Jeg kender en ungkarl, som må scores - tråden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

Tynen

Zafir skriver:

HAHA Du tror da ikke at jeg har spurgt min svoger om han vil postes? Så ville han blive genert med det samme, det er jo derfor jeg siger han skal SCORES

Altså - han er ligesom den omvendte af Shakespear i 'En skærsommernatsdrøm', hvor hun råber efter ham: 'Kvinder tager ikke selv, de skal tages..!!!!'

Der er min svoger nok lidt den omvendte At han tager ikke selv, han skal tages. Han er både for høflig og genert til at score damerne INDTIL han er blevet scoret. Så er han meget loose

Ved han det ikke?!
Det er da det fedeste af det hele.

Har faktisk en veninde som er så genert at hun ikke har haft en kæreste før..
Har flere gange truet med at oprette hende på datingsider og derefter udvælge en date til hende, men ikke om hun vil..
Jeg skulle bare ikke have spugt først så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ved han det ikke?!
Det er da det fedeste af det hele.

Har faktisk en veninde som er så genert at hun ikke har haft en kæreste før..
Har flere gange truet med at oprette hende på datingsider og derefter udvælge en date til hende, men ikke om hun vil..
Jeg skulle bare ikke have spugt først så

Altså han HAR haft en kæreste... Men ikke i den tid jeg har kendt ham... og det er i 8 år ...!! Men det er ikke fordi der ikke har været søde piger omkring ham, men piger idag tror jeg er for vant til at de bliver scoret og så er han for høflig og lader alle 'tyrerne' komme til

Så derfor skal han simpelthen tages Så kommer han også med...

Men det skulle du da bare have gjort...

Jeg har engang svaret på en kontakt annonce for min mor...!! HAHA umiddelbart var han hendes drømmemand, men så viste han sig at være fake, desværre... MEn altså - havde han været true, så havde det været perfekt

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Bettemus skriver:

Så blev du lige til Kirsten giftekniv hihi...... Ja, boede jeg stadig på sjælland, havde det da hel klart været en date værd. Men er atter bosat i det jyske

Ahhh Man kan da godt date på tværs at bælterne

Anmeld

21. januar 2010

Bettemus

Zafir skriver:

Ahhh Man kan da godt date på tværs at bælterne

Hehe ja klart man kan det. Men skal jeg finde mig en kæreste, ser jeg helst at han bor tæt på. Har før datet en der boede i Kbh og jeg selv i Helsingør. Bare den afstand blev for bøvlet. Så hvis du kender nogen i eller omkring Aalborg; så er jeg sikkert frisk  (bliver jo nærmest presset af min datter hihi)

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Bettemus skriver:

Hehe ja klart man kan det. Men skal jeg finde mig en kæreste, ser jeg helst at han bor tæt på. Har før datet en der boede i Kbh og jeg selv i Helsingør. Bare den afstand blev for bøvlet. Så hvis du kender nogen i eller omkring Aalborg; så er jeg sikkert frisk  (bliver jo nærmest presset af min datter hihi)

Haha - desværre ikke. Jeg har ikke så stor omgangskreds liiiiiige i Ålborg

Anmeld

21. januar 2010

Vial

Jeg er MEGET interesseret i at finde en mand. Han skal kunne gi' sutteflaske, skifte babyer, vugge børn i søvn og fungere super godt til det nævnte om natten - og gerne med to børn af gangen. Tror du han er interesseret? :-P

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

KaMa skriver:

Jeg er MEGET interesseret i at finde en mand. Han skal kunne gi' sutteflaske, skifte babyer, vugge børn i søvn og fungere super godt til det nævnte om natten - og gerne med to børn af gangen. Tror du han er interesseret? :-P

Åh ja hvor skønt. Ja dig selvfølgelig!!

Det kan han. Han er ALLETIDERS med børn

Anmeld

21. januar 2010

Vial

Zafir skriver:

Åh ja hvor skønt. Ja dig selvfølgelig!!

Det kan han. Han er ALLETIDERS med børn

Han skal også ha' noget for Amazon kvinder: Jeg er 181 cm høj og vil nok henover sommeren komme op nær de 100 kilo - vejer nu 85. Er også lettere grådlabil og hysterisk - men har MEGET store bryster!

Anmeld

21. januar 2010

Mca<3

Årh god ide   Jamen jeg har en sød single fyr som seriøst skal have sig en kæreste ,, Jens ,,  på Falster ,, nærmere idestrup ,, Dejligt hus har han fået banket op ,, Godt job , håndværker ,, Han er 32 år ikke særlig høj ca 175 cm og så har han tatoveringer på overarmene og HUMOR ,,,  Han er utrolig sød,glad og sjov og børn er ingen hindring ,,, Har desværre ikke noget billede lige nu

Anmeld

21. januar 2010

Tynen

KaMa skriver:

Han skal også ha' noget for Amazon kvinder: Jeg er 181 cm høj og vil nok henover sommeren komme op nær de 100 kilo - vejer nu 85. Er også lettere grådlabil og hysterisk - men har MEGET store bryster!

Hvis ironi er anvendt, så er det virkelig god humor det der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.