Jeg kender en ungkarl, som må scores - tråden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Hvor er det et GODT initiativ, kære niece  

Jeg er også klar!!...om et års tid altså  Og jeg flytter gerne land og rige rundt for den rigtige

Knus Dorthe

HAHA Jeg tror bare lige du er et par minutter for gammel til svoger Du kender ham jo også hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Heidi.

Jeg keder en sød singlefyr, som gerne vil have en sød kæreste. Børn/ikke børn, Det er ligemeget.

Han er 26 år gammel, kan godt lide kvinder der er lidt ældre, men yngre er også ok.

Han er uddannet elektrikker, men arbejder nu som AV-momtør sammen med min kære mand.

I ham her får man en fyr der er utrolig glad for og god til børn. Han vil også gerne selv være far Han fungere nærmest som "onkel" for mine piger..

Han bor på Amager i en lille lejlighed.

Man behøver ikke være mor, man må også gerne være en af jer der endnu ikke har fået børn. Så alle er velkommene

Skriv til mig hvis i gerne vil lærer Thomas at kende.

Knus Heidi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2010

DK

Jeg kender også en.

Han hedder Jacob, og kan findes under mine venner på facebook.

Han er Mikkels fætter, 26 år, single, uddannet skolelærer. Han bor i en dejlig lejlighed i centrum af Horsens og arbejder på en skole lidt uden for byen. Han har egen bil. Han går meget op i film, så vi er tit på film-dates hjemme hos ham hvor vi hygger max. Han er dygtig til at bage pølsehorn, men ellers kender jeg ikke helt hans kvaliteter ud i et køkken. Men jeg mener faktisk godt han kan.

Han har 4 brødre (han er den ældste) og nolge seriøst dejlige forældre! Virkelig en svigerfamilie man kun vil kunne holde af.

Derudover har han en ret skarp humor, er meget hjælpsom, ordentlig og ret pæn (synes jeg i alt fald selv). Han er rimelig høj, jeg gætter på omkring 187.

På billedet var vi til Madonna koncert, og jeg havde på daværende tidspunkt drukket 4 flasker champagne (hvilket forklarer det noget joviale smil) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2010

dorthemus

Zafir skriver:

HAHA Jeg tror bare lige du er et par minutter for gammel til svoger Du kender ham jo også hehe.

Nå nå, må jeg være fri  Ja men det kan jo godt være, at der dukker noget andet interessant op....og de behøver altså ikke være på min egen alder....me loooves ´em young 

Anmeld

21. januar 2010

DK

dorthemus skriver:

Nå nå, må jeg være fri  Ja men det kan jo godt være, at der dukker noget andet interessant op....og de behøver altså ikke være på min egen alder....me loooves ´em young 

Altså, jeg læste noget forskning den anden dag, der forudsagde at nu hvor kvinderne er godt på vej til at være de bedst uddannede, så er det os der skal have en tropy-man, der er yngre, veltrænet og mere lækker end os selv!! Så bliver det os der er forsørgeren og "den gamle gris", og dem der er den lille bimbo!

Jeg glæder mig!!

Anmeld

21. januar 2010

Klumpe-dumpe

DK skriver:

Jeg kender også en.

Han hedder Jacob, og kan findes under mine venner på facebook.

Han er Mikkels fætter, 26 år, single, uddannet skolelærer. Han bor i en dejlig lejlighed i centrum af Horsens og arbejder på en skole lidt uden for byen. Han har egen bil. Han går meget op i film, så vi er tit på film-dates hjemme hos ham hvor vi hygger max. Han er dygtig til at bage pølsehorn, men ellers kender jeg ikke helt hans kvaliteter ud i et køkken. Men jeg mener faktisk godt han kan.

Han har 4 brødre (han er den ældste) og nolge seriøst dejlige forældre! Virkelig en svigerfamilie man kun vil kunne holde af.

Derudover har han en ret skarp humor, er meget hjælpsom, ordentlig og ret pæn (synes jeg i alt fald selv). Han er rimelig høj, jeg gætter på omkring 187.

På billedet var vi til Madonna koncert, og jeg havde på daværende tidspunkt drukket 4 flasker champagne (hvilket forklarer det noget joviale smil) 

Sikke en FLOT ung mand  Forstår da slet ikke, han ikke har en kæreste.

Anmeld

21. januar 2010

DK

malucca09 skriver:

Sikke en FLOT ung mand  Forstår da slet ikke, han ikke har en kæreste.

Nej, og han er nemlig ikke sådan en scorre-karl. Jeg tror ikke rigtigt han ved at han er såå good-looking. Heldigvis, på en måde!!

Han har ikke haft en kæreste i et par år, og han er også ret genert overfor damerne (i alt fald dem han ikke kender), så han skal nok også scorres som Zafirs svorger!

Men altid en gentleman til at holde døren, gå med ud og danse, give en drink eller invitere ud hvis man virkelig keder sig!!

Anmeld

21. januar 2010

dorthemus

DK skriver:

Altså, jeg læste noget forskning den anden dag, der forudsagde at nu hvor kvinderne er godt på vej til at være de bedst uddannede, så er det os der skal have en tropy-man, der er yngre, veltrænet og mere lækker end os selv!! Så bliver det os der er forsørgeren og "den gamle gris", og dem der er den lille bimbo!

Jeg glæder mig!!

Jeg gnider mig også hænderne....på den gamle-gris-måden...haha

Er det ikke også lidt på tide?

Anmeld

21. januar 2010

Heidi.

dorthemus skriver:

Jeg gnider mig også hænderne....på den gamle-gris-måden...haha

Er det ikke også lidt på tide?

He He.. Dorthe

Du passer meget godt på beskrivelsen af hvad min kammerat han leder efter

Anmeld

21. januar 2010

dorthemus

Heidi. skriver:

He He.. Dorthe

Du passer meget godt på beskrivelsen af hvad min kammerat han leder efter

Han ser sørme også sød ud  Så må vi se om han stadig er ledig når jeg er færdig med at lege Nora Malkeko

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.