Jeg kender en ungkarl, som må scores - tråden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

LotteGabriella

Zafir skriver:

Jaaaa så okay Vi sætter billede på fra starten

Han ser rigtig sød ud er nu heller ikke single, men man må gerne se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

LotteGabriella

Bettemus skriver:

Så blev du lige til Kirsten giftekniv hihi...... Ja, boede jeg stadig på sjælland, havde det da hel klart været en date værd. Men er atter bosat i det jyske

Ja det er da den dårligste undskyldning

Altså jeg datede Brian da han boede herover på Mors og jeg boede på Vesterbro

Anmeld

21. januar 2010

Bettemus

LotteGabriella skriver:

Ja det er da den dårligste undskyldning

Altså jeg datede Brian da han boede herover på Mors og jeg boede på Vesterbro

hehe dårlig undskyldning. jaa måske. Men er endelig "sluppet" væk fra Sjælland, så ser helst at en evt kommende kæreste er bosat tæt på mig

Anmeld

21. januar 2010

lillemunk

KaMa skriver:

Jeg er MEGET interesseret i at finde en mand. Han skal kunne gi' sutteflaske, skifte babyer, vugge børn i søvn og fungere super godt til det nævnte om natten - og gerne med to børn af gangen. Tror du han er interesseret? :-P

SÅDAN Kama... Super ind i kampen

Anmeld

21. januar 2010

LotteGabriella

Bettemus skriver:

hehe dårlig undskyldning. jaa måske. Men er endelig "sluppet" væk fra Sjælland, så ser helst at en evt kommende kæreste er bosat tæt på mig

hihi elsker han dig højt nok, så flytter han da over til dig...det gjorde jeg, dog først efter 1,5 år men kan sagtens følge dig

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Han skal også ha' noget for Amazon kvinder: Jeg er 181 cm høj og vil nok henover sommeren komme op nær de 100 kilo - vejer nu 85. Er også lettere grådlabil og hysterisk - men har MEGET store bryster!

Så er I ca lige høje

Men altså - hvis du er på fjæsen, så ville jeg da tjække ham ud DU bor jo heller ikke så langt fra frb Og lejligheden er stoooor hehe

Anmeld

21. januar 2010

Bettemus

LotteGabriella skriver:

hihi elsker han dig højt nok, så flytter han da over til dig...det gjorde jeg, dog først efter 1,5 år men kan sagtens følge dig

Tror det ville være noget nemmere, hvis jeg ikke var alene med min datter. Men har hverken råd eller tid til at tage til Sjælland for at date

Anmeld

21. januar 2010

LotteGabriella

Bettemus skriver:

Tror det ville være noget nemmere, hvis jeg ikke var alene med min datter. Men har hverken råd eller tid til at tage til Sjælland for at date

nej lige præcis, det er sgu lidt mere krævende med et barn

Jeg krydser fingre for at han dukker op i det jyske

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Bettemus skriver:

Mmm. Det kan der godt være noget om

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Mammi ,,, skriver:

Årh god ide   Jamen jeg har en sød single fyr som seriøst skal have sig en kæreste ,, Jens ,,  på Falster ,, nærmere idestrup ,, Dejligt hus har han fået banket op ,, Godt job , håndværker ,, Han er 32 år ikke særlig høj ca 175 cm og så har han tatoveringer på overarmene og HUMOR ,,,  Han er utrolig sød,glad og sjov og børn er ingen hindring ,,, Har desværre ikke noget billede lige nu

Åh Du må da sætte en ordenlig annonce  op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.