ud. Det afhænger i langt større grad af om han er stresset/frisk/træt/glad... Ikke så meget af hvordan jeg ser ud osv. Faktisk er han oftest mest tændt sådan søndag morgen, hvor jeg jo er mindst dullet ud osv.

Men jeg tror dog på at man kan hjælpe til med at holde kærligheden i live ved at "gide" at gøre noget ud af sig selv af og til, så kæresten har noget kønt at kigge på!! Det kønne er jo så sundt for sjælen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.