Jeg kender en ungkarl, som må scores - tråden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

Vial

Tynen skriver:

Hvis ironi er anvendt, så er det virkelig god humor det der

Det ér ironi, kan jeg love dig for

Fik tanken om at oprette en profil på dating.dk eller andet sted. Og så bare skrive en bundærlig profil:

Jeg er stort som et hus, har urealistiske forventninger til, hvad du skal hente af fødevarer til mig midt om natten.

Du skal kunne tage nøjes med 3 timers søvn i døgnet spredt ud på 15 hvil, når tvillingerne kommer. Hvis du har en bh, hvor der kan sættes to sutteflasker fast, vil du have fortrinsret.

Jeg ligger primært i min seng og græder i øjeblikket, så vi skal nok ikke mødes på en café.

Sex er fuldstændig sparet væk, så jeg er ligeglad med, om vi tænder på hinanden - du må dog gerne kunne lide at ordne bumser - har fået en del på ryggen.

Glæder mig til at høre fra jer - kun billede profiler!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Vial

Zafir skriver:

Så er I ca lige høje

Men altså - hvis du er på fjæsen, så ville jeg da tjække ham ud DU bor jo heller ikke så langt fra frb Og lejligheden er stoooor hehe

Jeg glemte at skrive, at jeg netop satte pris på en stor lejlighed. Og har også skrevet til Dorthe, at jeg vil prøve at komme tættere på Frederiksberg. Så det er en deal.

Alvorligt: Jeg vil komme til at æde den stakkels mand... jeg er så krævende pt. og meget mere avlsko end smuk elskerinde

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Fik tanken om at oprette en profil på dating.dk eller andet sted. Og så bare skrive en bundærlig profil:

Jeg er stort som et hus, har urealistiske forventninger til, hvad du skal hente af fødevarer til mig midt om natten.

Du skal kunne tage nøjes med 3 timers søvn i døgnet spredt ud på 15 hvil, når tvillingerne kommer. Hvis du har en bh, hvor der kan sættes to sutteflasker fast, vil du have fortrinsret.

Jeg ligger primært i min seng og græder i øjeblikket, så vi skal nok ikke mødes på en café.

Sex er fuldstændig sparet væk, så jeg er ligeglad med, om vi tænder på hinanden - du må dog gerne kunne lide at ordne bumser - har fået en del på ryggen.

Ahhhh.... Sus, du blir smuk med stor mave på!!!

(sagt med italiensk accant fra den eneste ene )

Anmeld

21. januar 2010

Mca<3

Zafir skriver:

Åh Du må da sætte en ordenlig annonce  op

Hi hi ,,   Jamen det skal jeg nok ,, senere i dag ,, Troede nok bare han solgte sig selv

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

KaMa skriver:

Jeg glemte at skrive, at jeg netop satte pris på en stor lejlighed. Og har også skrevet til Dorthe, at jeg vil prøve at komme tættere på Frederiksberg. Så det er en deal.

Alvorligt: Jeg vil komme til at æde den stakkels mand... jeg er så krævende pt. og meget mere avlsko end smuk elskerinde

Altså måske er det ikke liiiiiiiiiiiiiiiiiiiigenu at du skal date På den anden side, så skal man jo gå lidt langsomt frem med min svoger, sååeee hehe!!!

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Mammi ,,, skriver:

Hi hi ,,   Jamen det skal jeg nok ,, senere i dag ,, Troede nok bare han solgte sig selv

Det må du gøre

Anmeld

21. januar 2010

Vial

Zafir skriver:

Altså måske er det ikke liiiiiiiiiiiiiiiiiiiigenu at du skal date På den anden side, så skal man jo gå lidt langsomt frem med min svoger, sååeee hehe!!!

Ja, hvis vi skal rende rundt om den varme gråd i 1½ år, så vil det i hvert fald passe rigtig godt

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

KaMa skriver:

Ja, hvis vi skal rende rundt om den varme gråd i 1½ år, så vil det i hvert fald passe rigtig godt

HAHA... Tjaaa.. jeg ved ikke om 1½ år liiiiige er sagen, meeeen Man ved aldrig med ham

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Hvem mig???

Den kunne jeg have skrevet... På nær det med tvillingerne...

Anmeld

21. januar 2010

dorthemus

Hvor er det et GODT initiativ, kære niece  

Jeg er også klar!!...om et års tid altså  Og jeg flytter gerne land og rige rundt for den rigtige

Knus Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.